Samsung GALAXY S4 se mi líbí, protože, přináší nové fičurky počínaje kamerou a konče světělným senzorem. Soutěžím s http://www.SvetAndroida.cz...
Njn.. Tak tomuhle říkám krásný příklad sOnanie :/ S4 je určitě dobrý telefon.. Ale takhle jednoduše pro "OPĚT NEJLEPŠÍ".. Nezlobte se na mně, ale opravdu nee... Chtělo by to asi opravdu nějaké objektivní srovnání.. Rozhodně jsou oblasti ve kterých ho třeba HTC ONE rozhodně předstihlo... Já osobně mám od Samsungu TAB 2 a můžu říct, že už nikdy.. Na aktualizaci snad už ani nečekám a celá ta mašina se pořád někde trhá.. Svatý Xiaomi... Aktualizace každý týden...
Plastic fantastic. Spousta balastu hned z výroby, děrový OS vyrobený pro maximální sledování uživatele. Samsung. Ne.
Zapnutý displej jste radši nevyfotili co? aby nešel vidět hrubý PENTILE rastr. 😀
A pozorovaci uhly podle fotek taky nic moc..kdyz se podivam na telefon z monitoru z boku..normalne blednou barvy..smejd😀
http://www.youtube.com/watch... Samsung Galaxy S4 Ad - Graduation Pool Party Mějte co se vám líbí a na co máte finance, hodnoťte až to bude mít v ruce alespoň týden a ne co někdo někde napsal.Před pár lety jsem byl upozorněn na jednom fóru - TELEFON JE NA TELEFONOVÁNÍ ....😁
Dost mě překvapilo, že je ten Android ještě nenažranější než jsem doufal. Jak může výrobce telefon prezentovat jako 16GB, když má uživatel dostupných pouze 9??? A k čemu je potom 2 GB RAM, když giga sežere systém?Zbytek není třeba komentovat. Samsung Galaxy S4 je zařízení napěchováno tím nejlepším, bohužel často však také zbytečným.
Asi nikdo nepochubuje o tom, že je S4 výborný telefon. Ovšem ta gloriola, která se okolo tohoto telefonu uměle vytváří je trapná a hlavně dobře zaplacená. Už jen fakt, že si Samsung platí / a nemusí to být hned peníze) recenzující novináře je odsouzeníhodný. My tě odvezeme zdarma do New Yorku, pohostíme, ubytujeme a jako bonus od nás dostaneš pár kousků toho zázraku grátis a ty o nás na oplátku budeš psát mooooc hezky:))Normálně se tomu říká bez obalu prostituce.
Joo tomu se říká marketing :) Samsung to dělá dobře a to, že pár osvěcených najednou zjistí, že reklama dělá z lidí blbce, ho neštve...
Tohle nemá s běžným marketingem co dělat. Jako koupit si recenzující novináře od kterých běžný uživatel očekává jakous takous objektivitu a serioznost je prasárna, obyčejný podraz na potencionální zákazníky.
S4 je tam kde byl (je) iPhone. Půl lidí ho miluje, půl nenávidí a plní tím diskuze, ale nikomu není volnej a masy ho mezitím kupují. Telefon nelze moc za nic kritizovat, ale zato se dá skvěle nenávidět a to si může Samsung mnout ruce :)
http://www.novinky.cz/internet-a-pc/mobil/30080... ... 😃
Vymejvání mozků šlo Tamtungu vždycky na výbornou:))
Pro fandy Samsungu S4 😝 http://www.youtube.com/watch... a tady HTC One http://www.youtube.com/watch... a tady ještě něco http://pocketnow.com/2013/04/25/samsung-galaxy... ...
Názor byl 2× upraven, naposled 1. 5. 2013 12:45
Nejlepší možná tak tím, že má o něco vyšší procesor, který se stejně nedá využít. Žádny SW posun. Jen stejně odporně hnusnej TouchWizz, který nepřináší nic nového. Vždyť je to úplná kopie SIII jen s tím, že zvětšili displej a dali tomu název SIV. Pamět 16gb a volných 9gb? To si dělají srandu za 16.990 Kč. Samsung žene jen dopředu jejich marketing, který mají zvládnutý velmi dobře. Tento výrobce není kvalitní. V číně se vyrábějí i auta Samsung. Je multivýrobce všech sraček, který stají za hovno.
Ten procesor opravdu není vyšší.
Mě vadí, že Samsung si hraje na Apple a snaží se dělat umělej hlad po tom telefonu... nikdo to nemá skladem, naštěstí jsem pak našel http://huramobil.cz/samsung-i9505-galaxy-s4-1... ... a dokonce měli otevřeno i dneska ve svátek, takže už ho mám v ruce... No co naplat, jsem prostě fanda Samsungu a vždycky jsem musel mít S2,S3,S4 hned 🙂
Já nevím co se vztekáte, Samsung na to jde prostě nejlíp...do žádných zásadních inovací se nepouští a hraje to na jistotu, vyrobí plastovej šmejd, do něj naháže parametrově o něco lepší komponenty, zajistí pár podobných "recenzí" a king of the world je na světě...do marketingu naleje miliony takže na nás za chvilku bude koukat na každým kroku a prodeje půjdou dobře...že to trošku vrže nevadí, můžete si koupit flipové pouzdro za 1300, nový battery kit za 2000 nebo kryt pro bezdrátové nabíjení...takovou svobodu jinde prostě nemáte...ikdyž tvrdě zaplacenou🙂že se to seká nevadí, už za rok tu bude S5 s ještě nadupanějším procesorem a ramkou a bude to ok..🙂že půlku paměti zabere systém, to taky nevadí, můžete si koupit kartu, která vůbec nezpomalí systém a v klidu můžete sledovat filmy v HD na telefonu, jak místní borci dělají...🙂a že to nemá FM radio???a co jako, má barometr!!!
Mně se nejvíc líbilo, jak každý druhý Android user řval na diskuzích, že je WP8 úplně na hovno, protože nemá FM rádio a má málo aplikací (vlastně to jediné, co se tomuto systému dá vyčíst jako "obecná pravda" a ne subjektivní názor)...a najednou přijde "úplně nejvíc nejlepší telefon na světě"TM, a nějak...nemá FM rádio a je to zcela OK.
Názor byl 1× upraven, naposled 1. 5. 2013 10:14
Hm hm hm... To bude tim že tamtung je proste korejskej shit.... To, že to není v tomhle plastáčku neurčuje, že to nebude i jiných telefonech o jiných firem. Ja o WP8 nikdy nic takoveho netvrdil... Až bude jednou aspon z poloviny tak rozšířenej jako android tak o něm klidne budu přemejšlet😃"úplně nejvíc nejlepší telefon na světě"... to že to tvdí pan Láska neznamená, že to tak je.
Tady nejde o to, ze jiny Android to ma. Tady jde o to, ze tento tuhle "killing feature" nema a presto je oznacen jako nejlepsi mobil.
Když čtu od tebe už x-tý příspěvek, čím dá víc mě sere to tvoje "haterovství" vůči Samsungu. "Tamtung", "korejskej shit", "plasťáček" apod...Ač přemýšlím, jak přemýšlím-nedokážu přijít na to, kde pramení až takový fanatismus v nadávání na Samsung...Apple? Neočekávám ovšem od tebe dospělé, inteligentní a podložené důvody...A pro info-používám jak Apple, tak Samsung. Nejsem ovečka ani jedné firmy.
Moc krásně napsáno 😀
Opravdu velice, velice "pěkná" a "nestranná" recenze ... Jo, když je Láska k penězům, jde napsat všechno.
