rewolwer: Kdybys alespoň trochu sledoval dění v mobilní brandži, tak bys dobře věděl, že je to POŘÁD DOKOLA.. březen .. vychází nový model Galaxy Sx
duben až květen .. pomalu začínají masáže na příští model
červen .. vyhodnocení prodejů za 1.kvartál = díky špatným číslům padá cena
červenec + srpen .. okurková sezóna, prodavači v Datartu apod., tahají zákazníky málem za vlasy a za každou cenu jim vnucují tu skvělou, úžasnou a hlavně velmi úspěšnou (?) novinku, kterou mají ve velkých zásobách už od března skladem a potřebují se toho zbavit
září .. vyhodnocení prodejů za 2.kvartál (po slevě) = díky špatným číslům opět padá cena, nebo se vymýšlí akce, balíčky, cash-back, atd.
říjen až prosinec .. masivní masáž a reklamní akce na současný model z důvodů vánočních prodejů, další "lákavé" akce, bonusy, černé pátky, atd.
leden až brezen .. velmi masivní masáž na novější model, vše zalité sluncem a v superlativech - lepší a dokonalejší mobil nikdy nespatřil světlo světa a bude to ten nejlepší kauf!
K tomu průběžně přichází informace o prvotřídním servisu, který se kvůli vám může jen rozkrájet = vyzvedne si porouchaný Galaxy S (ať už v rámci záruky či po záruční době) přímo u vašich dveří, nakoupí vám v supermarketu, vyvenčí vám psa, oplodní manželku a odveze si porouchaný mobil do své servisní dílny, kde vám jej opraví takřka na počkání.. Podobnou schizofrenii a garážovost můžeme vidět i u televizorů. Vlezlá reklama napřed v superlativech lákala na dokonalé OLED, dnes vidím slogany, že QLED je mnohem lepší a obraz nestárne (NEVYPALUJE SE).