Jihokorejský Samsung se dnes formou tiskové zprávy omlouvá všem zákazníkům za způsobené nepříjemnosti a zveřejnil pokyny pro všechny uživatele původního i vyměněného Galaxy Note 7. Tím nejdůležitějším je fakt, aby zákazníci přestali telefon používat, zálohovali z něj data a uvedli model do továrního nastavení.
Samsung spolupracuje se všemi obchodními partnery v ČR na zavedení náhradního programu, v rámci kterého budete moci vyměnit Galaxy Note7 za Galaxy S7 či Galaxy S7 Edge. Navíc vám bude zpět vyplacena rozdílová částka mezi oběma telefony. Alternativně si můžete nechat vrátit celou původní pořizovací cenu Notu 7, a pokud jste v rámci předobjednávky obdrželi brýle Gear VR, zůstanou vám jako dárek za způsobené komplikace.
Ondřej Koubek, PR manažer Samsung Electronics Czech and Slovak, k celé situaci dodává: „Naší absolutní prioritou je bezpečnost našich zákazníků. Proto všechny majitele Galaxy Note7 důrazně žádáme, aby přestali tato zařízení používat, zálohovali si data a přístroj vypnuli. Je nám skutečně velice líto, že jsme směrem k našim zákazníkům nedodrželi vysoké standardy, které od značky Samsung očekávají. Všem velice děkujeme za trpělivost a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.“
Detailní informace o tom, jak bude výměnný program probíhat, budou k dispozici na internetových stránkách českého Samsungu.