Uplne by stacilo, kdyby nechrlil 10 modelu * 2 rocne ale jeden poradny jednou za rok a pul az dva roky, s vymenitelnou baterii a suportem updatu na 5 let. Tech kramu by se doma valelo nasobne mene, ale... oh wait, jde prece na prvnim miste vzd y o penize.
Fairphone. Ale predajné rekordy to netrhá - asi až taký záujem o vymeniteľnú batériu nebude.
Samozřejmě, že jde o peníze. Výrobci nyní chápou, že pokud budou všichni postupovat stejně, vyplatí se jim vyrábět telefony, se kterými zákazníci nejsou spokojení. Zvyšuje to prodeje.
Uniká mi ta logika. Takže bude jeden levný model ročně a náročnější zákazníci budou nadávat nebo se má objevit nabušený model, který si někteří zákazníci nebudou moci dovolit? Nebo budou muset méně movití kupovat jen použité zboží? Anebo se výrobci dohodnou, kdo bude vyrábět pro koho? .)Tak jako tak rostou nároky na HW. Fakt si nemyslím, že život telefonu ukončí to, jestli nedostane novou verzi OS nebo bezpečnostních updatů... a baterku v servisu stále člověk vymění mnohem levněji než je nákup nového mobilu. Ale kdo by nechtěl časem lepší foťák, vyšší výkon (a s tím zajímavější hry, kvalitnější video, chytré funkce s umělou inteligencí)... Ostatně - kdo chce, může si vesele používat i třeba svou starou Nokii 6310i. I v dnešní době se dá sehnat baterie...Těžko se dá ukazovat prstem jen na výrobce a ignorovat zákazníky, žeano? 😉
Nedávno jsem odnesl do sběrny kilo mobilů. Dostal jsem 200 Kč.
Nevím, mě starý mobily doma neleží, při nákupu novýho starej vždy prodám.
To já si je nechávám. Mám všechny verze Motoroly X a Motoroly Z :)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.