Samsung na zítřejší den chystá velkolepé představení nových smartphonů řady Galaxy S21 v rámci samostatné online akce Unpacked (sledovat ji můžete zde). Ještě předtím ale firma na digitálním veletrhu CES představila novou firemní znělku. Tu bude používat prakticky u všech marketingových audio/vizuálních výstupů v rámci celé korporace Samsung Electronics.

Znělka má název „The Voyage“, je dlouhá zhruba 5 sekund a sestává ze čtyř tónů. Samsung připravil hned několik provedení (piano, syntetizátor) a také delších odvozených melodií v různých stylech (pop, funky, elektronika), které bude používat pro různé komunikační účely. U smartphonů by do budoucna mohla znělka zaznívat při zapnutí zařízení spolu s animací úvodního loga.
Také logo v nové audiovizuální identitě Samsungu zaznamenalo menší změnu. Font a nápis Samsung zůstává stejný, v nové animaci to ale vypadá, jako by logo bylo pod hladinou vody a shora jej prosvěcovaly paprsky slunce. Novým logem a znělkou chce firma oslovit hlavně trendověji orientované zákazníky z populačních generací Y a Z.
Podívejte se na animaci loga Samsung v doprovodu nové znělky: