vyhozene penize. u androidu pripada v uvahu jen a pouze Pixel. Mozna jeste Sony s prednostnima aktualizacema.
Konecne poradny kousek naslapaneho founu pro ty co na to maji prachy! Uz se tesim az ho predvedu tem chudakum šaomistum huawejakum a jim podobnym co jim misto zlata staci foun natrit zlatou barvou 😉
Xiaomi a Samsungy jsou orientování každý na trochu jinou skupinu. A člověk který příjde ke mně s mobilem za 40k a začne se smát mému Xiaomi za 10k, tak mi ty jeho posměšky budou naprosto ukradené a v podstatě většině ostatních lidí. Takto si honí ego lidi, co jsou buď totální nuly v praktickém životě nebo mají nějaký komplex méněcennosti, tak potřebujou ukazovat že mají něco "lepšího". Normální člověk se zdravým rozumem a sebevědomím nemá zapotřebí se chvástat.
S20 jsem si také zkoušel a jsem velmi rád za znatelné navýšení kapacity baterii. 😁👍Jsem velmi zvědavý na 108Mpx fotoaparát v noci.Když skládá 9 pixelů do jednoho společně s nočním režimem by možná mohl výrazně utéct konkurenci.Zajímavá je také možnost 3 sim karet.100x zoom je určitě velmi působivá hodnota.Ovšem uvidíme jak jej využijeme v praxi a jak kvalitní z něj bude fotka.Špičkové 120Hz displeje a 8k záznam videa mi dává jasně najevo plnohodnotné DNA vlajkové lodě 2020. 😎👍Jirka All mobile
Fotka při plném 100x zoomu bude nepoužitelná. Je to jen další číslo, které má pomoci marketingu.
tak vy jste dost mimo, 100x zoom😁👍🏿
Zkuste to bez těch vykřičníků. Spoustu lidí tahle zpráva zajímá jen okrajově.
Je fascinující kolikrát se v různých podobách objevuje v diskusi pod tímto článkem Apple nebo iPhone a ptám se proč to tak není i naopak - proč nejsou komentáře pod článkem o představení iPhonu 11 plné Samsungu a Galaxy Sx nebo Note xx? Napadá mě ten starý vtip - co si myslí brňáci o pražácích a naopak. Je krásně vidět kdo je leader a kdo tahá smutně kačera, ačkoliv se snaží a snaží a snaží .... a stále nic. Tu auru napodobeniny originálu už zkrátka Samsung nikdy nesetřese ani kdyby to v sobě mělo teleport.
Je to asi takhle - do iPhonu se strefuje asi tak pet, deset lidi porad dokola. Pokud nejde o trolling, tak to budou zrejme jedinci spise jednodussi. U nekterych, jako napriklad u Johna, si nejsem jisty, jestli to za nej nepise tajne nejaky fanda Apple, aby potom mohli ovecky rikat, ze "drojdometi" jsou retardi.No, a vas podobne postizenych ovci je zhruba podobny pocet. A jste uplne stejni. Nemate si co vycitat.Ostatnim je to jedno.
Nepreháňaj. Pod článkami o Apple rozhodne nenájdeš toľko jednoduchších útočníkov na Android ako je to tu s miestnymi odborníkmi štandardne útočiacimi na iPhone. Polovica miestnych bude aj v článku o vesmíre hejtovať Apple. Proste diagnóza im inak nepustí.
Tebe "neznam", sorry 😉Ale to nevadi.To, co jsem napsal, samozrejme plati. Neni potreba se dale rozepisovat. Na jednoho z nich jsem reagoval, a dalsi se brzo ukazou. Kdyz ne tady, tak u jineho clanku urcite.
Jasně a proto je první příspěvek od apple blbečka .-D
No je to presne tak ako píšeš. Totiž detičky s Androidmi by síce radi mali iPhone, minimálne aby mohli machrovať, keďže neočakávam, že by pochopili to že iPhone je aj na serióznu prácu, avšak keďže na to asi nemajú, tak sa tvária ako frajeri a hejtujú Apple. Zrejme je to už samostatná psychická diagnóza - bezdôvodná nenávisť voči nejakej firme. Nuž ale životní stroskotanci vždy hľadajú pôvod svojej frustrácie v niekom inom a nie v sebe.
Sorry, ale doporučuju vyšetření.
Ved presne o tom hovori. Je to na diagnozu.
Dětičky jo, ios totiž je pro děti.
Páč z namistrovaných apple ovcí se tak krásně dělá pr*el. Tak směšně věrné bijce za svou značku nikdo jinej nemá. Takovým lidem nejen já vždy s úsměvem šlápnu na kuří oko 🙂. Např. takovej alien tu tráví několik let jen tím, že vyzdvihuje ohryzek do nebes a napsal už stohy textu bránivší svůj milovanej eplíček a nedej bože, když se o něj někdo jen slůvkem otře 😀 To je tak strašně směšný, až to bolí. No a takových vás je tu víc. To už s fandovstvím nemá nic společnýho, oni vás zato v applu musí platit, jinak si to neumím vysvětlit.
No vidis. A my si z vas prdel robit nemusime, staci vas len nechat vypisovat a vy sa viete najlepsie zhovadit sami. 😀Ty si toho najlepsim prikladom.
Protoze je tu 80 procent prispevku od jablecnych krupanu ve stylu: k cemu to je? Pod applem zase ty stejni krupani slavi prodeje a okopirovane technologie z androida, ktere najednou dostaly smysl (predtim ofce psaly prave to "k cemu to je?") a kopou opet do androidu. Zbylych dvacet procent jsou lidi jako ja, co se jim chodi posmivat.
😀😀😀 Trochu neunášíš.
Hmm, takže 10násobný zoom tam dají , ale kdo se má vyznat v kterém to jakože je čipu a s jakým základním "zoomem". že by ten teleobjektiv sám o sobě zvětšoval 10x aby to v součinu dalo 100x?A ten vtip s dostupností 108 mpx je taky dobrý,,, díky 800nm telefon vyhodnotí tmu skoro hned jak slunce zakryje mrak, o interiéru ani nemluvě... Asi tak 32x menší plocha pixelu než je běžné (tedy 5EV)...A největší joke je samotné rozlišení. --resp velikost rozteč pixelu diktovaná počtem pixelů a délkou senzoru... 800nm... Při světelnosti F2 je difrakční limit 1300nm... čili cokoli bude mít rozmazání kolem 1300nm... To se maximálně může hodit k tomu aby prezentovali 108px snímač jako 27 mpx foevon....
