to je blbý, to se bude líbit ...
Nema nekdo plugin do Chromu, ktery by mi nezobrazoval prispevky od uzivatele g-sus (a mozna i par dalsich)?Pod kazdym clankem jsou tretina komentaru ty jeho trollovaci zvasty pripominaji nahodny generator slov. Docela me to obtezuje.
Taky mě to obtěžuje. Člověk si tady chce v klidu popovídat o technologických novinkách ale nemůže si to užít, protože to tady zaspamovává nějaký zamindrákovaný ubožáček, co tady jen trollí, uráží ostatní a myslí si, že všemu rozumí a že sežral všechnu moudrost světa.Kéž by skapal.
Trocha sebareflexie by nezaškodilo.
Já to tady nezaspamovávám trapnými hejty a posměšky vůči druhým, co mají jiný názor. A tento můj komentář je jen důsledkem toho, jak to ve mě vybobtnalo a muselo jít ven (proto je trochu ostřejší než mám ve zvyku). Taky dělám chyby, ale to, co tady předvádí g-sus je už nad rámec jakýchkoliv standardů slušnosti a morálky. Měl by se taky nad sebou trochu zamyslet.
“Kvalita” diskusie sa blíži tej pod Apple článkami.Len je zábavné vidieť ako tí čo tu niekoľkokrát písali o tom ako sa chodia “odreagovať” pod Apple články sú zrazu nervózni.A chlapi, ide len o telefóny. Nie o život.
Já tedy jako přeběhlík od Applu Samsungu celkem fandím. Myslím, že tento event měl mít podtitul softwarových novinek a ONE UI. Neměl vůbec hlásat nic o novém "překladači" a na konci eventu mohla jako třešnička být poodhalena tato prototipová tvárnice. Myslím, že tentokrát ten hype opravdu uškodil a bude terčem posměchu i když i za tímto pokusem stojí hodiny a hodiny práce. Přesně jak, už tady někdo psal, na tohle ještě nemáme zcela připravenou technologii.Tohle vypadalo jako scifi prototyp ale z minulého století :(
Ale boli prvý a všetci po nich už budu len kopírovať. Čiže marketingový cieľ to splnilo. Že to ešte nie je hotové je nepodstatne.
No oni to p sebe tvrdia, resp. to tvrdi MM ale nie je to pravda. Je to proste prototyp a ten verejne prvi ukazali ti Cinania. Nevideli sme nic ine, len zlozeny displej a to nie je nic nove.
Takze si to zhrnme: Samshunt robil velke halo a nasledne ojebal ludi o cas, ktory stravili sledovanim tejto zbytocnej akcie.
Nastastie som to zapol až ku koncu.
Nikdo žádné velké haló nedělal. Možná jen mobilmanie. Ani na offico stránkách Samsungu nic nebylo. Žádný odkaz, nic. To měla být konference hlavně pro developery. A potom ještě pro nadšence.
Presne. Samsung o tom ze ho predstavi rozprava vsade uz mesiac, teasuje, meni vyjadrenia, deformuje loga na facebooku a ked je z toho takyto fail, uz je z toho len akoze ochutnavka o ktorej pomaly nikto nemal vediet 😀https://www.theverge.com/circuitbreaker/2018/10/12... ...
Skládačku neřeším, koncept ukazovali už před 5 lety, dnes ukázali, že se prakticky nikam neposunuli.Co chci hodnotit je One UI - něco tak odporného jsem dlouho neviděl. Zvětšíme displeje na 7", pak zjistíme, že to nejde ovládat jednou rukou, tak půlku displeje zakryjeme stupidním nápisem. Jaký tohle má smysl? https://samsungmania.mobilmania.cz/ShowArticleImageFull.aspx... To je něco, co je snad ještě odpornější, než notch.
Mě se to právě naopak líbí. Ten nadpis nahoře se nejspíš zakryje, když budeš scrollovat dolů a využije se celý displej. Je to o plohodlnosti při ovládání. A já jsem zastáncem velkých displejů, sám vlastním S9+ a velký nudloidní displej je dobrý taky při používání funkce multi-windows, kdy máš zapnuté 2 aplikace, každou na jedné polovině displeje. Za mě vše OK. 🙂
Já vím co je multi window ty trotle. Tvůj názor jsme si přečetli o příspěvek nade mnou, nemusíš mi ho papouškovat znova.