Zajímala by mě jen jedna věc, o které jsem se zase nic nedočetl. Mám Samsung Galaxy Note 2 a často používám handsfree. Bohužel jsem zjistil, že když chci používat v tomto spojení i hlasové ovládání, tak je mi celá tato funkce naprosto k ničemu, protože nepodporuje češtinu, takže např. vytočení kontaktu z mého telefonního seznamu (nejdůležitější funkce pro mne) je nadlidský úkon, resp. pokud se to povede, je to obrovská náhoda, ale z 99,99999999% se mi to nepovedlo a to ani když jsem se pokusil vyslovit jméno kontaktu anglicky (což u českých jmen moc dobře nejde). Jediné volání bylo možné po udání pokynu "Call" a následného vyslovení jednotlivých číslic v angličtině. Nejenom mě, ale hlavně i slabozrakým lidem by tato funkce rozhodně pomohla více, než větší font písma, atd.Když jsem se byl zeptat v prodejně Samsung v Praze u IP Pavlova, všechno svedli na Google, že je to jejich vina jako autorů Androidu a oni že s tím nic dělat nebudou. Podle mě je to dokonce důvod pro vrácení, protože u telefonu je deklarována funkce, která v reálu a na trhu, pro který je telefon určen nefunguje a jedná se tak o klamání zákazníka.Zajímavé ale je, že např. text SMS zprávy nebo e-mailu nadiktovat česky bez problému jde a telefon u něj neudělá téměř žádnou chybu. Proč tedy nejde i hlasové ovládání v CZ?Tedy by mě zajímalo, jak je na tom Samsung Galaxy S4. Nebo je to tak ošemetná záležitost, že se raději tutlá?
Tak tu máme zase nejnovější model "Škoda Octavia". Opět nezklamala, zase největší kufr ve své třídě, opět skvělé motory, moc pěkný, vylepšený design, plná elektroniky a nejaktuálnějších funkcí, které umí hlídat auta před sebou, za sebou, vlevo, vpravo, dole, nahoře .... jooooo ..... ale"BMW"....... TO NIKDY NEBUDE 🙂
Co se týče vnitřností je to mašina, ale bohužel to má Android, takže v mých očích je i ten nejlevnější telefon s WP8 mnohem lepší. B-]
Jako sorry, ale za 15+ k si nedokážu představit, že bych si pořídil obyčejný plasťák. Fakt ne.Osobně bych byl radši, kdyby spadla cena S3. A nebo aspoň konečně vyšly Jelly Bean aktualizace pro Ace 2 a S Plus.
Kolikrát se u testu pan Láska udělal? 😀
Hezky řečeno ale zase bych to tak neshazoval :)kdybychom tady neměli tyto mobilofily, těžko bychom se dozvěděli, jak přístroje vypadají našima očima, aniž bychom si je zakoupili ...Práci mobilmanie musím velmi ocenit, a že je občas vidět reklama, tak ať je, z něčeho ty portály žít musí ... naše požadavky a dotazy pány neuživí :)
Já bych byl raději kdyby to psal někdo nezaujatý Tamtungem.
Nejlepší je přeci Xiaomi Mi2S 😃. Překoná tento telefon ve výkonu, ve vyladěnosti sw, poloviční ceně a hlavně 4.3" se ještě dá držet jednou rukou. 😃 [/rejp]
v čem je "o tolik" lepší než HTC One... navíc One je ještě o 2 tisíce levnější...
záleží na preferencích, nehledejte absolutno..
Treba to, ze nema HTC One vymenitelnou baterii, nema slot na pametovou kartu a celkove nizsi vykon.
Včem je problem že nejde vyndat baterie? U tamtungu vyndat jde, protože se zrejmě předpokládá častě používaní "hard resetu". Nižší výkon?😃 Procesor je indentickej s HTCčkem😃 Budou jen rozdíly v odladěnosti systemu (ktere je podle videa u tamgu docela špatně) Nehledě na to že HTC je designově o 2 kategorie vejš.
To je naprostá hloupost...Vedle nového HTC se u Samsungu ani nedá mluvit o designu... prostě "oplechovali" vnitřnosti telefonu, jak jim to vyšlo, aby do toho hned nenapršelo a aby v tom nějak držela baterka...počkat, to vlastně udělali u S3...u S4 jen vzali stejný kryt. 😉
Osobně by mě zajímal hudební výkon S4. Sám jsem majitelem SGSII, kde je hudební projev skrze základní přehrávač hoden laciného MP3 přehrávače z číny (pomůže jedině PowerAMP), u SGSIII se mi projev nezdá o nic lepší. Je trošku škoda že tento důležitý prvek Samsung vypouští, takový iPhone (jakýkoliv), nebo novější stroje HTC s Beats Audio jsou na tom řádově lépe a očekával bych, že vlajková loď za 17 bude vzorným příkladem toho, jak být minimálně na stejné úrovni vůči konkurenci (v této konkrétní věci). Jinak je mi S4 velmi sympatický, i když vypadá prakticky stejně jako S3 (asi jde ve šlépějích Applu - nač měnit něco, co je dokonalé). TouchWiz mě osobně vyhovuje daleko více než Sense (Android více než iOS). Mohla by to být zajímavá volba
Jinak řečeno, je to SW zalezitost..
no, to asi nebude. Ťamani stále jedou na reklamní parametry a "nepodstatné" čipy šidí jak můžou
přitom by stačilo tak málo .. :)
Puvodni tazatel psal:"Sám jsem majitelem SGSII, kde je hudební projev skrze základní přehrávač hoden laciného MP3 přehrávače z číny (pomůže jedině PowerAMP),"Takze JE to softwatová zalezitost, když pomuze PowerAMP,
Slovo "pomuže" neznámená "vyřešit"
V tomto kontextu ano.
Informace, která neexistuje už nikdy nebude. Zřejmě jde o jeden z "oblbovačů" lidského ucha. Zdá se to lepší, ale s originální nahrávkou to nemá nic společného. Pokud by to bylo jak píšeš, stačil by na vše nějaký šmejd čip a jeden "zázračný" software.
co máte za sluchátka proboha?
o originálech nějaké valné mínění nemám, nicméně když své origo sluchátka na SGSII připojím např. k ntb, hrajou skvěle, výkon a dynamika jsou dobré. Samsung to prostě skrze základní player netlačí jak by měl. PowerAMP to dosti vylepší, ale přesto to není zvuk, který jsme si ve svém sluchu určil jako svůj hudební etalon kvaliti (dávný iPod mini, ještě s mechanickým HDD). Pro doplnění, poslouchám i přes sluchátka origo k SGSIII, zkoušel jsem i profi Technics, Koss a vše je jen o tom výkonu bohužel ... Pokud jste audiotech profík, rád se Vás zeptám, zda hraje zásadní vliv v reprodukci muziky impedance daného měniče a zda se podle toho zvuk také odvíjí ..Díky a s pozdravemP.S.
Nemá náhodou S3 nějaký Wolfson nejvyšší řady? Stejně jako S4?S2 mi taky přišla, že hraje trochu hůře, než konkurence, ale s S3 jsem více než spokojen. Pravda, nemám žádná špičková sluchátka (Sony pecky za 600,-), ale zkoušel jsem připojit i kamarádova sluchátka od PC (Sennheiser HD 598) a nenašel jsem proti PC zvukovce (Asus Xonar) žádný pokles kvality. To je tedy zrovna věc, kterou Samsung dělá dobře. Ostatně na žádný z modulů si nemůžu stěžovat. WiFi i GPS jsou například proti Xperiím mnohem citlivější, přesnější a rychlejší... I proti iPhone4s jsem na stejném místě měl s WiFi mnohem silnější signál. Ocenil bych spíš kvalitnější repráček ala One (ale jack je pro mě důležitější) a méně žravý TouchWiz (který nakonec stejně vždycky vyřeším nějakou custom rom a Apex launcherem). Stejný design mi nevadí, dokud se telefon špičkově drží a ergonomicky používá. Třeba taková Xperia Z to je něco neskutečně otřesného v reálu používat, ať si vypadá sebelíp.
"SGSII, kde je hudební projev skrze základní přehrávač hoden laciného MP3 přehrávače z číny (pomůže jedině PowerAMP), u SGSIII se mi projev nezdá o nic lepší."fetujete? SGS III ma vdaka Wolfson-u ovela, radikalne ovela lepsi vystup ako SGS II, lepsi ako iPhone 5 (ktory je ale horsi ako iP4/S)pri S4-ke ma prave zaujima co dali do quallcom verzie, pretoze napr. snapdragon S4pro ma dost zly DAC
Recenze naznačuje, že audio čip je v obou verzich odlišný. Podle všeho to vypadá, že Qualcomm má vlastní DAC a Wolfson je pouze ve verzi s Exynosem.Pokud jde o CPU samotný tak, A7 (Exynos - méně výkonná část) je ořezaná verze A15 s velmi slušným výkonem a nízkou spotřebou. Krait je do jisté míry podobný A15, ale je otázka spotřeby při nižší zátěži. Je někde nějaké porovnání spotřeby obou verzí při běžné práci? Mám pocit, že měl Samsung raději počkat na dostupnost jejich Exynosu a doplnit LTE modul. Těch kompromisů je už poněkud více.