Ano, jde o marketing. Ideální by bylo ponechat tam 12 nebo 16 mpx. Standardně to bude dělat 27 mpx, což mi příjde stále dost, ale na 1/1.33" snímač už to není taková katastrofa. Při spojení pixelů bude mít jeden velikost strany 1.6 um, což na telefon není špatná hodnota, ačkoliv dslr a csc mívají +- okolo 4 um.
Ja bych to zonglovani s cisly prece jenom nechal na inzenyrech ze samsungu, ale klidne jim posli email a zkus jim poradit, jak se to dela a co tam nemaj davat.
Řekl bych, že přesně vědí co tam mají dávat. Marketing Samsung docela umí a zaujmout lidi není těžkè, dneska stále je mnoho lidí co slyší na počet megapixelů.
Té nesmyslné ceně dost pomohlo i embargo na Huawei, jinak by dali top foťák už do S20+. Parametry působivé, ale 16 GB a 100 násobný zoom prostě nejsou důvodem ke koupi. Alespoň pro mě ne. On je i 50 násobný zoom celkem k ničemu. Vzhledem k embargu na Huawei, jsem o S20 uvažoval jako o nástupci P30 Pro, ale moc smysl mi to nedává. No asi si budu muset nechat P30 Pro ještě další rok, nebo alespoň do té doby, než se vyřeší problém Huawei s Googlem.
Proti tomuhle je iPhone jenom hračka pro malý děti.
Tak to byl snad vzdycky.
na jakém základě si toto tvrzení postavil?
kurna, rad bych zustal verny Samsungu, ale k cemu mi je 108MP. ten foto modul je stejne hnusny jako u Ajfouna. 🤔
Vsak 108Mpx ma jen jeden z nich...
Ja vim, ale porad tim oblbuji lidi, stejne jako xiaomi. a ten modul je skaredy i u klasicke verze. Byl bych pokrytec kdybych rekl, ze je pekny a u jablka tvrdil, ze je to hnus. skoda, ze to neporesili aby ten design byl jako u S10. 🤔
S10 ma hezke zada. Nechapu proc takhle blbnou. To same u Note 10.
Ty senzory jsou o dost vetsi nez u S10.
Je to k bezkonkurencnimu zoomu. 8k video je pak budoucnost, o ktere samsung vi nejlepe ze vsech, protoze ma ekosystem, vcetne televizi. Neboj, za dva roky to bude i v tvem jajafounu takovy zoom. Tedy on to apple mozna okopci uz letos, ale ty si stejne jako treba alien kupujes dva roky stary levny modely, tak musis cekat no.
To bylo na koho? 😃
Na ofce obecne 😃
Aha, žes to psal pod můj příspěvek. 😃
Tk co je vzadu ti muze byt jedno, ne? Na telefon se divas zepredu ...
Ten přístroj stvořil marketing.108 Mpx fotoaparát a 8k video nic nepřinese do kvality obrazu, jen zaplní místo paměti.Barvy přístrojů odpovídají městu prezentace, největší světové gay komunity 😁
Ano, Samsung Galaxy S20 Ultra je extrémní i cenou................................................................................................................Ano, pro zde diskutující. místní boháče - tzv. tlučhuby na paušálech .
Nezavid, socko s predplacenkou
mas0n | 12. 02. 2020 11:45Nezavid, socko s predplacenkou..............Sere tě pes .
Chlapče, to není o tom, že na to někdo nemá, to je o tom, jestli je ochotný ty peníze za to dát a o to i když si může dovolit kupovat tyhle telefony několikrát do roka. 😉😉Jenže ty to bereš podle sebe a proto si myslíš, že jsou všichni takový socky jako jsi ty.
martinV76 | 12. 02. 2020 12:08Chlapče, to není o tom, že na to někdo nemá .-----------------------------------------------------------Je to o tom, že na té předražené svini je slabá baterie !Co to je 5 Ah ? 3 dny a nabíjíš !......................................................................Tady to už je lepší, když pominu 5G síť.https://www.itage.cz/zbozi/id-1239195_UleFone_... ...
Ulefone? To vážně? 😀😀😀
Tak to už je vysoký level kolenovrta, když lidi s paušálem označuješ za boháče. Člověče, je na čase začít něco dělat a ne jen vysedávat na diskuzích. Jestli paušál za pár stovek je pro tebe symbol bohatství. Zkus vyměnit 7 tvých dobíjecích SIM (dle mě ideál pro důchodce, děti a sem tam nějaká zabezpečovačka, nebo číslo, co se téměř nepoužívá) za jednu normální a uvidíš jak se ti uleví, třeba tě ty frustrace přejdou.
vitekara | 12. 02. 2020 12:17Tak to už je vysoký level kolenovrta, když lidi s paušálem označuješ za boháče. -----------------------------------------------------------------------------------------Jen jsem je nechtěl nazvat negramotnými idioty . Teď je to venku .Neber si to hlavně osobně, nejsi v tom sám . 😀
"Nevím, co by jsi pak musel být ty, když ti, dle tebe, "negramotní idioti" mají na rozdíl od tebe tarif a dokonce se ani nemusí považovat za boháče. A ti co ho nemají, určitě nepovažují ty, co ho mají za boháče, nebo negramotné idiotyAle dobíjet neustále někde nějaké prepaidy, hlídat stav kreditu, přehazovat SIM jak trotl, to je vyloženě znak úspěšného, bohatého a chytrého člověka. Pokud tvá situace vyžaduje takovéto radikální řešení v podobě X prepaid SIM ze všech okolních států, každá na jinou službu, tak se tím ale nebudu chlubit a budu mlčet. Ty se tím chlubíš a ještě si myslíš, že jsi vlastně "něco víc" a ostatní jsou "negramotní idioti", protože nesdílejí tvé dětinské řešení a popravdě ani asi nemají čas a nervy na to imrvére přehazovat jednu SIM za druhou a ještě hlídat, aby jim na jedné z nich nedošel kredit.
vitekara | 12. 02. 2020 16:23Nemají čas a nervy na to imrvére přehazovat jednu SIM za druhou a ještě hlídat, aby jim na jedné z nich nedošel kredit.----------------------------------------------------------------------------------------------Každý není majitelem jednoho zastaralého, JednoSimkového telefonu, jako ty .Přijde ti jako komfort, mít dva DvouSIM telefony ?Tak jaképak přehazování ?Kredit se nehlídá, ale kontroluje - občas .To ty musíš každý měsíc platit a kontrolovat, jestli máš zaplaceno, jinak ti bude přítelem exekutor .
Nemusis, socko. Ono se to umi strhnout samo. A dokonce ti jeste prijde zprava, ze mas zaplaceno. Kdybys misto psani blabolu sel radsi makat, mozna by sis jednou mohl taky dovolit pausal.
mas0n | 12. 02. 2020 19:24Nemusis, socko. Ono se to umi strhnout samo...........Sám jsi Socka, na druhé to svádíš !