Vypadá přímo tak, jak jsem si to představoval, až mě to dost překvapilo. 😃 Rozevírá se jako knížka a když je zavřený, je jako mobil. Akorát širší a má to velké rámečky kolem displeje (když je zavřený). A bude to mít lehký klín, nebude to úplně srovnané. Nicméně, je to první generace, takže se nedostatky budou snažit doladit do budoucna. Jsem zvědavý na cenovku. Taky bych uvítal nějaké video, kde to půjde ze všech stran vidět. Zatím palec nahoru. Myslím si, že se to bude do budoucna rozšiřovat, ze začátku u nadšenců, potom i u běžných uživatelů, nicméně až po doladění detailů, takže bych rozšíření mezi běžné uživatele viděl až od 2. nebo 3. generace a taky až se sníží cena. Ze začátku někdo bude muset ten vývoj zaplatit. Další věc je opotřebování. To se prokáže až po čase, ale nepředpokládám, že to bude nějak šíleně kazivé, jak se tady někteří neustále obávají. Ale uvidíme. Jinak ten trik s kravatou se fakt povedl. 😃 A design nové nadstavby "One UI" musím pochválit, strašně se mi líbí a už se nemůžu dočkat. Nasralo mě, když tam řekli, že bude až v lednu. 😃Ale jinak z mého pohledu dobrý, musím pochválit.
2400,- Euro
Cenu ještě nikdo nezná, vše jsou zatím jen odhady.
Každopádně to bude víc, než kolik stojí nejdražší Samsung. Takže ten odhad přes 50 tisíc korun je více než reálný.
To není první generace. To je jen prototyp, kde vůbec nejde o design a celkovou funkčnost, ale pouze o předvedeni toho ohebného displeje. Stejně se jen věnovali tomu displeji a ne nějakému Samsungu F.K designu "One UI" se raději nebudu vyjadřovat. Můj osobní názor je takový, že je to příšernost. To šílené zaoblení. Být to s menším poloměrem, tak možná. Ale takto to bije do očí. Stejně tak ta posedlost všechno zaoblit. Zbytečný "zobrazovací" prostor, kde je jen nadpis a ostatní prvky (zprávy, informace) jsou pak natěsnány ve spodní části obrazovky.Za mě je to spíše zklamání. Samsungu už jaksi dochází dech. Ohebný displej ho sice může oživit, ale podle mě je to jen krátkodobá resuscitace.
Ono vypustiť niečo zmysluplne je ťažšie ako sa zdá. Ocividne tam ešte nie sme. Spomínali že to ma byt o pár mesiacov vo výrobe. Tak som zvedavý ako to bude vyzerať. Každopádne celkovo sklamanie nad prezentáciou. Dokonca aj Tesla ktorá začne predávať auto reálne po rokoch pri predstavení príde s autom na ktorom sa dá zviesť atd.
Presne.Jobs predstavil prototyp iPhonu POL ROKA pred predajom a ukazal na nom VSETKO a aj fungovalo na nom VSETKO.Btw, ten displej ukazal v uplnej tme a aj tak bol tmavy jak prasa.Toto je fakt beh na veeeelmi dlhu trat.
Supr. Takže všichni byli v euforii z toho, že Samsung přestaví první ohebný mobil. A čeho jsme se dočkali? Jen jakýsi nový prototyp ohebného DISPLEJE. Nikoli skutečného mobilu. To co ten chlápek ukazoval, byl jen prachobyčejný prototyp. Asi proto raději ztlumili světla, aby to nebylo tak vidět. A ukazoval to ani ne minutu.Takže žádná revoluce se nekoná. Ohebný mobil od Samsungu neuvidíme další měsíce, tím spíše ani další rok.
Názor byl 1× upraven, naposled 7. 11. 2018 21:52
Bohužiaľ. Presne tak ako som to písal pod iným článkom. Škoda.