"Mám pocit, že měl Samsung raději počkat na dostupnost jejich Exynosu a doplnit LTE modul. Těch kompromisů je už poněkud více"Tady jde o telefon, ktery se proda v desitkach milionu ks. Neni duvod cekat.
Pro výrobce ne, ale pro zákazníka by byl a dost pádný.
LOL.Soucasnych mobilu se snapdragovem se prodaji DESITKY MILIONU. Kde je ten duvod pro zakaznika a padny? Kdyby tam byl EXYNOS, prodaji se snad STOVKY MILIONU?
Opakuji znovu, není to výhodné pro zákazníky. Lepší by bylo, kdyby dokonce do VŠECH SIV použil Qualcomm a Exynos dal do nástupce. Důvod je následující. SIV bude existovat ve dvou verzích s výrazně odlišným procesorem. Exynos je produktem Samsungu, kdežto Krait je produktem konkurence. Opravy chyb a aktualizace s vyladěním bude tedy dělat primárně pro vlastní platformu. Je riziko, že pro verzi Krait budou opravy a nové verze později a navíc se nebude zřejmě zdržovat optimalizací kódu (popravdě, proč nahrávat konkurenci). Nový Exynos je zajímavý mimo jiné i tím, že jádra A7 a A15 jsou kompatibilní a tak je (pokud by se náhodou ukázalo, že je potřeba s výkonem výše) možné spojit do skutečného, byť asymetrického, 8 jádra, kdežto Krait už nemá kam jít. Jinak řečeno, S IV s S600 je oproti Exynosu poměrně dost okleštěná a obávám se, že za stejné peníze.
"Opakuji znovu, není to výhodné pro zákazníky. "Opakuji uz potreti, ze zakaznikum JE TO UPLNE JEDNO. Dukaz? Predpokladane desitky miliony prodanych S4.Uvidite sam.Kdyby jim to nebylo jedno, nekupuji tento telefon.
Já pořád nerozumím tomu, proč mícháte jablka (nevýhodnost pro zákazníky v EU a USA) s hruškami (prodejností). Tarify operátorů jsou u nás nevýhodné, přesto pokud chci telefonovat mobilem, tak ho koupím, protože ten Rakouský tu prostě není.Pokud není dostupna varianta s Exynosem, tak koupí s Kraitem, to ovšem nic nemění na tom, že je to nevýhodné.
Nechapete kontext diskuse.
Vy pořád nechápete, že neřeším prodejnost, ale to se bude dít po prodeji.
podla toho co sa da docitat na XDA, tak dakujme bohu ze v Europe mame Qualcomm verziu... ide o to ze ovladace pre Qualcomm chipset su dostupne, a developeri custom ROMiek ich maju.. telefon sa predava este len par dni a uz sa objavil prvy experimentalny build Cyanogen 10.1 na i9505..
Jistě z hlediska alternativních ROM je to super, proto nebude problém s prodejem. Ovšem je riziko, že Samsung bude věnovat této verzi méně pozornosti a většina lidí může mít problém třeba s další verzí Androidu, což se neprojeví při prodeji, ale později, jak stále nechápe diskutující výše..
Tento kousek rozhodně patří mezi nejlepší mobily na trhu, pro mě však díky Androidu nebude nikdy nejlepší - tím chci říct pouze to, že každému vyhovuje něco jiného.Bohužel na tomto serveru se nemohu dočkat nezaujaté recenze vůči GS4, stejně jako na Hulánově serveru nemůžu očekávat kritiku čehokoli od Microsoftu/Nokie.Naštěstí čtu rád i chvalozpěvy, objektivní recenzi si holt přečtu jinde.
Je to tak, panu Láskovi by měli nechat recenzi tady na blogísku Samsungu a na mobilmanii by měli zveřejnit recenzi od někoho méně zaujatého. Jako případný zájemce, kdy nelpím na Samsungu je pro mně tato recenze nezajimavá.
Zdlouhavé počtení + milion názorů 😃 takovou hodinku mi to zabralo.... Přečetl sem všecko a jak autor článku tak i mnoho autorů názorů je zaujatých i když tvrdí že ne a někteří to vlastně ani nezkrývají 😃 Jablečňáci hájí štrůdl, Samsungáči zase nudle 😃 a hádaj se a hádaj a furt dokola 🤢 ..... Celkově by ze všech těch x názorů byla čtvrtina kdyby si to lidi četli a nepsali furt dokola to samé 😃😃😃 Takže to tady shrnu- Ani iphone ani S4 nejsou prostě top a ještě dlouho žáden top nebude. Tomu chybí to a tomu zase tamto ten zas tohle má a tamten má zas něco jiného... I Samsung a i Apple na nás jako na Čechy totálně ser0u (nejsme pro ně ani zdaleka nikterak důležitý trh! Takže i tato debata je o ničem. iOS vs Android - ano iOS jede plynuleji než Android ale zase ti co mají iOS tak jsou (neberte to jako urážku, tak se to u nás říká) jako buzeranti a můžou vedle sebe v MHD ve skupince hledat donekonečna 10 rozdílů. Ten kdo nechce být jako všichni má na výběr ze 100vek variant mobilů s androidem.. Takže zase věc názoru a zase to určitě není na ohromnou debatu.. 😃😃 Prostě ani jeden phone není nej a je to jen o věci názoru co kdo chce a jako ruku na srdce iPhone není zas takový zázrak ale stala se z něj modla protože průměrný Evropan je naučený hltat to co je v modě v Americe a naopak na Samsung hodně lidí nadává protože mají od malička zažité že věci od "Vietnamců" jsou šmejdy a tím to hasne a navíc přirozenou vlastností Čechů je řídit se tím co jedna bába povídala takže když Můj kámoš Pepa Nováků řekne že Ten iphone je super a Samsung k ničemu tak pak budu v diskuzi bouřlivě hájit že to tak je i když o tom vím prd... (netýká se těch co ví) 😃😃😃 Sakra lidi serte už na to nekomentujte tento nekonečný souboj, kupte si co je vám milejší a buďte šťastní.
Názor byl 1× upraven, naposled 30. 4. 2013 00:00
http://m.youtube.com/...
Telefon se mi líbí. Vlastním SGS2 a zatím nevidím důvod k upgrade. Ale tohle je určitě parádní stroj. Malá interní pamět je podle mě jen klacek do ruky rejpalům (na bití psa;)). Za pár let používání androida jsem se ustálil na cca 80 aplikacích a pokud potřebuju větší úložistě, mám 32/64GB kartu či externí disk, přičemž oboje může makat i ve formátu NTFS. Jen mě trochu zaráží cena. Největší devizou oproti iPhonům byla kromě otevřenosti androidu také o dost nižší cena. Ale 17 tisíc je fakt slušná darda:( Hlášky typu "jen ať si iOvce kupujou ty svoje předražený krámy" už se v diskuzích asi objevovat nebudou..
Ale uvedomte si, ze aplikacii/hier, ktore maju viac ako 1GB je v dnesnej dobe uz dostatocne vela. Pre mna by bola nutnost instalovat iba na malu cca 8GB internu pamat dovodom k zamietnuti kupy tohto pristroja. Ja mam 143 aplikacii a dokopy maju urcite viac ako 9GB.
Je tam slot na kartu kartu, O.M.G.
A kolik aplikaci si na tu kartu das bez rootu?
Kupodivu hodně. Jen pár aplikací nešlo přesunout...
A stavim sa, ze drviva vacsina tych apps su nejake male aplikacky, alebo teoreticky moze byt navigacia, ktora ma mapy na sd. Ale klasicke velke apps potrebuju mat okamzity pristup k datam v internej pamati. Napriklad hry.
Ano, hry jsou ty "aplikace" které zasekávají hodně místa. Neznám moc aplikací který mají víc jak pár desítek mega. A musíte si prostě uvědomit na koho je telefon cílen. Člověk kterej dá 17tis za telefon asi nemá moc času mastit hry. A pokud ano hodí si tam maximálně jednu dvě. Pro děti zámožných rodičů je na trhu celá řada jiných alternativ jak se zabavit mobilně;)
Tak mi povedzte ake aplikacie potrebuju taky vykon? Teda okrem hier. A dalsia vec je ze pri zariadeni za take peniaze by som nemal byt obmedzovany 8gb volneho miesta na aplikacie a je jedno akeho druhu. Ja taktiez na svojom telefone nehram hry, ale nejake tam naistalovane mam. Clovek niekedy ked ma cas si moze na zabitie casu dat jeden level, alebo niekedy nejake dieta si chce nieco zahrat...