Děkuji za upozornění, raději svůj zastaralý Note10+ vyměním za S20 Ultra 5G. Jen co přijde, abych nebyl "zastaralý" Ty jsi normální pacient, ja myslel, že jsi zkrátka jen "jiný " ale tobě bych opravu doporučil návštěvu psychologa.
vitekara | 13. 02. 2020 05:37Ty jsi normální pacient, ale tobě bych opravu doporučil návštěvu psychologa.-------------------------------------------------------------------------------------------Ty by ses měl rovnou léčit .Chudáci, tvoje rodina, jestli nějakou máš .Ti budou muset kvůli tvému novému telefonu, hryzat kit z oken .Na jídlo jim už nezbude, když jim to trotl rozháže za pi.čoviny .
Chlapče, zkus si vytáhnout hlavu ze zadku a podívat se na skutečný svět. A to až ti povím, že mám paušál a dokonce neomezený i datově, to bude šok co? A představ si, že i má žena má neomezený paušál.
Nekteri z nas ziji v civilizaci kde si nemusi vyrabet elektrinu trenim ohonu, takze mohou nabijet klidne kazdy den a nevadi jim to...Popravde radsi nabijet pravidelne kazdou noc (baterku neresim, je to spotrebni zbozi), nez jednou za 2-3 dny a neustale na to myslet a pozorovat stav baterie jestli uz ano nebo ne.A tahat v kapse cihlu s 13Ah baterkou?! 😀
S řadvou S20 budu mít 4 základní problémy:1. Nejlepší výbava ze schovává jen pro S20 Ultra, který je velký skoro jak tablet do jako telefon nechci2. Proč se nezbavily toho průstřelu a ještě ho vystavili doprostřed aby to bylo jó vidět3. Proč v evropě bude zase oficálně jen Exynos? Když snapdragon má vždy lepší výkon a nižší spotřebu již několik generací?4. U S10 byla část s fotoaparáty na zadní straně udělaná celkem decentně, proč se u S20 inspirovaly Applem a udělali to snad naschvál tak aby to bylo co nejvíc vidět?
Zatím co výrobní linky SAMSUNGu chrlí jednu novinku za druhou, tak čínské linky amerického "výrobce" mobilů chrlí respirační roušky nevalné kvality. 😂🤣😅😷
Takovej nadupanej telefon a Samsung to opet zabije tim, ze do displeje udela diru. A samozrejme Snapdragon ma opet jenom US verze...
S tim exynosem za tu cenu opravdu ne, uvidime jak bude vypadat MI10 na snapu 865 za polovinu 🙂.
Vypadá to, že xiaomi se bude chtít více přiblížit k "prémiovosti" Eskových samsungů a Péček od Huaweie. Budou evidentně dražší než loni a už nepůjde úplně o low cost flagship. Podle těch parametrů co zveřejnili to pod 16k nevypadá. Taky jsem zvědav, jak to s tou Mi 10 dopadne :)
nezapomenme na detail... display 120hz ano, ale jen ve FullHD... tim se uz moc vyrobce nechlubi. Ukolem je oslnit a prodat. Nebyl cas lamat si hlavu co je marketingove vnadidlo a co pravda... Jinak tu opet mame nekompromisni QSD 865 pro amíky a Exynos pro zbytek sveta... opet skatulkujeme lepsi a horsi. V Multicore testech SD o cca. 20% vykonnejsi. Kdepak, Samsung never more. Kdyz vse jede tak fajn, ale servis kdo nezazil jejich aroganci, nepochopi...
Hodně povedené, no jsem zvědavý o kolik klesne cena současných S10, případně i Note 10. Ta ultra už je velký konkurent pro Note 10.
tohle je největší fail, který samsung neustále ukazuje- proč kupovat drahý telefon v době představení, když co nevidět výrazně zlevní. Docela tím degraduje svou nabídku a rozumný člověk prostě pulrok počká a kupuje ve slevě, kde to pak má opravdu dobrý poměr cena vs výkon
Celá rodina S20 se povedla, ale názvy barev mě pobavili. Space Gr... teda vlastně Cosmic Gray 😀 😀.
Jo, už se těším. A má i Google služby))))
Když jsem tu před dvěma měsíci psal 35tis za S20 Ultra, nikdo mi nevěřil 😀😝
Je kouzelné, kolik "hejtů" se tady objeví a přesto se bude prodávat jako vzteklý. Všichni už víme, kolik lidí čeká na prémiový telefon s malým displejem. Bez modelů se "zbytečnou" výbavou bychom neměli dnešní střední třídu s velmi lákavým poměrem cena/výkon.
Peníze bych na to měl, ale proč? Kvůli foťáku? To rozhodně ne. Velikost telefonu mě taky neláká. Moc přerostlý. Raději si koupím něco jiného. Ale snaha dobrá.
Dizajnovo nudne padlo, hlavne, ze tentoraz namiesto dvojplatnicky vmontovali cely sporak. Fakt big deal.
uz som to pisal v inom clanku v diskusii a tu je to jasny dokaz... o takych 5 rokov budu vlajkove lode stat 2000e a to nebudu mat ani zalamovaci displej a ine featurky. Proste co rok to stovka eura na vlajkovom modeli hore. A pokrok? opticky 10x zoom kombinovany s digitalom dá nepouzitelnych 100x zoom, ked 30 je este pouzitelny 😀😀😀 zvysne parametre teda nic neobvykle, mozno este tych 551ppi a rozlisenie amoled displeja tam je samsung fakt vpredu. To sa nechyta ani huawei a dalsi androidaci. Ale to 5G to uz tu mame niekolko modelov ktore su vybavene prave 5G technologiou. Tak este iphone 12, ktory bude startovat verim ze na 1200e aby to bolo chronologicke ked to ma byt navrat resp redizajn ip4 tak aj cenou 3x4, resp. 3x400... B-]
musíš mít co napsat do tý prezentace... Pokud by to mělo 15Mpx a 30x zoom, tak to nikoho nenadchne... Je jedno, že to je zbytečný, ale hlavně že to tam je a můžou si za to nechat zaplatit, protože to nikdo jinej nemá...
Hm, ale iPhone 12 bude mať možno už FullHD!
2 pripominkytebe ted nekdo rozmrazil ? k cemu je dobry mit na 6" displeji 4k ? kdyz nepocitam snizeni vydrze na baterii 😀
Nepísal som o FullHD?
"iPhone 12 bude mať možno už FullHD!" full hd je 1080,1920 iPhone X a novejsi maj 1125×2436 nebo 1242x2688
A iPhone 11?