Naprostý souhlas s g-susem...Tohle je totální nesmysl, velká značka udělala velkej wow efekt ješně před konferencí, ale to co představili nemá s revolucí a novou érou nic společnýho. S takovou cihlou to přece nemůžou myslet vážně.. Poslední měsíce se tu bojuje o co nejkrásnější displej a vůbec přední panel a to co je na tomhle Samsungu vepředu je co? Malej displej, ještě k tomu velmi divně vycentrovanej... no jako tohle je fakt úlet, ať se na mě nikdo nezlobí! Myšlenka dobrá, ne že ne, ale ještě nejsme technicky tak daleko, aby to dávalo smysl.. Ve složeným stavu to vypadá jako zmenšená Nokia 9210i (kdo pamatuje).. Líbí se mi to, že se to otevře a ten velký displej je uvnitř a jez toho rázem tablet - jenže ty velikosti nedávají smysl.. Prostě NE, NE, NE .............. A tak jak bývá zvykem a je nutné to pro některou sortu zmínit - ne fakt nejsem applí ovečka!
Názor byl 1× upraven, naposled 7. 11. 2018 20:37
Konecne niekto rozumny. Fakt to nema v tejto podobe zmysel. Je to jen PR stunt.
A co jste čekali, žiletku ? Já v 1,5 cm tlouštce nespatřuju žádnou tragédii,možná bude problém jen s pouzdrem..
Koľko ma Note hrubku? Čakal by som rak 2 mobily plus 10mm.
No praveze sme ju necakali a bez nej to nema zmysel. Skratka na to dnes nie je technologia, ale Samsungu uchadza vlak svetelnou rychlostou, takze musia ukazat, ze sa aspon snazia.
píšou že to bylo navíc v nějakém boxu , aby nebyl poznat design, takže jsem v klidu..
Nesmysl to rozhodne neni. Kdyz jsem v terenu a potrebuju makat, mobily uz maj dneska dost velkek display, ale porad to neni ono. Cejtim proste, ze nejsem tak efektni. Tablet je o neco lepsi. Neni to pc, ale je to ok. Navic se vsadim ze tam bude rezim ze na jedne pulce bude klavesnice a treba touchpad a na druhe pojede display. Moznosti je dost. Nebude to samozrejme pro kazdeho, teenager milujici apple to asi neoceni. Ber to jako "komunikator" roku 2019. Popripade "novej Note" protoze "starej Note" uz je defakto telefon dnesnich standardnich rozmeru.Ofce se Samsungu uplne stejne smaly v dobach, kdy predstavil petapulpalcovej Note prvni generace. Stejne ofce dneska hykaj blahem nad sestapulpalcovym ajfounem. Je nutne si uvedomit, ze za standardnim rozmerem dnesnich telefonu stoji Samsung.Toto nove zarizeni bude na tom podobne. Dnes se mu ofce budou smat, za pet let budou ze skladaciho ajfounu psat, ze ajfoun je nejlepsi.
No ty si “efektni” az az, Janko 😀 😀 😀Jo a velebit Samsung, ze “vymyslel” velky telefon je ako velebit niekoho, ze vymyslel velku televizu. Proste hodili na trh to co im podhodila divizia displejov a urcitej skupine ludi sa padla zapacili. Sami tym boli prekvapeni a dobre si pamatam, ze to aj prezentovali len ako taky nizkonakladovy experiment. Inovacia jak prasa. To si zase myslel vysekom, co?
Ne Bačo. Samsung mel "koule" prinest na trh obrovskej telefon v dobe 3 palcovejch displayu. A jak je videt, trendmaker samsung se trefil absolutne do cerneho.
Tak urcite:))))))))Vid moj koment, ty "koule" 😝
"nizkonakladovy"Looool to myslis vazne? Note byl hodne hypovanej. Vzpominam si, ze tenkrat o nem uvazoval jeden kamarad s tlacitkovou Nokii, protoze mi rikal, ze "konecne normalne velkej, ze na tom neco prectu"
Ano. Proste hadzali hovna na stenu a jedno z nich sa uchytilo. Najdrahsia suciastka je displej a divizia displejov vyrobila uhlopriecku medzi Galaxy S a Tabom, tak skusili z toho spravit taky mix na urovni pda aj so stylusom. V podstate zastaraly koncept. S minimalnym vyuzitim v tom case a neprisposobenymi aplikaciami. To ze sa odvtedy zmenil sposob vyuzivania telefonov na iny typ cinnosti nie je zasluha Noteu. Sa zobud:)
Ohebný mobil zatím nikdo nedokáže udělat tak, aby z toho po složení nebyla tlustá cihla. Představte si 2 současné Samsungy na sobě, přesně takto to bude vypadat. Takže je to ještě hudba budoucnosti. Pokud něco vyjde v příštím roce, nebude to v reálu moc použitelné.