To je spíš trochu naopak ne? iOvce Androiďáky vždy označovaly za socky a bůhví co. Z úspěchu S3 (a S4 se bude prodávat ještě lépe) je jasné, že peníze pro lidi nejsou problém. Důvody pro koupi top Androidu jsou úplně jinde (svoboda). A nemění to nic na faktu, že iPhone je (vzhledem k tomu co umí) předražený. Stát to úměrně funkcionalitě (minimálně o třetinu méně), tak je to pro BFU ideální volba a Apple má dvojnásobný úspěch.
Jáááj já už ho chci, jako koupit ho v den zahájení prodeje Praha nebo Brno... nereálné, objednaný mám, krásné a podle mě nejlepší variantě a to černé a tento týden mám slibované doručení, uuž aby to bylo 😀
Nevíte někdo, zda přes MHL je plná podpora 1080p? Pokud jsem připojil SIII, tak to jelo všechno jen na 720p... Jsem zvědavý, zda MHL adaptér S3 bude kompatibilní s S4...
"Použitá Pentile mřížka obsahuje v každém subpixelu jeden zelený bod navíc (uspořádání RGBG). " Co je to za nesmyls, u pentile není žádný zelený bod v subpixelu navíc, v subpixelu už nejsou žádné další body. A v každém pixelu žádný zelený bod (subpixel) navíc není, v každém pixelu je vždy právě jeden zelený bod(subpixel). Naopak v každém pixelu vždy jeden subpixel chybí (červený nebo modrý, vždy na střídačku). To je Pentile.
Fetuješ?
no lenze AMOLED u S4 nie je obycajny Pentile AMOLED... ma uplne nove usporiadanie pixelov..http://cdn.gsmarena.com/vv/reviewsimg/samsung-gal... ...
Dnes jsem kámošovi ukazoval na mé S III jak je na 3 místech BEZDŮVODNĚ A BEZ PÁDU A NOŠEN JEN V OBALU naprasklý rámeček kolem displeje. Samsung dostal za ten SUPER smartphone loni15000 a k záruce se nehlásí! !!! Je to jen banda předražených čínských šmejdů. Zabalený výkonný HW do absolutně kazivé a praskající mušle. Jsem zvědavý, kdy se na netu objeví první info o praskajícím plastu dokola i u S4. Tohle jim nezapomenu, stejně jako každý kdo dal za mobil 15000 a dočkal se "překvapení" od tamtungu s odmítavým postojem. Jo HW ok, fotky krása,ale nemám na mobilu jediné škrábnutí a rámeček popraskaný jak bych s nim házel. Amatéři.
Znám člověka kterýmu se tohle stalo na verzi MINI po jednom měsíci a prasknul mu i roh skla.
Nevím, kde jste to reklamoval, ale servisy tohle normálně bez problému opravují. U dřívějších kousků se to stávalo často. Já třeba telefon nosím bez jakékoliv ochrany, spadnul mi už asi třikrát a kromě mikroškrábanců na zadním krytu (které vzniknou i pouhým pokládáním na stůl) nemám s konstrukcí jediný problém.
Tak servisy tohle opravdu bez problemu nereklamuji. Me prasknul ramecek na dvou mistech (SGS3), poslal jsem to do Britexu (autorizak Servisu) a reklamace zamitnuta. Pry mechanicke poskozeni, ackoli jsem telefon nosil VZDY v silikonovem pouzdre. Telefon jsem koupil za 13.5k, po 11ti mesicich prodal za 6.5k a koupil SXZ. Az na baterku spokojenost, kvalita zpracovani je uplne nekde jinde. Jen skoda, ze nema Amoled, mel jsem ho nastaveny ku svemu oku a naprosto mi vyhovoval. Tohle TNko je takove "suche/nudne".
Mě by zajímalo jak sám může prasknout rám, případně roh displeje..Bez Vašeho přičinění asi těžko!! S3 má 4.8"!! Tudíž je větší riziko namáhání tenkého rámu + displeje. Pokud nosíte úzké "emo" kalhoty, pak si s telefonem v přední kapse dřepnete, tak se nediivím, že telefon poškodíte. Ale samo od sebe se neudělá nic. Auto nenabourá, peníze nevyděláte, telefon nepraskne;)To mi připomíná lži malých dětí, jak něco udělají, a při otázce kdo to byl odpoví: To samo!!
Vam nikdy, sama od sebe, nepraskla treba squashova raketa? Mne ano a podle diskusi se zda, ze nejsem jediny. A ano, nebylo to pri hrani, a ne, nikdy jsem s ni nehazel o zem.
Nepresvedcujte o necem o cem nic nevite. Vinou unavy materialu proste S3ky praskaji v ramecku. Nejcasteji v miste sluchatkoveho nebo usb konektoru. Tech S3k jsem videl uz desitku, vcetme meho a praskaji. Tecka.
Nejlepší smartphon současnosti nemá na zádech žádné ovoce. A už vůbec se v něm nepřetahuje zelený robot s TouchWizem.
je to Z10?
Pan Láska mě o5 pobavil nadpisem svého článku😃 "opět nejlepší" 😃 Problem je vtom, že Samsung nikdy nebyl nejlepší, proto nemuže být "opět nejlepší".
Fakt necelých 9GB? Tak to je dost drsný zklamání. Nejde něco odinstalovat / pomazat? A jak je na tom SGS4 s přesunem aplikací na SD kartu, nejspíš neumožňuje, že?
Telefon za presun aplikaci nemuze... At jde o S3, S4 a jiny... Je to vlastnost Androidu 4.*.* a aplikace musi byt od vyrobce prizpusobena na moznost nahrani dat na pametovku... Na S3 aspon sla nahrat navigace na kartu, na S4 to zatim nejde :)
A jaka navigace?
Pouzivam Navigon ( karta naformatovana v telefonu ) a po prehrani na PK si data nenajde... :) Ale delala to i zezacatku S3, pak uz to fungovalo, ale ted nevim jestli updatem Navigonu nebo softu S3 ( kvuli tomu sem se ji zbavil a pak dalsi koupil uz kdyz to slo, takze nevim :) )
předpokládám, že je to stejný jako u starýho androida, kde po rootu si můžeš dělat téměř, co chceš s tim mobilem, takže i přesunout na SD.btw, počkej si na iP5S)
To jsem se pokoušel na Note 10.1, ale neuspěl jsem. Neumím si ho rootnout.
Tak urcite po rootu bude fungovat ta slavna aplikace na moznost vybrani mista ulozeni a nebo uplne prohodit pevnou pamet na SD kartu :)
Nevíte, jestli už Samsung přidal českou QWERTY klávesnici? Já z té QWERTZ na S3 už rostu :-/ Doufám, že nejpozději u Note 3, který si chci koupit, to bude vyřešeno.
no ja nevim, nestaci si stahnout jinou klavesnici na marketu? otazka 5min... krom toho ja sem se samsung klavesnici spokojenyB-]
NO tak to docela LOL.To jsi opravdu nezjistil, ze na marketu je milion klavesnic?
Ale jistě, že zjistil, ale kolik z nich umí SWYPE na české QWERTY, má rychlé přepínání jazyků (potřebuji češtinu, angličtinu a ruštinu), není zavaleno haldou nesmyslů, ale je praktická, má rychlou odezvu atd.? Hledal jsem hledal, ale tak dobrou jako má Samsung jsem nenašel.Nuže, možná mi někdo, místo dávání nesmyslných mínusů, nějakou namakanou SWYPE klávesnici poradí, přeci jen už jsem z toho marného probírání té tuny špatných klávesnic na Google Play unavený. Placená nevadí, pokud má free verzi na vyzkoušení.
Takže ty nechceš českou QWERTY. Ty chces českou SWYPE QWERTY s rychlym přepinanim jazyku, bez nesmyslu, s rychlou odezvou...
nevíte někdo náhodou, kdy se dostane k našim sousedům verze s exynosem? díky
Znovu nejlepší?? Kdybych vzal vnitřnosti A8 dal na ně šasi LOGANU, poháněl to 1.2HTP a chtěl za to cenu kompletní A8čky asi bych to nenazýval nejlepším autem.