Uz ho netrap, uz dostal pravych haku dost a je KO
zeby vstupni model ? a i tak ma PPI na takove urovni ze nemas sajna to poznat ? ale jako klasickej androidackej honimir nad cislama to nepochopis 😀
Veď preto som napísal iPhone 12 a nie Pro (alebo ako sa bude nová generácia volať).Mimochodom, mám iPhone, ty honimír.
no vidis, ja taky ale me jeho rozliseni prijde naprosto OK
tak retro dnes leti 😝
idioti jak je tady videt taky 😀
To už asi má, ne? Nebo co ste chtěl říct? A vlastně proč se na samsungmanii bavime v diskusi o applu???
Nemá. Veď to.
Ted nějak nechapu o čem je řec... Full HD je 1080 a iphone X, XS, 11pro má Displej: 5,8", 1125 x 2436 px.Tak to je dvojnasobek FHD. Nebo kde ho nemá?
XR a 11
Druhej blbec? 😀tak jestě jednou, full HD je 1080 a iphone 11 a XR má 1792 × 828Jako když se k něčemu vyjadřuju v diskusi, tak většinou o věcech o kterých mám alespon základní přehled a je to něčemu užitečné. Tohle vlákno postrádá obojí, navíc tu ze sebe děláte pitomce.
Jdu spat... jasne 1920 na 1080B-]
Radšej veru bež :)
Tohle nikoho netrápí.
Trápiť je silné slovo, ale pozastaviť sa nad tým môžem.
Jsou to jenom čísla, pro uživatele nepřináší displej v XR nebo 11 žádné praktické omezení, právě naopak - je výborný.
Je, až na to rozlíšenie. To už ozaj mohlo byť FullHD.
Xr mám a v ničem mě nelimituje. Spíš bych ocenil Amoled i když i tohle LCD se docela povedlo. Ale oproti služební S9 je rozdíl znát.
Je opravdu velmi dobry. Jeden z nejlepsich LCD displeju. A nakonec ani to rozliseni mi nevadi.
Hm, důležité jak kvalitní bude foták. Parametry jsou dobré.Pokud bude kvalitní fotak,tak cena nebude problém. Počkám na recenzi a srovnání tohoto fotomobilu s běžnými fotaky. Tak to bude velice zajímavé srovnání.Měl jsem v merku Huawei P40 anebo Asus ROGfone 2.Tak tento mobil stojí za úvahu jako třetí kandidát na koupi.
Treba pockat pol roka po uvedeni uz bude cena ok. Potom to bude uz bezkonkurencny mobil.
Za tři roky i na vašem ájosu.
Počkám si. A rád.
Jenze za tu dobu Korejec ci Cinan sestroji levitujici telefon s holografickym displayem (nebo jinou, mene scifi, moderni technologii) a ty budes zase muset cekat az do Epl predhodi jablecnym křupanům s mnohaletym opozdenim. A pak zas a zas a stale dokola jako od roku 2007 😂
Ok, s tím jsem v pohodě. Díky za info.
Tahle má frustrace vychází z toho, že mám malý penis🙁
To je nám jasný, proto taky píšeš pod cizím nickem, že?
Vsiml sis? 120 prispevku pod clankem plne bekajicich ovecek, co nedokazou prenest pres srdce, ze zase dostali technologicky kopanec do vajecniku. Neni se cemu divit no, Samsung ovecky tahne skoro stejne jako odhaleny zadek Tima Cooka.
Být hňup co píše celé dny do diskuzí je můj životní cíl. Vlastně jediný cíl. Už teď se cítím jako vítěz 😝
Aliene, vsim sis, ze jsem jeste na ani jeden z tvych padesati pokusu o humor nezareagoval?
Když pominu, že neumím počítat a reaguji sám na sebe, tak právě teď jsem na jeden pokus o humor zareagoval. Jsem to ale trouba :-/
Ty si riadna socka, ktorá nemá na iPhone a tak len zosmiešňuje. Ja mám Note 10 + a iPhone 11 PRO MAX. Pri tom iPhone je však hardware pre mňa okrajová záležitosť, ten mobil používam viac než Note kvôli systému iOS.
Dekuji za informaci. Ja kdyz mam problem se zacpou tak mou volbou neni PRO MAX, ale jine projimadlo, konkretne PRO JEE MADLO.
Ultra tezka a prerostla krava, tfuj!
Na iSrajdu to nemá ta je těžká a přerostlá kráva.
Nemluv takhle o sve zene
On ma kravu a ty mas opicu (a plesku), aky problem?
Ty susko ale nemas vubec nic :/
Mam teba Janko, preziarujes mi svet svojou pleskou.
konecne samsung taky zas udelal neco zajimaveho, na prechod od Applu to sice neni ale aspon adelvatni konkurent iphonu u Androidu
Nene ovecka nechce přejít to nas tak trapi
Proc ovecka? nechci prejit protze to nedava proste smysl. Ale jsem rad ze se na trhu objevi zase stroj co da Applu duvod inovovat a u prosti generace iPhonu pridat vic novinek
Nechci vyvolávat nějaký flame, ale těch adekvátních konkurentů iPhonu vychází každý rok několik a naopak iPhone poslední roky jen dohání konkurenci, která ho předběhla. Takže ne, že S20 dostihl iPhony, ale spíš jim opět ukázal záda. A to Apple sotva dohnal loňské modely S10 a od Huaweie P30 Pro.
Ten koloběh je už docela ustálený a tezko se hodnotí kdo koho dohání. Když výjde nový iphone je par měsícu nejlepší na trh (displej, fotak, výkon)...pak výjde novej samsung a je zase lepší on...takže chvilku dohání apple a chvilku samsung...a fuuurt dokolečka...proto ten boj už dnes není tak zásadní u samotných telefonů ale u celého ekosystému a dalších produktu. Proto ja třeba psal ze mi nedává smysl přechod na samsung, protže abych mohl přejít na samsung kterje bude o trošičku lepší než iphone musel bych vyměnit počítač (ma mac), hodinky (apple watch), auto (mam apple carplay), + dalších plno apple produktu co nejlepe komunikují s iPhonem a o Appstoru kde mam nakupy za tisíce a všechna předplatná a několik stovek GB dat na Apple cloudu...prostě ten jeden telefon ikyby byl sebelepší už pro mě přechod od Applu nedává smysl...Ale to neznamená že to konkurenci nepřeji naopak čím lepší bude konkurence tím lepší bude další iPhone který si koupím...
