Mám Fold 3 z předobjednávky, tedy lehce přes rok. Fólie se mi začala samovolně v místě přehnutí odlepovat téměř přesně po roce, ze Samsungu mi sdělili, že to opravují jen 4 servisy v republice, naštěstí jsem měl zrovna plánovanou návštěvu Prahy a v Samsung servisu narazil na ochotné lidi, kteří mi ji na počkání vyměnili, i když standardně by to chvíli trvalo (o zaslání v rámci standardní záruky ani nemluvě); jen mě upozornili, že kdybych přišel o pár dní později, už by to bylo za tisícovku, a že není dobré to odkládat, protože odlepená fólie může poškodit displej - a to mi předtím na Samsung lince řekli, že výměna nespěchá, že to mohu udělat kdykoli a první výměnu mám automaticky zdarma; jsem fanoušek Samsungu a jejich telefony i další produkty používám už řadu let, ale občas teda kroutím hlavou (naštěstí mi nakonec skoro vždycky při problému vyjdou vstříc a nějak se to vyřeší..). A mít záruku na fólii jeden rok, když záruka na telefon je dva roky, a přitom nesmět fólii odstranit, ani když se sama začne odlepovat, jinak přijdu o záruku... no, tady by opravdu chtělo ještě zapracovat na záručních podmínkách, aby zákazník nakonec zase nebyl za idiota...