Kde koupim v kamenem obchode v Ostrave? Jak to vypada tak jeste nikdo to nema.
A o tom to je, pane kolego. Honza Láska tu S4 při psaní recenze prokazatelně v rukou měl. Což se jistě o všech "oponentech" v této diskuzi říct nedá. A co se týká Ostravy, údajně by měl být koncem týdne k mání v prodejnách SETOSu.
otazka je, ci by recenzia vyzerala inak, ak by ho v rukach nemal.
inak toto mi k celej diskusii sedi jak nic ine.kludne aj bez toho zaveru.http://www.youtube.com/watch...
Povedené video. Až na ten závěr, úplně ze života... 😀😀😀
Z recenze jsme zjistili, že má autor skutečně hodně rád samsungy. Jdu hledat objektivní a nezaujatou recenzi od někoho nestranného.
Tak to nesmíš hledat na mobilmanii ( druhe tamtungmanii)
Poznatky z recenze:Plastové tělo - nevadí, je to vlastně výhoda.Sekající se OS - nevadí, plynulý OS chtějí jen geekové.Nekonzistentní aplikace přímo od Samsungu - nevadí, názory se na to mohou lišit.Děláte si srandu?
Když se to tak veme, tak jezdit v trabandu byla vlastně velká výhoda, protože je z plastu😃Nojoooo😃 Pan Láska je holt zaláskován do samsungu.
Vyzera to dobre, podobne aj HTC One ale stale si kladiem otazku, naco by mi to malo byt ked uz mam HTC Desire HD? Za posledne dva roky sice pribudli nejake funkcie navyse, stupol vykon ale v podstate je to vsetko... Vacsinu veci aj tak riesia aplikacie...
Ja som vlani po 2 rokoch predal HTC Desire HD (hneď ako HTC zrušilo updejt na ICS) a kúpil Galaxy S3 a rozdiel v kvalite je markantný, 300% v prospech S3. Navyše Samsung má výbornú podporu i Kies. A S4 má ešte výrazne lepší displej ako S3, vo všetkých testoch čo som videl, je displej hodnotený ako súčasná špička. Ja si S4 určite kúpim na Vianoce, lebo progres voči S3 stojí za to.
Urcite mas pravdu vsak jeden rok je v mobilnych technologiach urcite vidiet ale skor mi ide o vyuzitelnost... Ne som si isty ci by som mobil vyuzival inak pri S3 ako teraz pri HD...ale mozem sa samozrejme mylit... Avsak veci ako typ displeja ci o kolko je ten ktory procesor vykonnejsi neriesim. Chvilu som sice koketoval s myslienkou, ze skusim Note 2 alebo S 4 ale z horeuvedenych dovodov som dospel k presvedceniu, ze je to pre mna zbytocne...a to sa povazujem za mobil maniaka a svoj smartfon vyuzivam naozaj naplno, dobre ze s nim pomaly nespim:)
opat najlepsi? a to usudzujete z toho, ze vam to tabulkovo vyslo? ved ten telefon nepriniesol nic nove, iba upgradol s3ku. kde su inovacie? zvacsit displej, zrychlit procak, pridat megapixely vie hocikto. Uff som zvedavy na s5ku. rovnaky vzhlad,len este jemnejsi displej ktory uz ani pod mikroskopom nenajde pixely. procak to bude mat 6jadrovy xDD lebo novy android to bude vyzadovat, a fotak zrejme zostane, lebo pochybujem ze sa pustia do niecoho, co chysta nokia s 41 mpx lumiou.
Ruku na srdce - kdo prisel s nejakou opravdovou inovaci za posledni 2-3 roky? 🙂
nokia.
Mohu se zeptat co inovovala? (nemyslim to zle - telefony Nokia se mi libi jen system mi nesedne - zcela subjektivne)
fotak, displej.
Muzete to nejak rozvest? Display ma tak nejak normalni a fotak taky.. Rozhodne nic inovativniho dle meho nazoru.
Tak já nevím ale byl to první display co se dal ovládat v rukavicích 🙂 třeba 🙂
808 je tiez nokia.takze chip, vsetok sw okolo pureview, hw stabilizacia.displej:sw premenliva citlivost a puremotion.ten sw je zo vsetkeho asi najzaujimavejsia vec.
+Jednolité odolné tělo, prémiový software zdarma (office, navigace a jiné vychytávky), ovládání i nehty, bezdrátové nabíjení, kompletní propojení všech sociálních sítí, telefoních a skype kontaktů...trochu jsem to doplnil 🙂 něco z toho nemá ani tento nejnovější samsung který vyšel po půl roce 😀
Tak třeba Sony s bezdotykovým ovladáním (ikdyž to moc použitelné není) Pokud si dobře vzpomínam tak měl i první HD obrazovku a tak Full HD obrazovku.
+ Jako jedinej má vlajkovou lod odolnou proti vodě... A nejen ji.
priniesla dipslej ktory sa da ovladat rukavicami, bezdratove nabijanie, stabilizator obrazu na videu, pureview technologiu vo fotaku, ano mala to aj 808 nokia,ale myslim ze to je skor fotomobil ako smartphone.
dnes jsem si byl na chodove v praze porovnat tento kousek s iphone 5displej s4 je stale oproti ip 5 otřesný, tmavý a barvy vyblité a tmavé, bílá je šedá atdEDIT:Mnou dnes focena fotka obou telefonu s jasem na maxhttps://www.dropbox.com/s/352xyfzkxj3bt8l/2013042... ... EDIT2: moje video porovnání kde je jasne videt ze mají oboje zařízení jas na 100% http://www.youtube.com/watch... fotoaparát je dobrej, kvalita fotek co se ostrosti týče je už totožná s ip5, i lze fotky více roztahnout díky více megapixelum ovšem jsou fotky znatelně tmavší, iphone má lepší barevnostvýkon je stále otřesný a hlavní problem u androidu, i přes to že má S4 mnohem více jader a snad i více ramky nez muj ip5 tak se vše seká, přitom na IP5 je vše absolutně plynulé a nemluvým ted o hrách, ale o zoomování fotek a webů, projíždění fotek, flipboardu, webů, a nabíhání aplikací je pomalejší než na IP5, ta odezva je skrátka stále otřesná, zvlaste v porovnání s iphone, ale je to problém systému ne HWco se zpracování týče tak pro mě osobně je příjemnejší hliník ale to už nerozhoduje jaký telefon je lepší, je to jen o tom co má raději zákazník, i váha a celkove zpracovnání je u smasungu solidí, pevné...díky zaobleným hranám pusobí tenčeji než ip5 který lehce řeže do rukouovšem, S4 už patří do jiné kategorie, pro někoho ikdby byl iphone 5 sebelepší hraje prim velikost displeje, pro mě osobně ne protže mám ipad mini který používám na vše kde je lepší velký displej, ale kdo nechce tahat jeste tablet tak je lepší volba naký takový 5" mobil, ale asi bych volil HTC ONE
Názor byl 6× upraven, naposled 29. 4. 2013 20:10
Naprosto s vámi souhlasím... 😉
nechci delat chytrýho ale to co si fotil na chodově, respektive to co je na te fotce ja SIII a ne S 4. Galaxy S4 má mít lepší podání bílé barvy....
A jeste bych pridal ze by to na tom Samsungu chtelo ten jas trosku vytahnout (takhle vyblitej display jsem nevidel ani na dva roky starejch mobilech na slunicku) aby to nevypadalo tak neobjektivne blbe oproti prepalenymu displayi iPhonu. Iphone ma vyumelkovany prepaleny barvicky na ukor jejich realneho vzhledu, to vi kazdy.
Ty jseš taky dobře přepálenej. Nejdřív si iphone pujč a pak kecej trdlo B-]
Kdybych ho nemel v ruce (ma ho dost mych kamaradu) tak tady nic neplkam ty trubko.
pujč?
pardon, moje chyba
Sam mam na svym mobilu HD IPS display a prepaleny je to az neprijemne (hlavne v noci)
Tak to nechtejte S-AMOLED protoze pokud mate opravdu zmineny problem, bylo by to jen horsi. Takovy problem mam ted a mj. i kvuli tomu uz S-AMOLED nechci (divat se do toho delsi dobu v seru -> pocit ze cloveku snad shori oci). Dalsi problem je "vypalovani" ktery se po case take postupne projevuje a s nim souvisejici nestabilita barevneho podani v case kdy jednotlive barevne slozky starnou ruznou rychlosti.Naopak displeje u iPhone 5 jsou (podle testu ktere jsem videl uz nekdy loni) zname tim, ze maji pomerne presne barevne podani - zrejme se pri produkci trochu obtezovali s kalibraci.