Bude to hrubsie. V tom videu bolo vidno, ze ten ohyb je "hruby", takze je z toho klin.Schvalne to neukazal zboku a len v tme.Navyse aj z tej dialky bolo vidno, ze ten obraz je v ohybe deformovany.
Každopádne to nemajú hotové, inak by to ukázali normalne ako Apple.Ale fajn že z toho neurobili dámsku vložku ale knihu. Páči sa konto ale po technickej stránke je to príliš komplikovane.
A v Applu cumi, drbou se na hlave a rikaj si: do prcic, zrovna kdyz se nam podarilo implementovat NFC, okopirovat phablety, nasadit OLED a vykousnout display po vzoru Essentialu! Ted se budeme muset matlat se cteckama primo v displayi a ohebnejma telefonama!Ale nebojte ovecky, on nekdo z jablka prijde vyskemrat display a technologii a on to za par miliard samsung pusti...
Názor byl 1× upraven, naposled 7. 11. 2018 20:06
.. a ovce to zaplatí - ohebnej iPhone šacuju nejmíň 3 000 USD ovšem až tak za 2 roky, no prostě Apple..
On Samsung predstavil hotový produkt s cenou?
Za dva ohnou okraj displaye jako u samsungu. Za ctyri bude skladaci jajafoun tak za dva klacky dolaru tipuju.
Ty si uz toho “natipoval”... 😀
😀Tak to teda cumia a valaju sa od smiechu po dlazke:)Hrube jak prve "smartfony", dva displeje, pricom ani jeden nedava zmysel, to je vtip:)
Nepíše zde dmnt co čumí jak jablickari:) ty komediante
Veak neboj bačo. On tomu Apple za 4 roky smysl da... Lol
Natom sa zhodneme. Momentálne je to len prototyp.
Prototyp to byl pred peti lety. Ted je to uz evidentne funkcni produkt, kterej je zrejme uz v seriove vyrobe.
Jasne:))) Preto ho ukazali v tej skatuli od topanok:)))
Jasne. Tak ako dal zmysel tym zakrivenym displejom, ktore on aj cela konkurencia zacali kopirovat, lebo je to uzasny napad... Lol
Ano, je to neotrelej design a samsungy rozeznas na prvni pohled. Zadnej trapnej notch, nadhernej design. Samsung tak zavrel pusu vsem teplejm slovakum, ze kopiruje design applu kazdym rokem.
Takze samoucelna esteticka vec, vdaka za potvrdenie😀Jo, ozaj, vsimol si si, ze Samsung na tej keynote aj predstavil svoje nove displeje s dvoma roznymi vysekmi a navyse aj jednou dierou? B-]No nie je ten zivot uzasny? Snad si ho teraz teatralne nevezmes, bola by ta tu skoda:)))
kdyby tohle představil Apple, tak jsi první, kdo se tomu směje. 😉
Ale samozrejme, ze Apple by taky nezmysel nikdy nepredstavil a uz niekolkokrat som tu vysvetloval preco.A moje slova sa potvrdili.
já vím, ale o to v tom co jsem napsal vůbec nejde.
Vubec. Je to technologickej milnik.Uz z toho duvodu, ze o skladacim displayi se dosud jenom snilo a vlastne si ani nedokazu anj ted predstavit, jak je to mozny. Jak ten display bude chranenej, jestli tam bude nejakej hrubej prechod. Proste samsung je jinde.Kdyby tohle predstavil apple, tak vase svata ctyrka ty alien jesus a toper budou prvni, co budou psat neco o revoluci a rewolver vam bude davat pluska a podkurovat stojici jablecna pera.
