T-Mobile v druhé polovině léta chystá celkem tři odstávky zákaznických systémů z důvodu přechodu na nový systém. Firma z několika různých řešení přechází na Siebel CRM od Oraclu. Během odstávek nebude možné provádět nastavení, změnu a aktivaci služeb, nebude fungovat samoobsluha Můj T-Mobile, hlasový automat ani nastavovací SMS kódy.
Harmonogram odstávek zákaznických služeb T-Mobilu:
- od pátku 29. 7. 2016 19:00 do pondělí 1. 8. 2016 dopoledne
- od pátku 12. 8. 19:00 do pondělí 15. 8. dopoledne
- od pátku 2. 9. od 19:00 do pondělí 5. 9. dopoledne
V omezeném provozu budou fungovat také Zákaznické centrum a Značkové a Partnerské prodejny. Asistenti na prodejnách budou moci poskytovat pouze základní informace a zpracovávat některé urgentní požadavky, např. blokace SIM karty. Odstávka se dotkne i klientů virtuálních operátorů v síti T-Mobile (virtuálové bývalé GTS, Mobil.cz, RWE Mobil a PREmobil a vlastní značky T-Mobilu Kaktus).
Odstávka naopak nebude mít žádný vliv na využívání datových a hlasových služeb v síti T-Mobile a jeho virtuálů. Fungovat budou i aktivace datových balíčků včetně roamingových. Operátor doporučuje všechna nastavení a změny služeb provádět s předstihem proti harmonogramu odstávek. Přechod na nový zákaznický systém je podle T-Mobilu zásadní a nutnou technologickou změnou, která umožní zkvalitnit péči o zákazníky a zavádět nové služby