Dobre, ale má ten S20 iOS ? Lebo ja a spústa iných majiteľov iPhonov ich má kvôli iOS a až v druhom rade kvôli hardwaru.
s tím tvrzením, že apple dohání sotva s10 a s20 mu ukázal opět záda- jsi si opravdu jist, že ona mezi sebou nějak závodí?? Přirovnal bych to k tomu, že pojedeme po dálnici- já v 911 ty třeba v passatu a předjedeš mě- opravdu se budeš v hospodě vytahovat že jsi mne porazil a ujel mi i přesto, že já jedu kochačku a o tobě jakožto závodníkovi který jede nadoraz nemám ani páru nehledě na tom, že každý máme jiný cíl cesty?
Super jen nechápu proč sakra má foťák u všech modelů f/1.8? Tomu nerozumím, jinak parádní S20 série! A ceny to je to na co každý čekal a jsou v normě! Oproti S10 serie která byla na poměry vylepšení předražená zbytečně, u S20 se drželi při zemi!! Očekávám velký nárůst počtu prodaných modelu a překonání S10 v prodeji jak nic.
A co bys chtěl? F/0.95.... takovéhle objektivy jsou poněkud nereálné, aby měly přijatelné rozměry (zakřivení čočky je výrazné) natož kvalitu
Moj dalsi telefon po note 9, 512gb s ktorym som nateraz maximálne spokojný.
Modul fotoaparátu vystupuje asi 2mm.. Nojo, ono se stejně počítá hned s pouzdrem. Bez pouzdra jsou dnešní telefony nepoužitelné, s pouzdrem je zas nepoužitelné NFC(většinou) 😀
Názor byl 1× upraven, naposled 11. 2. 2020 20:17
Hej chytroline s pouzdem nfc funguje ty jsi vážně degen
Pravdu máš, i u Xiaomi mohu potvrdit že funguje NFC s krytem, 😁 asi měl divný mobil m
Proč by mělo pouzdro vadit NFC? To je přeci nesmysl.
Byla to samozřejmě nadsázka(proto ten smajlík) a šlo o ten hrb fotomodulu. 2mm je prostě moc.Jinak ty "efektní" pouzdra například pro Samsung, které mají diody nebo display, tak ty ruší NFC a s nimi např NFC platba nelze.
Tak ten telefon přiložte ke čtečce displejem 🙂
Na jednom mám pouzdro Spigen, na druhém One Plus originální, žádný problém s NFC nebyl ...
Hm a jaký mají tyhle parametry pro normálního člověka smysl...?
Pro foťák= nejlepší snímky, nejlepší video v 8K, dále pro dex.. Jo doba už není jen honba kdo ma nejvíc v antutu ale kdo nejvíc podpoří foťák a video!
Platit 40 000 za mobil kvůli zlepšení foťáku, to nemyslíte vážně. Za tyto peníze můžu mít perfektní telefon (okolo 15 tis) a k tomu nějaký pořádný APS-C foťák, nějaké zrcadlo nebo CSC, možná i full frame Sony A7, na kterè se nehrabe zdaleka ani nejlepší fotomobil. Tohle koupí už snad jedině někdo, kdo fakt neví co s penězi.
Neblázněte! Platit tolik za A7 a ještě objektivy... základní APS-C modely fotí taky pěkně a většině stačí.(nemusím dodávat kam tím mířím... je skutečně tak špatné, když má někdo dost peněz a chce lepší (nejen foto)mobil? .)
Jojo, kdo by si kupoval nejlepsi mobil na svete, kdyz si prece muzes za polovic koupit jajafouna a k tomu kabelku od Michaela Korse.
Já rozhodně ne, protože jsem trouba co nemá žádný život, jen ten v diskuzích na mobilmánii:-/
A hlavně za polovic si TOP specifikaci jajafouna nekoupíš. Vyjde ještě dráž, než S20 Ultra :))
Když někdo dokáže za totální šmejd iCrap zaplatit to co lidi u Samsungu tak ano to se dá přežít, jenže u Applu už ne, starý design, otřesný notch atd. A kupovat si mobil + foťák a utratit stejně ale za dvě zařízení které budeš muset sebou nosit..
Se zrcadlovkou v kapse budete vypadat fakt divně.
ešte by som dodal, že ten 100x zoom neudrží v ruke ani keď sa postaví na hlavu. okrem toho nie som priaznivcom 108 mpx mobilov. je to len na ohúrenie ľudí, čo tomu nerozumejú. výrobcovia veľkej fototechniky sa už dávno prestali hnať za pixelmi. radšej by som bol keby ich na tom snímači bolo podstatne menej ale boli by väčšie.
S normálním foťákem zoom bez problémů neuděláš budeš potřebovat stativ, takže asi tak k dohadům.
Tak třeba mnohé CSC fotoaparáty mají duální stabilizaci, což je kombinace optické stabilizace a mechanické stabilizace čipu. Účinek takové stabilizace je mnohem vyšší než u samotné optické u telefonů. U mé G80 od Panasonicu jsem na pětinásobném zoomu udělal ostrou fotku při 1/2 sekundy. Takže to vaše tvrzení je nepřesné. Může to platit i nemusí, nicméně kvalitní fotoaparáty mají účinnější stabilizaci než telefony, u těch s duální I.S. nemluvě.
súhlasím. na mojom mobile je 30x zoom. len tak pre srandu som to včera skúsil a to z toho dôvodu, že keď som napísal, že 100x zoom nemá bez statívu zmysel, dostal som od akože znalcov mnoho mínusov. teraz k tomu včerajšku. neudržal som pokojne ani tých 30x zoom. prinajmenšom bez opretých rúk to jednoducho nejde. lenže mnohým ľuďom to nevysvetlíš.
Já jim nebudu obhajovat své názory, ať si každý dělá, co je mu libo nebo kupuje co chce. Ten 100x zoom je do počtu,s kvalitou to nemá nic společného. I hybridní zoom je ztrátový, o tom žádná. Vyfotit mobilem ostrou fotku na 30x zoom je těžké, a vůbec mě to nepřekvapuje. Při 30-50x zoomu už je třeba být opatrný i u drahých strojů s mnohem účinnější stabilizací.
S dexem souhllas. To pro velmi specifickou skupinu uživatelů může být dobrej argument... Ale ten zbytek? Honění parametrů.. Před pár lety to bylo skore v antutu, co táhlo. Teď holt táhnou megapixely na foťáku a "k-áčka" na videu.. Smysl to má stejnej...