Taky sem videl par testu a ac ma IPS (iPhone) hezke barvicky, s realitou to nema moc spolecneho. Co jsem koukal u kolegu (firemni Galaxy S Advance a nejaky GSII) tak to prepaleny neni vubec ale zase me strasne stve nadech do zelena - spis to bych nekousnul - zda se mi to dost odporny, ale zase nebolej oci 😃Clovek si nevybere, vzdy musi zvolit kompromis 🙂
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 4. 2013 18:17
Prepaleny? Jako cos? Jas? Jak muzes byt jas prepaleny?
Tak jsem dosel vyfotit prime porovnani oboje jas na maxhttps://www.dropbox.com/s/352xyfzkxj3bt8l/2013042... ... a video porovnání http://www.youtube.com/watch...
Názor byl 2× upraven, naposled 29. 4. 2013 20:11
muzes si nafackovat - jsi jelito ktere nevi, ze se u samsungu nastavuje jas v prohlizeci nezavisle na nastaveni systemu - takze jsi rozhodne jas na max. nemel 😝
a proc je to stejne i ve flipboardu, obrazcích ?, a v notifikacích v bílích místech jasně vidíš že je vše tmavé, ikdyž je jas na max, a automat korekce je vypnutá
hele, ja tam nebyl takze nevim, jak to bylo nastavene, kazdopadne na te fotce 100% maximalni jas neni ... mam note s technologicky stejnym displajem a ten jinak zari na maximum ... zitra si pro s4 jedu, tak muzu v praci porovnat s kolegovym yponem, dobrou
" Iphone ma vyumelkovany prepaleny barvicky na ukor jejich realneho vzhledu, to vi kazdy."Faktem je, ze jediny, kdo to vi, jsi tady ty.
Je to dost mozny, jestli tady je tolik teoretiku jako ty tak bych se nedivil...
Precti si hodnoceni na http://www.displaymate.com/... a pak neco rikej.Jo pozor, je to v anglictine a pravdepodobne plne neznamych slov pro tebe.
Ale taky je mozny ze jako grafik tomu vubec nerozumim...
Evidentne ne.
Dojel sem znova na chodov vam to vyfotit, muj iphone vedle s4 oboje jas na maxhttps://www.dropbox.com/s/352xyfzkxj3bt8l/2013042... ... a video porovnání http://www.youtube.com/watch...
Názor byl 3× upraven, naposled 29. 4. 2013 20:11
Galaxy S4 ma specialny mod v prehliadaci, kedy biele pozadie je naschval zmenene na sede,co znizuje spotrebu baterie, kedze AMOLED zerie najviac energie pri zobrazovani bielej...
Ano, to dává smysl.
zde fotka aktuální s chodova dneska s4 vs ip5 jas na max a video porovnání https://dl.dropboxusercontent.com/u/74432151/20130429_18375... ... http://www.youtube.com/watch...
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 4. 2013 20:12
Tohle jestli je S3, tak já jsme princezna😃 Podívejte se na odstup spodního tlačítka od displeje a porovnejte je s fotkou diskutujícího. Pokud si i tak nebudete jistý, podívejte se, kde jsou čidla vedle reproduktoru na S3 a S4. Pán je na fotce má v jedné lajně se sluchátkem, S3 je má dost odsazené dolů. http://bit.ly/17tyKgb... Těch rozdílů je tam víc a když už chcete dělat chytrého, tak si ty produkty první porovnejte.
Nevím na co jste v Chodove v Praze koukal, ale s4 to asi nebyla, protože podle odborných testů má s4 lepší display než iPhone 5. http://translate.googleusercontent.com/translate_c...
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 4. 2013 17:59
Displej Galaxy S4 dobieha iPhone 5, stále ma horšiu viditeľnosť na slnku.http://dsl.sk/article.php... Zdroj v článku. DisplayMate.
A to jsi poznal podle věty "takže je to v současné době nerozhodně"? četl jsi to vůbec?
Ač nerad, tak s tím "stále otřesným" výkonem na Androidu musím souhlasit. Teda neřekl bych, že je otřesný, ale vzhledem k tomu, že současné telefony mají často 4 jádra, 2GB ram a hlavně to, že Google měl již několik let na to se s tímto "výkonnonstním" problébem popasovat, tak začínám nad Android systémem pomalu lámat hůl. Opravdu už začínám být znechucen faktem, že Android stále není plně plynulý! Ano, rychlost je s iOS a WP srovnatelná, ale ta plynost je obecně (zejména v 3rd party apps) špatná. A to nemluvím o tom, jak se celková rychlost Android zařízení zhoršuje postupem času. Proto si myslím, že je tu stále prostor pro ještě jeden OS, který by kombinoval plynulost iOS a možnosti Androidu. WP se to s plynulostí podařilo, ale systém jako celek má funkčně blízko k iOS. Plus já ten jeho design a rádoby funkční live tiles fakt nemusím - toto je ale čistě subjektivní názor.
Názor byl 4× upraven, naposled 29. 4. 2013 19:28
Jestli ono to není tak, že plynulost je důsledkem správy aplikací. Když si 10 aplikací nekontrolovaně pustí na pozadí nekonečnou smyčku, tak můžete mít výkon jaký chcete, ale procesor bude na 100 procentech a je po plynulosti.Položte si ale otázku, k čemu ta neomezenost je. Pro běh běžných aplikací to nutné není.
Tim to nebude - i s vlastni ROMkou bez balastu od vyrobce a skoro zadnou aplikaci na pozadi to neni tak plynuly jako iOS. Vyladeny hezky ale stale to neni ono. Nastesti na super plynulosti nebaziruju a vyuzivam jinych prednosti Androidu ktere jsou pro mne daleko dulezitejsi 🙂
S custom romkou je telefon stále pomalý? Co to máte za telefon?
Neni to pomaly, v zadnym pripade. (zatim vyzkouseno na mych 3 androidech a zadny orezavatka) Jen ty animace proste nejsou tak plynuly jako na jabku, to i jako zarytej droidak proste musim priznat 🙁 Od CM10 je to vyrazne lepsi, ale tak plynuly to neni. Svizny ano.
Takže to dáváš za vinu Google, ale problem je hlavně v "3rd party apps".Dobře, ty.
Ale je to uzko prepojene s OS. Vdaka politike OS su apps take ake su. Ved na rozne OS robia aplikacie ti isty vyvojari a kvalita apps je rozdielna...
nemluvým?
to je jako bys srovnával plasmovou televizi s lcd. lcd televize nahrazují nedostatečnou hloubku barev vysokým kontrastem. na první pohled, je obraz u lcd jasnější a ostřejší, ale zeptej se v každém elektro, co má kvalitnější obraz
co to vedle toho samsunga leží za prehistorickou sra*ku?? to se snad už ani nevyrábí, ne? to asi někdo zapůjčil z nějakého muzea... děs.
objektivní nadpis😃. pro mě nikdy nebyl samsung nejlepší, tak jak někdo může napsat "znovu"? slovo nejlepší bych uznal až by to vyhrálo nějakou cenu jako třeba "mobilní oskaři" nebo něco na ten způsob, ale to, že si nějakej trouba z MM todle hodí jako nadpis? bulvár :)
Souhlas. Tento telefon je možná jeden z nejlepších android telefonů, ale nikdy nemůže dostat nálepku "nejlepší ze všech" jelikož každému sedí jiný OS.
Bože lidi, to jste takoví tupci? Pokud někdo prohlásí, že je FC Barcelona nejlepší fotbalový klub na světě (což je podložené získaným koeficientem za posledních 5 let), tak se s ním budete taky hádat, že se vám nejvíc líbí hra Horní-Dolní a tudíž Barca nemůže být nejlepší???Tady se nepíše nic o operačních systémech, naprosto nic o tom, co komu vyhovuje, ale o tom, který telefon je nejlepší, chápete to konečně??? To, co komui vyhovuje nebo co si kdo ve finále koupí je věc úplně jiná...
Tak mi vysvetlite objektivne kriterium niecoho co je najlepsie. Ked je nieco najvyssie tak zmeriam vysku, ked je nieco najrychlejsie zmeriam rychlost, ale ako zmeriam nieco co je najlepsie??? Ved to je cisto o subjektivnom pocite, to sa neda cele objektivne zmerat...
