A nemusíme s příklady "napořád", které nakonec nebyly chodit k jiným firmám.I Vodafone zrušil a podstatně změnil "napořád" platný tarif Odepiš, který zavedl ještě Oskar.Bohužel to neplatí jen s tarify, ale také s osobními, provozními i lokalizačními daty. Jakmile jsou jednou data sebrána a uchovávána, nikdy nikdo nemůže garantovat, že subjekt, který je drží, v budoucnu nekoupí nebo jiným způsobem neovládne někdo další a nenaloží s daty způsobem, který by si klient nepřál.Sice telco záznamy by se měly mazat po půl roce, takže věřím ve známou vysokou morálku a zákonadbalost našich operátorů, že tak opravdu činí...Ovšem co se týče bankovních záznamů, tak ty se podle zákona musí archivovat minimálně 10 let a tam už je pravděpodobnost hodně velká, že v průběhu mnoha let dojde ke konsolidaci a nakonec například moje platby kartou bude moci zcela legálně analyzovat subjekt, s kterým nemám vůbec nic společného a nic jsem s ním nepodepsal.Proto jsem velmi opatrný v používání telefonní sítě, bankovních účtů a platebních karet.
Názor byl 1× upraven, naposled 03. 04. 2021 12:04