Tak lidi uvidí 108 mpx a 8k a budou si myslet, že mají něco nejlepšího. Telefony pořádně neumí ani 4k, samozřejmě ve srovnání s nějakou kamerou nebo nějakým csc fotoaparátem od panasonicu. Pořád relativně malý 1,33" snímač nedokáže ani omylem využít 108 mpx, to nedokážou ani APS-C snímače, to až pak full frame a hlavně středoformáty. Jinými slovy, fotky určitě nebudou lepší a detailnější než z 24mpx APS-C zrcadlovky nebo CSC a rozhodně 8k video z mobilu nebude lepší než 4k video z kamery nebo nějakého lepšího fotoaparátu s velkým snímačem. Ale tohle lidi nevědí, a vidí ty čísla pouze. Kdyby na tom 1,33" snímači od Samsungu nechali 12 nebo max 16 mpx tak v kombinaci s odladěným softwarem a silným hardwarem mohly fotky minimálně srovnat kvalitu fotek s profi kompakty typi Sony rx100, který patří ke spičce mezi profi kompakty. Ale už by tam nebyla nálepka 108MP a lidem by to nepřišlo tak zajímavé, přestože fotky by byly lepší. Pokud prostě nedojde k objevení nějaké převratné technologie, tak mobilní snímače nedokáží využít více než 40 Mpix (i 20-40 je to dost sporné) a video "lepší" než 4K.
Někdy je lepší nemluvit od stolu a dalekosáhle teoretizovat, ale zkrátka si ten přístroj nejdříve osobně vyzkoušet. Za a) fascinuje mě, jak má někdo neustále touhu vysvětlovat, že (bez)zrcadlovka fotí lépe. To je stejně překvapivé jako fakt, že jí člověk nenarve do kapsy. Za b) nijak to nesouvisí s tím, že obvykle dražší telefon fotí lépe jak ty nejlevnější. Pokud budu mít horší fota, je mi jedno že by zrcadlovka, kterou nemám u sebe vše spravila. Za c) nepodceňoval bych software, který se u telefonů vyvíjí a obměňuje rychleji jak u profi fotoaparátů (de facto i HW).A především za d) trochu praxe. Mám Huawei P30 Pro - 40Mpx na 1,7 palcovém snímači...dle teorie jasný šumák. V noci jsem ho postavil proti světelnému jednopalcovému kompaktu Canon G7X M2. Z ruky, ať je to fér. Měl jsem podepřené ruce a abych co nejvíce nahrál Canonu, udržel jsem čas 0,3s, na nejširší ohnisko (clona plně otevřená) a ISO 12800. Pak jsem zval z ruky P30 v nočním režimu:https://1drv.ms/u/s... !ApswtSzCmSMxgpVqgbJaWtD82aWiMA P30 je dole a ne, ani z RAWu u Canonu nejdou na té fotce vytáhnout detaily, aby konkuroval tomu mobilu. Ale to by člověk z těch papírových údajů, které se dočte na internetu, neřekl, že? Stejně tak umí překvapit za dobrého světla úroveň detailu při focení v 40mpx rozlišení. Nesrovnávám se zrcadlovkou, ale pokrok od 12mpx Samsungu S7 je v detailech patrný. A v horším světle telefon netrpí.
https://preview.tinyurl.com/tqy6ksx...
Nemohl byste prosím uploadovat fotky v originální kvalitě, z toho Canonu i ten raw? Docela by mě zajímalo podrobnější srovnání.
Původní originály jsem bohužel smazal, ale protože není problém to nafotit znovu, vzal jsem to pro představu i se zrcadlovkou a seťákem. Snažil jsem se o co nejdelší čas, v reálu by byl bez dobře podepřených rukou problém. Na druhou stranu, podmínky byly stejné. Huawei bohužel v nočním režimu fotí pouze do JPEG (a to v menším rozlišení), ve složce je originál a navzdory zmatenému exifu se jednalo o 8s expozici (která ale podle všeho funguje trochu jinak než u foťáku... asi to bude něco ve stylu Pixelů...na automat jej běžně udržím i ve tmě...pár sekund a snímek je obvykle vcelku ostrý.https://preview.tinyurl.com/uzwueku...
Já nemám nic proti tomu, ať si klidně koupí mobil za 40 000 ten, kdo na to má. Jen mě stále překvapuje, že by někdo uvažovat o koupi jen kvůli foťáku, co tam je. A není pravda, že si pořádný foťák nedáte do kapsy. Třeba takový panasonic gx80 by do kapsy vlezl, nebo do nějaké menší ledvinky. A když už někdo chce zaplatit za fotící stroj tolik peněz, tak vycházím z toho, že ho focení baví. Spousta csc je skladných. Sám mám samsung galaxy S10 a sestra Xiaomi Mi 9. Testoval jsem je oba proti svému csc Panasonicu G80 s 4/3" snímačem, který navíc disponuje duální stabilizací (optickou a mechanickou), kdy se dá udělat ostrá fotka z ruky dokonce při 1 sekundě závěrky s trochou opatrnosti. Ve dne rozdíly nebyly zásadní, za šera začalo ztrácet xiaomi a v noci se nechytala ani S10. Světla tam bylo stále dost, o něco více než na G80. Ale při ořezu byly fotky z G80 výrazně ostřejší a detailnější, barevné podání podstatně blíže realitě. P30 Pro je v noci ještě schopnější stroj než mnou testovanè telefony, ale i zde platí, že barevné podání ve tmě není tolik věrné (jde dost do žluta). Navíc tyto telefony různě dopočítavají realitu, a jde jim různě dobře, ale na skutečné profi stroje stále nemají. Věřím vám s tím Canonem, mobily typu P30 Pro skutečně dotáhly tyto profi kompakty, ale csc a dslr mohou být zatím v klidu. Abych tu pořád nehájil jen tyto stroje a jsem si vědom výhod telefonů. Sám jsem v ûžasu jak velké pokroky prodělaly v oblasti focení, navíc jsou skladné a není k nim potřeba žádných jiných objektivů a kvalita fotek je obvykle víc než dostatečná. Já spíš narážel na ten galaxy s20 ultra za 40 000. Za tuto cenu se dá koupit mobil za 20k (P30 Pro, S10) které nebudou příliš zaostávat za touto navinkou a k tomu si lze do 20k dokoupit nějaký csc stroj, který přece jen stále svede lepší fotky díky podstatně většímu snímači.
Fotomobil mas doslova porad pri ruce. Ten muj obcas vykouzli opravdu nadhernou fotku, takze o nejakych jinych telefonech nemam ted ani pomysleni. Uz chci jen neco na stejne nebo lepsi urovni a to nabizi v tuto chvili jen Samsung. K tomu tam jsoi drobnosti jako 5k baterie, coz je pro me druhy nejdulezitejsi parametr, a skvela uhlopricka. Pak monstrozni vykon, nejlepsi display na svete (ano, rozdil tam videt je ohromny, i kdyz se vam ovecka s Applem bude snazit namluvit ze ji staci HD display z roku raz dva). A dalsi vychytavky. Za me je tento telefon jedinym kandidatem na upgrade zatim, ale pockam s cim prijdou ostatni. Na upgrade nespecham, Mate 20 X porad slouzi velmi dobre po roce a pul.