S4 je skutočne najlepšia. Viď testy na GSM arene i Phone arene. celkom príjemné bolo zistenie, že je to aj najlepší fotomobil v súčasnosti. Napríklad Lumia 920 celkom pohorela, napri aj vo veľkom porovnávacom fototeste aktuálnych top mobilovPhonearena.com:Camera comparison: Samsung Galaxy S4 vs HTC One, Sony Xperia Z, iPhone 5, Nokia Lumia 920 and Galaxy S IIIFinal Score:Galaxy S4: 7,6HTC ONE:5,9Xperia Z: 6,7iPhone 5: 6,8Nokia Lumia 920: 6,3Galaxy S3: 6,4Alebo comparačný test na GSM Arene.com:http://www.gsmarena.com/piccmp.php3...
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 4. 2013 16:54
čo povieš na tento test ? B-] http://goo.gl/7nAxh...
Nejlepší fotomobil současnosti je Nokia 808 Pureview....
pre mna je toto najhorsi fotomobil sucastnosti, kedze ohniskova vzdialenost 31mm je pre mna nepouzitelna. Pri porovnani s htc one treba zobrat do uvahy aj tento aspekt, co dramaticky zmeni hodnotenie. Do SGS4 som sa chystal, ale toto zmenilo moje hodnotenie na mobil, ze ho nekupim (dost fotim a dalsiu bizuteriu v podobe fotaka nechcem nosit).
Evidentne fotografií nerozumieš. Kvalita foťáku sa nemeria ohniskom a krátke ohniská sa hodia len na obmedzenú oblasť - veľmi veľké objekty, kde nie je odstup. Krátke ohniská cca sú nevhodné na foto ľudí, lebo majú súdkovitú chybu a deformujú tváre. Stačí trochu dlhšie ohnisko, napr. 31 mm a kvalita portrétov i všetkých fotiek ľudí vzrastie o 1000%. V prevažnej väčšine foto je pre kvalitu fotiek ideál 31-35 mm ohnisko. Takže Samsung vie čo robí, ale diletantizmu tomu nerozumejú.
Názor byl 1× upraven, naposled 30. 4. 2013 15:43
8Gb volných z 16? To je teda žalostně málo na to kolik to stojí. Za 17 tisíc dostat jen 8Gb může být pro spoustu lidí dost limitující (ještě, že to má paměťovky). Mně by to teda asi stačilo, ale všechna tahle elektronika by měla být označovaná tím, kolik místa je reálně dostupných uživateli a ne celková velikost disku. To je k ničemu, když půlku zaplácnou nesmysly.Koukám, že ve fotoaplikacích se výrazně "inspiroval" u Nokie - odmazávání objektů, animace části snímku atd. Ta animace je sice celkem blbost a tím víc nechápu, proč to Samsung kopíroval. No, mobil pěkný, ale pořád jsem trochu zklamaný z toho, že nepřinesl nic zajímavého.
No pokial je pravda, ze aplikacie sa daju instalovat len na internu pamat, tak je to poriadny fail.
Telefón to rozhodne nieje najlepší ... či už HTC One , Nokia Lumia 920 a pod sú omnoho lepšie telefóny ako ťamťung s ich nadstavbou S3-ky bez ničoho. Každý zahraničný server to potvrdzuje, to že tu zaujatá mobilmania napíše "znovu nejlepší" len svedčí o objektívnom a nezaujatom postoji ako takého.
Prej Nokia Lumia 920 😀😀:-OA já apeluji poněkolikáté, abyste sem nepsal pod vlivem, pak by vás někdo mohl brát vážně.
To Jakub Juran: Ja souhlasim s C3luar, vsechny telefony jsem mel v ruce. One, Lumii i S4 a rozhodne nelituji koupe Lumia 920.
Ale já vám to neberu. Každému vyhovuje něco jiného, pokud jste spokojený s Lumií 920, pak jste šťastný uživatel. Ale aby někdo tvrdil, že je ten telefon nejlepší, to je úplná hovadina. I lajk pozná, že Nokia se svými Lumiemi dohání jen stále ujíždějící vlak.Chápete jak to mylím ne? Já jsem se svou N8 taky nadmíru spokojen a rozhodně nelituji, že jsem si ten telefon koupil, ale nejsem takový blázen, abych tvrdil, že je to nejlepší mobil.
16G paměť je žalostně málo ,když 8G zabírá softvér s kravinama. B-]
16gb paměti mam já v mojim IONu který sem kupoval za "pouhých" 10k před 7mi měsíci😃 Od telefonu za 17k bych očekával víc😃 Ale asi ne u tamtungu.
Covece nemel bys to tady se stezovanim na pamet moc prehanet 😃 Me bylo doporuceno vyhledat pomoc odbornika 😃 😃 😃 Jsou tady i taci, ktery si tenhle telefon kupujou na volani a sms, radsi nemaji ani datovej tarif a tem co si stezujou na pamet doporucujou odborniky... :) Tak nevim na co si stezujes, kdyz ti Samsung dal obrovskej 8gb prostor na aplikace 😃 😃 😃
Nech sa paci, plastova hovadina s malou internou pamatou: http://androidportal.sk/2013/04/samsung-galaxy-s4... ...
A to, že má jako vůbec první mobilní zařízení wifi standartu ac v recenzi zmíněno nevidím.
Jen 1 GB volné RAM. No to teda koukám... Asi je to dostatečné... ale stejně...
U androidu no....
No, mohlo by. U Nexu4 mam volneho cca 1,5 GB RAM a pod 1 GB jsem jeste neklesl...
Víš, co to znamená? Že je tam 1 GB zbytečně navíc a nevyužije se.
I když jsem Jabličkář, tak musím uznat pěkný kousek. Kdyby tam nebyl Android, ale iOS, tak bych ho bral hned. Teda až do příchodu nového iP. 😃
Asi tak. Největší slabostí je android :( Kdy už samsung hodí na trh svůj vlastní systém, který nebude jen nástavba a hromada nepoužitelných aplikací. Nebo když už tak ať tam hodí čistý android! :)
Jablíčkáři jsou svojí hloupostí známí, ti by z Ferrari udělali bez mrknutí oka Trabanta :)
Papírově... to jestli doopravdy, se ukáže podle zkušeností uživatelů...http://www.youtube.com/watch...
Názor byl 1× upraven, naposled 30. 4. 2013 08:21
"Vedle Applu existuje jen jediný výrobce, jenž dokáže novým vlajkovým modelem vyvolat takové pozdvižení, že si rázem o smartphonech povídají i běžní lidé, které jinak mobily zajímají asi tolik, co většinu populace novinky v oblasti žehliček nebo rychlovarných konvic. Je to Samsung."v tom pripade vam gratulujem k zivotu v alternativnom vesmire.
// Omylem jsem kliknul na mínus, takže si odmyslete jeden mínus a domyslete si jeden plus ke omentáři výše.
este ze si sa priznal!
videopohľad asi nebude čo ? stále to laguje či ? 😀 B-] btw supersmartphon je nová kategoria telefónov či? 😉 k tomu akože ovladanie očami .. čo som mal možnosť vidieť videa tak to reaguje skôr na pohyb hlavou ako očami asi ako keď somár hýka pre prestavu B-] starý SG2 asi bude musieť ešte chviľu vydržať :-/
Kde jsou hlavní nodostatky typu:- nesjednocené ovládání (májí všechny Androidy s nádstavbou)- větší ušpinění displeje díky gestům (mají všechny dotykové telefony)- menší výdrž pokud necháte běžet aplikace (mají všechny smartphony)- vyšší hmotnost (psali jste u Huawei Ascend Y300, který váží 130g, tedy přesně tolik co SGS4)- obyčejný vzhled (mají skoro všechny placky)Pokud tyto nedostatky píšete téměř u všech telefonů, tak je třeba je napsat, v rámci konzistence recenzí, i u tohoto, protože je všechny splňuje.
Je mi záhadou proč Samsung vypustil FM rádio, no ještě nějakou dobu si vystačím s SIII
Aby tam mohli dať IR port....
Tamtung prevzal politiku Applu😃 přece proto že to jejich zákazníci nepotřebujou😃
Jo asi jo, jenže já mám doma třeba FM transmitter a po bytě to hraje super stereo a nemusím kupovat bezdrátové sluchátka za x tisíc. Jo ale to bych chtěl v mobilu za 17000 asi moc. debilové z ťamťungu.
