Samsung Galaxy Note20+ dostává reálné obrysy. Fotomodul bude opět masivní!

Představení řady Galaxy Note20 se blíží, a tak není divu, že se stále častěji objevují spekulace o výbavě a rendery. A ten zatím nejnovější ukazuje Galaxy Note 20+ v celé své kráse. Designový základ můžeme hledat u loňského Galaxy Note10+, záda však odkazují na Galaxy S20 Ultra. Vystouplý fotomodul vypadá ještě větší, a to už je co říct...

Rozměry Galaxy Note20+ mají být hodně blízké loňské větší verzi: 165 × 77 mm, tloušťka má být 7,6 milimetru, fotoaparát bude o nějaký ten milimetr silnější. Obří fotomodul je designově nejvýraznějším prvkem, ještě když si všimnete obřích kruhů okolo tří základních objektivů. Budou mít nějakou specifickou funkci? Zřejmě ne, Samsung chce v kruzích efektně schovat čtvercový zoomový objektiv. Po stranách foťáků čekáme laserové ostření, ToF snímač, mikrofon pro natáčení videí a LED diodu.

Přední strana sice vypadá jako okopírovaná z Galaxy Note10+, všímáme si však menšího zaoblení hran. Jihokorejci displej u svých topmodelů postupně narovnávají, což by se mělo líbit zejména majitelům Notů. 6,9" Dynamic AMOLED bude mít minimální zakřivení bočních hran, takže stylus efektivně využijete na celé zobrazovací ploše. Budete si však muset zvyknout na jiné umístění stylusu. Šachtice bude umístěna netradičně v levé části spodní hrany. A to poblíž hlavního reproduktoru a USB-C konektoru.

Boční ovladače se naproti tomu vrátí na své původní místo. Experiment s přesunem na levý kraj vloni zřejmě nevyšel, a proto se regulátory hlasitosti se zamykacím tlačítkem dostanou opět doprava. Sluchátkový jack na těle telefonu chybí, což není žádným velkým překvapením. Uvnitř Notu 20+ by měla být připravena 4 500mAh baterie, kterou dobijete 45W rychlonabíjením. Výkon má v Evropě obstarat vylepšený Exynos 992 s 12GB RAM a 128GB úložištěm. Ve specifikacích se očekává podpora 120Hz frekvence displeje (i v maximálním rozlišení), 5G a Android 10 s grafickou nadstavbou One UI 2.1.

Premiéra řady Galaxy Note20 se očekává v srpnu letošního roku. Kvůli trvající pandemii bude telefon zřejmě představen pouze v podobě online přenosu.

Zdroj: Pigtou

Diskuze (9) Další článek: Samsung v Česku aktualizuje řadu S20. Ultra konečně dokáže fotit makro

Témata článku: Samsung, Android, Galaxy, Exynos, Stylus, Spekulace, Čtyřnásobný fotoaparát, Dynamic AMOLED, laserové ostření, ToF, Průstřel v displeji, Rendery, Noty, Evropa, Displej, Galax Note, DOS, Hrana, Samsun, Milimetr, Objektiv, Obrys, Telefony s Androidem na Heureka.cz

Recenze mobilu Sony Xperia 10 IV. Kompaktní maratonec

** Drobná evoluce v zaběhlém trendu řady Xperia 10 ** Famózní výdrž v kompaktním balení s nízkou hmotností ** Slabé výsledky fotoaparátu ještě zvýrazní ambiciózní cenovka

Martin Herodek
Střední třídaRecenze
Vybrali jsme nejlepší telefony, které si v srpnu 2022 můžete koupit

Hodinky Galaxy Watch5 zlepšily odolnost a výdrž. Displej kryje safírové sklo, otočná luneta bohužel zmizela

** Nová generace hodinek od Samsungu nabízí safírové sklo ** Pro varianta se pyšní i velkou 590mAh baterií ** Otočná luneta žije dál, ale pouze v dotykové podobě

Martin ChroustJakub Michlovský
BaterieChytré hodinky
Nastal pravý čas na výměnu telefonu. Jak poznat, že ten váš už dosluhuje?

** Jak poznat, že váš telefon má nejlepší dny za sebou? ** Vypadá potlučeně, má pavučinu nebo nedostává aktualizace? ** Ukážeme si, kdy má smysl jeho oprava, a kdy už jen koupě nového

Prasklý displejVysloužilý mobilSmartphony
8 bezplatných editorů videa. Od jednoduchého ořezávátka po střižnu s profi možnostmi

** Potřebujete sestříhat video z dovolené či vytvořit klip? ** Vybrali jsme sedm nejlepších bezplatných editorů videa ** Nabídka čítá jednoduché, ale i komplexní programy

Střih videaNejlepší programy
Oppo a OnePlus nesmí v Německu prodávat telefony. Zákaz hrozí i v dalších zemích EU

** Patentové spory většinou ústí k tomu, že jedna z firem zaplatí ** Oppo ani OnePlus však nechtějí platit 2,50 EUR za každý telefon ** Firmy už v Německu nesní prodávat, a to může platit i o dalších trzích

NěmeckoPatentSmartphony
Jak automaticky vyvětrat ložnici? Zkusili jsme ten nejpitomější způsob, ale větráček z počítače funguje!

** Tři miliony obyvatel Česka bydlí v panelovém domě ** Většina nemá žádnou sofistikovanou technologii větrání ** A tak jsme si ji postavili sami z počítačových větráčků

DIYPojďme programovat elektroniku
Dalekohled z filmu K zemi hleď! našel exoplanetu blízko obyvatelné zóny

** Dalekohled Subaru objevil planetu blízko obyvatelné oblasti ** Ross 508 b má zřejmě protáhlou oběžnou dráhu ** Subaru si zahrál ve filmu K zemi hleď!

DalekohledyExoplanety
Vybrali jsme 16 smartphonů s nejlepším poměrem ceny a výkonu. Za své peníze chtějte maximum

** Hledáme smartphone, který nestojí jmění, ale přitom je kvalitní ** Podle hlediska ceny a výkonu jsme vybrali 16 nejvýhodnějších modelů ** Připravte si šest až třináct tisíc korun

Střední třídaSmartphonyNákup a ceny
Nejlepší hry zdarma: Jak si skvěle zahrát a neutratit za to ani korunu

Za kvalitní hry nemusíte utratit ani korunu. Máme pro vás tipy na nejzajímavější hry zdarma, které přitom snesou srovnání s draze placenými tituly a v mnohém je i překonávají. Hry žijí z drobných nákupů přímo ve hře, ale ani za ně utrácet nemusíte.

TémaFree-to-play