Ty jsi nezklamal, ty tu svoji frustraci z Apple nacpes do kazdeho prispevku...Ale k veci, Mate 20 X ma PPI 346, iPhone Xr (a vlastne vsechny od 4 po 8) maji 326... coz je tedy opravdu drtivy rozdil 😀. Pokud na to dnes a denne nekoukas pod lupou tak to nepostrehnes.
Jenze Mate ma uhlopricku pres sedm palcu a ten tvuj telefon pro buznicky s malejma prackama je polovicni. To je takovy "detail" v te tve křupanské teorii
Bože já jsem ale trotl3-[
0.9" palce rozdil oproti Xr, oproti starsim samozrejme vetsi. Ale to nic nemeni ze jemnost rozliseni neni az tak rozdilna aby to udelalo zasadni rozdil...Mam tu vedle sebe Xr a Mate20 Pro - a at prepnu na jakekoliv rozliseni neni okem viditelny rozdil v jemnosti. BTW ve vychozim stavu je zaple rozliseni nizsi, procpak asi 😉
0.9 palcu je 2.5 centinetru, cili zhruba jako tvuj sasula kdyz nema erekci. A to se bavime o uhlopricce, plocha displaye pak naroste opravdu hodne. Jestli to je pro tebe hodne nebo malo necham ciste na tobe.
Ci uz tvoj milenec za kontajnerom mcdonaldu do teba zasunul uplne alebo o 2,5 cm menej, stale si hikal ako maly somarik.
Jinak rozliseno displaye je asi az desatej pozadavek co mam. A ano, pokud ma display 120 hz a jemnost 500, tak to od Xr pro socky poznas z peti metru
...a pak jsem vyndal ruku z nočníku
Všichni máte pravdu jen já neB-]
S těmi CSC a zrcadlovkami bych byl opatrný. Ten kompakt od Canonu měl světelný objektiv a díky povedenému snímači podával prakticky srovnatelné výsledky se starším 18mpx snímačem na APS-C zrcadlovkách od Canonu.Dnes vídám zrcadlovky nejčastěji se seťáky a ty zabíjí výhodu většího snímače. Takže si stojím za tím, že by ten testovaný snímek nezachytila ani zrcadlovka se seťákem (s lepším objektivem ano, ale to jsme na jiných částkách nebo omezeni rozsahem ohnisek..tady je paradoxně P30 vcelku zajímavý stroj).G7X je poměrně dost malý foťák. Přesto jej sebou běžně nenosím. Mobil dám do bundy jako nic, u Canonu je to horší. Tak jsem za mobil rád. Ano, barvy jsou horší a zrovna P30Pro v tom plave (hlavní snímač RYYB dělá v RAWu neskutečnou paseku s barvami), ale věřím že u konkurence to bude lepší a opět - není to úplně zlé a s RAWem se dá vyhrát slušně i u mobilu. Nikde nepíšu, že má plně nahrazovat plnotučné foťáky. Jen mi přijde nemoudré předem odepisovat jednotlivé stroje. Když jsem viděl snímky ze 100mpx Xioami Note 10 za ideálních podmínek, byl jsem upřímně ohromený. Proto jsem zvědavý co zvládne Samsung. A 8k video? Skvělá věc, pokud to nezabijí kompresí. Z toho se dají udělat už vcelku zajímavé fotky. A získání pěkného snímku padajícího blesku bude hračkou.Jaká bude realita napoví první testy. Já jsem hodně zvědavý.Mimoto, Samsung S20 ultra je určený spíš lidem, kteří fakt neřeší nějaké desetitisíce ani u foťáků, takže už beztak dost možná mají ve výbavě něco extra a neřeší nějaké dilema při výběru.
Taky jsem zvědavý s čím příjde S20, P40 a Mi 10. S těmi seťáky máte pravdu, ovšem i mezi seťáky se dají najít perly, ovšem tam je nutné se zajímat víc, aby člověk narazil na to pravé. Moje G80 od Panasonicu má hodně nadprůměrný setový objektiv s 5x zoomem. Světelnost jasně mluví ve prospěch telefonů, avšak mechanická stabilizace s obrovským 5,5 EV účinkem dovolí fotit z ruky na podstatně vyšší časy než stroje s pouze optickou stabilizací, takže fotky jsou dost prosvětlené. Né jako u tvé P30 Pro, ale kresba se tam solidně dá vytáhnout a barevné podání je věrné. Nicméně abych to uzavřel, v mnohém s vámi souhlasím, a pokud člověk vážně není tolik náročný, mobil s lepším foťákem plně postačí. Pokud chcete pořádný stroj, je nutnè se hodně zajímat, sledovat odborné recenze a vyznat se v parametrech, jinak jak říkáte, můžete tvrdě narazit.
Právě, o tom to s fotomobily je. Pro lidi, co si chtějí udělat pěkné fotky, mají na to peníze ale nechtějí se vrtat v parametrech, nejsou to fotografové zkrátka. Mobil s dnešní AI si většinu věcí nastavuje sám a fotku není potřeba dál upravovat ve Photoshopu apod. To je ten luxus dnešních fotomobilů, že i úplný laik udělá jedním stisknutím na automatiku fotku, která může směle konkurovat kompaktu (i když třeba levnějšímu), který je ale třeba nastavit, starat se o něj a vědět co člověk dělá. Tohle všechno u mobilu odpadá.A to je dost velká výhoda.. se můžeme plácat po bedrech, že s foťákem za polovic uděláme lepší fotky ale základem je, že o tom člověk musí něco vědět a přemýšlet jak tu fotku vyfotí, člověk s fotomobilem prostě jde, zastaví se, udělá cvak a jde dál zatímco člověk s foťákem bude na tom místě stát půl hodiny aby udělal konkurující či lepší fotku.
chlapci, pekne sa tu dohadujete a obaja máte v podstate pravdu. ja to vidím takto. fotomobil je pre človeka, ktorý nechce nič riešiť, len cvakať. profitechnika je pre človeka, ktorý chce pri fotení použiť aj nejaké tie fototechniky ako napr. práca s dlhými časmi. môj mobil má clonu 1,4, čo je skvelá vec taká svetelnosť. ale mnohokrát by som chcel odfotiť niečo na dlhý čas. a ono to nejde ani keď stiahnem iso na minimum.
