Samsung je jedním z hlavních partnerů letošní zimní olympiády, jeho úkolem je zajistit na hrách bezchybné počítačové a síťové vybavení. Svůj úkol plní dobře, protože podle ohlasů z Pchjongčchangu je všude dostupný rychlý internet a až na úvodní potíže se systémem elektronických vstupenek, z jehož atakování podezřívají korejské autority hackery, funguje vše na jedničku.
Všechny sportovce navíc vybavil Samsung speciální bílou olympijskou edicí Galaxy Notu 8 – to aby všichni bez rozdílu mohli posílat fotky a videa svých zážitků na síť. Toho atleti hojně využívali už při pátečním zahajovacím ceremoniálu, kde si fotili selfíčka, snažili se zachytit atmosféru na stadionu a zdokumentovat celou tu olympijskou slávu.
A na kolik tato „legrace“ Samsung vyšla? Pokud počítáme pouze telefony pro všechny olympijské výpravy, celkem musel Samsung připravit 4 000 balení Galaxy Notů 8. Ty by jinak mohl prodat (počítáno podle české ceny 27 tisíc korun) celkem za 108 milionů korun. Samozřejmě, výrobní náklady jsou řádově nižší, ale i tak se ze strany Samsungu jedná o náramně velkorysý marketing.
Samsung Galaxy Note 8 na oficiálním produktovém videu: