Samsung vylepšuje prémiový servis. Pro váš mobil si přijede i po skončení záruky

Samsung počínaje včerejším dnem zavedl nová pravidla týkající se mimozáručních oprav vlajkových smartphonů Galaxy S7, Galaxy S7+, Galaxy S8, Galaxy S8+, Galaxy S9, Galaxy S9+ a Galaxy Note 8. V případě, že jeden z těchto telefonů bude potřebovat opravu, která je viditelně mimo rozsah záruky (např. rozbitý displej, apod.), stačí zavolat na infolinku Moje Galaxy a domluvit si vyzvednutí telefonu kdekoliv v ČR. 

Číslo na infolinku je 800 665 377. Po domluvě místa vyzvednutí a termínu předá zákazník řidiči svůj telefon a po dobu jeho opravy dostane náhradní telefon z prémiové řadě Galaxy S či Galaxy Note, a to podle dostupnosti jednotlivých kusů. Za něj se zákazník zaručí částkou 8 000 - 14 000 Kč (dle typu telefonu), která bude do doby vrácení telefonu blokována na jeho platební kartě.

Jakmile bude závada zjištěna, servis vám telefonicky sdělí cenovou kalkulaci opravy. Pokud s ní nebudete souhlasit, zaplatíte navíc 198 Kč za provedenou diagnostiku a zjištění závady. V případě, že s opravou budete souhlasit, se s vámi po opravně spojí infolinka Moje Galaxy a domluví termín předání opraveného telefonu a vyzvednutí telefonu zapůjčeného. Cena servisu je stanovena na 299 Kč. V případě, že se bude jednat o záruční opravu, je služba Moje Galaxy i nadále poskytována bezplatně. 

Galaxy Note 8 - první dojmy a novinky:

Diskuze (2) Další článek: RECENZE: Sony Xperia XZ2 Compact — lepší po všech stránkách

Témata článku: Samsung, , , , , , , , Samsung Galaxy Note 8, Samsung Galaxy S7, Samsung Galaxy S7 64GB, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S7 Edge 64GB, Samsung Galaxy S8, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9, Samsung Galaxy S9 256GB, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S9+ 256GB, Skončení, Telefon, Samsun, Prémiový servis, Česká republika, Vlajkový smartphone