Tak stačí nasadit úchyt na filtry a ND filtr .)) Ale Huawei v tomhle překvapil. Například umí rozmazat vodu i přes den. Záměrně píšu vodu, protože je to jeden z režimů a mobil na to použije softwarový trik. Vypadá to a chová se cca jako kdyby tam byl ND filtr a delší čas. Sice dávám přednost klasice, ale tyhle softwarová kouzla na mě dělají dojem. Nejvtipnější bylo, když jsem si dělal ze stativu pár snímků jeskyně na zrcadlovce. Zkoušel jsem bracketing (3 snímky různou expozicí, abych složil "HDR") a na počítači mi lightroom při automatickém skládání "HDR" snímku vyhodil nepoužitelný výsledek. Pak jsem měl dokumentační fotku té zrcadlovky na stativu v nočním režimu a ta vyšla parádně. Neříkám, snímky z kompaktu i zrcadlovky, zvlášť po úpravě z RAWů jsou v drtivé většině hezčí než z mobilu, ale tu a tam dokáže mobil mile překvapit :)
Půl hodiny zas ne, ale určitě pár minut :)
Věřím, že za perfektních světelných podmínek bude ta 40 Mpx fotka vypadat skvěle, ale zdaleka nenaplní potenciál těch 40 mpix. Součástí mého testu bylo porovnání fotky z Xiaomi Mi 9, kdy jsem využil skvělých světelných podmínek a vyfotil 48MP fotku. Můj lumix G80 svede pouze 16 mpix. Samozřejmě ohniska, iso, clona a záběr byl stejný. Výsledkem při zkoumání výřezu bylo zjištění, že v ostrosti mírně vedlo xiaomi se 48 mpix, s detaily to bylo velmi podobné u G80 i Mi9. Takže posun od klasických 12 Mpx snímaćů jde vidět, ale zdaleka ty telefony nevyužívají plný potenciál 40 Mpx rozlišení.
Troufám si říci, že plný potenciál rozlišení nevyužívá přes 90% objektivů dnešních fotoaparátů. S takovým přístupem bych si připadal jako barbar, že mám své zrcadlovce svůj univerzální objektiv s větším přiblížením namísto kvalitních pevných skel :)I mezi mobily se stejným rozlišením jsou velké rozdíly. Neříkám, že některé telefony zvládnou zázraky a plně využít potenciál senzoru, ale Mi9 není úplně tím nejlepším z telefonů s vysokým rozlišením.
Jinak máte pravdu, že od dob galaxy S7 došlo k výrazným zlepšením. Někdy mám chuť nic neřešit a taky cvaknu na telefon a výsledek většinou uspokojí i v horším světle. Avšak v noci už jsou barvy daleko od reality, přestože detailů je tam stále dost. U huaweiů mi už to příjde přehnané natolik, že ty fotky mi nepříjdou, jako by byly focené v noci, ale efektní to je a spousta lidem se to líbí. Proč ne. Každý má své preference.
to yako myslis vazne to 8K ? nepsanzm standartem jsou u lidi FullHD TV, mozna sem tam 4K. Ale kolik lidi na 4K promitne nativni 4K ? 1 z tisice ? I to je moc... a pokud nekdo zmoula letity treba S7 a fotky z nej se mu libi, neni ale vubec duvod kupovat neco noveho. Dodnes lidi kupuji iP7 apod. a proc... protoze jim staci, umi vse co chtej. Apropo to video, osobne tocim uz 4 roky jen v 60fps, takze S20 je zklamani, neumi 8K/60 😝
fHD je standardem možná tak u lidí, kteří mají malou a levnou TV jen na nějaké DVB-T (nebo mají TV už delší dobu), jinak se dnes samozřejmě nekupuje nic jiného než 4k HDR... proč taky, když ceny za 4k TV jsou dnes nejoptimálnější. A 4k obsah je zcela bez problému dostupný (samozřejmě opravdu nemluvím o obstarožním pozemním vysílání "serošů" a "zpravodajství")
Mam velkou a v dobe koupe i drahou 65” fullhd telku, k tomu samozrejme rozumne ozvuceni v podobe AV reciveru a 5 repro (bez SW). Videa prehravam pomoci AppleTV 4K z NASu.Prechod na 4K by pro me znamenal skoro vse vyhazet a zacit znovu, s tim ze kvalitativni posun by za ty vydaje nestal, takze pockam az to dozije.Takze pravda je nekde uprostred... nemluve o tom ze stejne vetsina majitelu 4K televizi netusi co to znamena a sleduje nekvalitni ripy 😀
Full HD telku drahou v dobe koupe? Ja ti teda nevim, ale ja kupoval 4K LG nekdy pred ctyrma rokama na black friday a uz tehdy byla pomerne levna a na Full HD televize uz jsem tehdy ani nekoukal, ty byly za par supu. Loni jsem pak upgradoval na lepsi televizi od Samsungu, trosku drazsi, ale nic z kategorie luxusu. Asi jde o to co jsou pro tebe velke penize. Jestli jsi tu full HD sunku kupoval pred 4ma rokama za 12 litru a jsou to pro tebe velke penize, tak chapu, pokud jsi ji kupoval pred 6 a vice lety za 20 az 30 litru, tak je mozna cas na upgrade. Ale vam oveckam staci malej standard kvality.
TV je model 2014, ne ze by v te dobe nebylo 4K ale ceny byly jinde. Cena byla cca 50k v dobe nakupu. Nevim proc bych mel vyhazovat funkcni telku ktera ma vyborny obraz (VA panel, micoro dimming) a navic ve vzdalenosi ze ktere pozoruji (cca 3-3,5m) opravdu nejaky extra viditelny rozdil oproti 4K nebude. Neumi samozrejme DVB-T2, ale antenu jsem nemel nikdy zapojenou, to me vubec netrapi.Dale by to znamenalo vymenu AV reciveru (soucasny umi pouze HDMI 1.4), a veskere videoteky na NASu (plus upgrade jeho kapacity) ktera je v FullHD rozliseni.Kdyz si to tak cele spocitam, tak v podstate bych vyhodil dost penez za minimalni prinos, takze upgrade s klidem odlozim. Porad mam kvalitnejsi pokoukani nez vetsina lidi s 4K televizema koukajici na mizerne ripy z Ulozto apod.
Hmmmm platit 40k za pristroj co dostane jen 2 hlavni aktualizace a pak par bezpecnostnich zaplat se opravdu nevyplati, za 2 roky to bude predrazeny vrak s hodnotou par stovek a bez dalsich aktualizaci ktera by ho posunula na dalsi uroven, samsung totiz na svoje vlajkove i obycejne pristroje kasle a je jedno jestli jsi zaplatil 40k ci 5k bohuzel. 👍
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.