Kam se hrabe Radek Hulán.Další nevýhody: šíleně složité a nekonzistentní GUI? Absence OIS a dvoumembránového mikrofonu. Sterilní design? Pouze dvě barevné kombinace?Za tu cenu bych přeci nic jiného, než HW špičku nečekal.
Souhlas, snad jen cim myslite nekonzistentni GUI? S cim srovnavate, smim li se zeptat?
S iOS a WP.Na SGS IV. (ostatně jako každém Androidu) je mix od 2.X po 4.X (Holo), k tomu TouchWiz má taky svůj styl a soudruzi na to ještě nalepí Hub v "Metro" designu.
Mno s WP opet souhlas, ale ze by zrovna iOS bylo konzistentni oproti Cistemu Androidu? iOS - ovladaci prvky pokazde jinde, v tom se neda vyznat.https://www.youtube.com/watch... Je to petidilny video, doporucuji shlednout a trosku o tom popremyslet. Samozrejme jsem zkusil oba systemy aby si nekdo nemyslel...
V tom videu je plno nepravd.. navíc ani takovej čistej android není úplně konzistentní (viz. vyhledávací tlačítko lupa: google drive, kontakty, zprávy, mapy - pokaždé někde jinde).
Chtěl bych se zeptat, jak je na tom rámeček (nebo i sklíčko) kolem fotoaparátu. Přijde mi blbost to dělat takhle vystouplé. Neškrábe se to při položení na stůl?
Spravna otazka, na SGS2 se totiz skrabe (pomalu ale jiste)
I na S3 se skrabe!! Vubec to nedomysleli!!!Jako by tam aspon meohli dat treba to safirove sklo,nebo neco lepsiho...Tady to bude podobne
Na krytu cocky je nalepena folie... :)
Pro každého je "nejlepší" mobil ten, který naplňuje jeho potřeby, náročnost a spokojenost. Ano papírově se můžeme hádat, který mobil je ten TOP. Pro někoho je to sg4 pro jiného iphone 5 pro jiného je to stará nokia 3310. Stejně to je nakonec úplně jedno.
Jo jo škoda že stará 3310 nemá dobrý foťák, dotykoví displej, a alespoň symbian 3, to by byla pecka 🙂, ale zase to byl mobil který ve své variantě 3410 vydržel u mne přes 5 let, a žádný další to nedotáhl o moc déle než dva roky, pak byli vždy na odpis.(bratrova 3510 i funguje do dnes a ještě nedávno byla používána, můj mistr do dnes nedá na 3310 dopustit, hold něco na té nokii je)
Přesně tak! :) Nechápu ty věčné souboje fanoušků různých značek mobilů zde v diskuzích...Mě je totál jedno, co kdo má za founa (kromě pozérů a egoistů). Po čase totiž každý časem zjistí, i ti egoisti, že v životě jsou důležité naprosto jiné věci...
AHA, takže mě stojí před barákem starej megan. Mě vyhovuje, splnuje moje potreby, náročnost ajsem sni celkem spokojeny. Rozhodně to ale není nejlepší vozidlo.
Ještě, že není autor zaujatý značkou Samsung potažmo GS modely... 😀
Láska na prvý pohľad.
Honza Láska B-] 😀
Na většině světových serverů berou HTC One jako lepší mobil, ale na Samsungmánii je samozřejmě nejlepší S4.😀
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1... ...
GizmodoZachováva si rovnaký tvar zaobleného obdĺžnika s kovovými hranami a klzkým plastom na zadnej strane, ktorý dodáva pocit, že sa jedná o lacný prístroj.Zvuk na S4 je ďalším problémom. Má totiž len jeden drobný, reproduktor na zadnej strane telefónu, ktorý znie plechovo.EngadgetSmart Scroll, ktorý umožní presúvať stránky pomocou očí, je skvelým nápadom v teoretickej rovine, ale je frustrujúci kvôli niekoľkým dôvodom, medzi ktorými je napríklad limitovaná kompatibilita s aplikáciami či zlá kvalita snímania v zlých svetelných podmienkach.GS4 je veľmi rýchly, ale má svoje muchy: Pokiaľ boli zapnuté funkcie Air Gestures a Air View, všimli sme si spomalenie systému i pri tých najjednoduchších úlohách.The VergeSamsung však mal vždy problém s nastavením osvetlenia obrazovky – GS4 sa nikdy nevie rozhodnúť, ako veľmi má byť osvetlený jeho displej, vďaka čomu dochádza k často nečakaným a drastickým zmenám bez upozornenia.
chlapci z Verge by si mohli nastudovat, ze S4 ma dynamicky automaticky jas, kde sa da nastavit v akych medziach sa ma jas pohybovat ked je zapnuty na automatiku... takze ak mali nastavenu maximalnu dynamiku, tak im ten jas veselo kolisal... cosi podobne ma aj iPhone, no nepamatam sa ze by sa na to niekto stazoval...
Ja si na regulaci jasu na iPhone stezoval. Ta to totiz funguje mimoradne debilne.
Ono těžko tvrdit, který je lepší. Hliník vs. plast, SAMOLED vs. IPS, TouchWiz vs. Sense. Pro mě osobně se sympatičtější S4 kvůli (pro mě) lepšímu tvaru, displayi a lepšímu foťáku - a tím nemyslím víc Mpx, ale spíš celkovou nepovedenost této komponenty u One - viz rozmázlý roh v recenzi na MM. U někoho určitě zase zaboduje hliník a neokoukanost designu One, každopádně ale oba mají něco do sebe.
Lepsi v com? ze ma hlinikove unibody? Je toto ten najdolezitejsi parameter u sucasnych mobilov?
Přečti si recenze někde jinde než na mobilmanii a možná to zjistíš.
drzal som ONE v ruke, nezaposobil na mna... hlavne by som neprekusol to ze z 4.7" displeja jeden riadok v aplikaciach zaberu ovladacie tlacitdla co ten displej zmensuje o dost viac... co sa tyka zvuku, Wolfson v S4 ma na jack ovela kvalitnejsi vystup ako ONE, ak uz pocuvam hudbu tak cez sluchadla a nie cez mini repraciky na telefone...
Mluví ti z duše Samsung.😐 Ne nadarmo se řiká, že Samsung ovce už jsou větší fanatici než apple ovce. Že je Wolfson o hodně kvalitnější než qualcomm dac? Opravdu? Kde si to četl? Kdyby ti dali naslepo poslechnout oba dva, tak by si ani nepoznal rozdíl. Ale pokud by ti pustili zvuk z repráků, tak by si to poznal hned. Koukáš se na videa a filmy jenom se sluchátky?
http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s4-review-... ... The Samsung Galaxy S4 passed our dedicated audio quality test with flying colors. The smartphone had perfectly clear output when attached to an active external amplifier, with no weak points to its performance. The only thing to frown at here is the only average volume levels. Impressively, there's virtually no distortion when you plug in a pair of headphones. Even the stereo crosstalk which suffers in that case just about every time was barely affected. Unfortunately, the volume levels remained only average.
samsung ovce (kam tedy patřím), si mohou vybrat z xx modelů, s x operačními systémy... to je jako bys napsal auto-ovce (samsung) vs pendolino (iphone)
Navíc u nás se prodává jenom verze s Qualcommem a tam žádnej Wolfson nenajdeš, chytráku. 😀
co je v i9505 je nepodstatne, podstatne je ze audio vystup samsung poladil takz ze podava lepsi vystup ako ONE.ak neveris, odporucam ti pozriet si porovnavaci test na GSMARENA.com.http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s4_vs_htc_... ...
One se uz prodava? 😉
Protože na Samsungmanii a obecně na Mobilmanii a i jiných českých webech jsou novináři na kolenou před zapůjčovateli HW. Alespoň tak se mi to jeví. Zatímco v zahraničí weby na férovku píšou, co je na tom špatně a co si případně vybrat místo toho, tady jsou všichni zaprdění a bojí se něco zkritizovat, tak raději nemají žádný názor a jedou jenom podle výpisu funkcí.
Nesmysl.
Toto je ukázka, jak má vypadat recenze. http://www.theverge.com/2013/4/29/4281730/blackbe... ... Zamyšlení nad funkcionalitou, cílovou skupinou, nabídkou na trhu a doporučení (alternativ).
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.