Pravda. Keby to predstavil Apple tak by to asi nebolo niečo ukázané v tme na pár sekúnd.
To ze teba este pustaju na web je “milnik”.Skladacie displeje sme vidali uz niekolko rokov, dobre rano. Nevideli sme absolutne nic nove.To ako bude chraneny alebo aky tam bude prechod si evidentne nevie predstavit este ani samotny Samsung, pretoze to neukazal a to je to, co vsetkych zaujima.Ano, Samsung je jinde, to bolo na celej keynote bolestivo poznat.A este raz, Apple by takyto nezmysel, navyse takymto megaultratrapnym sposobom NIKDY nepredstavil.Ale este si tu ventiluj butthurt, aby sa ti lepsie zaspavalo.
já si umím představit, že se to po zavření nějak uvnitř prohne třeba do oblouku. vyloženě ostré přehnutí si taky neumím představit. zbytek co jsi napsal jsou tvé klasické plky. 🙂
Tak Samsung je progresivní inovátor, nedávno to byli výbušné telefony, teď skládací. Těším se co bude dál 🤣😂
Nepřijede DJ Koh na Beats For Love?
Dufam, ze od minula nestihol natrenovat anglictinu, nech mam rovnaku zabavu ako na nedavnom keynote Hnujawei. B-]
už jsem myslel,že klucí od Ejfůnu nedorazí,díky klucí ,že jste tu 😀
Nemáš začo, mna ten mobil zaujíma. Apple už ma tento rok odprezentované, takze sa nie je príliš o čom baviť.
To mas pravdu no, neni. Jako vlastne kazdej rok se neni o cem moc bavit.
No to teda fakt neni.Zatial len suslajuco niekolko minut ukazuju nove UI okopirovane z niekolko rokov stareho iOS ako uzasne novinky.
Vtipne. Hlavne keď pod každým podstatnejšim článkom o Apple je tak 300-400 komentárov. Keď si človek chce kopnúť tak aspoň trocha inteligentnejšie.
Z toho polovina rozumni lide, co se tomu smejou a polovina ofce hajici kazdej nedostatek nebo bodiky z antutu.
Halo, napisal "aspoň trocha inteligentnejšie"!Comu si nerozumel?
Uz sa chlapci dohodnite. Niektorym chybame, ini nas vyhanaju... Vy neviete co chcete, ale to je pre deti priznacne B-]
Vy ovečky to mate nalajnované, ale u nás je svoboda slova ;)
Možná to je jeho územím.Slovensko je blíž Rusku, tak bůh ví jak to tam s tou svobodou slova na východě mají.
Asi to tam s tou svobodou slova žádná sláva nebude, když se tam vražděj novináři za jejich názor.
On je z nejake zapadle nelegalni vesnice, kde na celou vesnici maji jednu studnu a jeden satelitni telefon. Rusko na to vliv nema.
Jaký může být nejmenší poloměr té ruličky pro OLED?Samsung může být první,kdo umístí rolovatelné OLED do vnitřní strany, takže by bylo OLED v tom ohnutí více chráněno.
Jo a bude to vyzerat ako zarazka do dveri, parada:)
Tipy ohladom ceny?
Pochybuji, že bychom se dozvěděli cenu teďka.Al jinak to vidím tak na 40k.
Cena se odhaduje na částce okolo 60tisic.
Za prvé nepředstaví, jen o něm bude mluvit, za druhé už není první na světě.
Je, protože to, co ukázali číňani ukazoval Samsung na CESu 2016.
Neni, este nic nepredstavil a ani nepredava. Ak si to budes moct kupit, potom bude "prvy".
zak to pak Apple nemá prvenství žádné 😀
A? Ma prvenstvo nejakú reálnu hodnotu?
tak jablka se tím vždy tady prsí 😉
Ved si precitaj clanok, tam ti to dokonca uz aj Chroustik vysvetlil, ze nejde o to byt "prvy" ale "přinést hotový, promyšlený a spolehlivý produkt".
Jenže oni to prodávají kdežto Samsung jen ukázal prototyp který na 99% bude jiný teď nez v 2016.
"Po letech slibů a odkladů nastal den D. Tedy alespoň pro Samsung v roli inovátora mobilního trhu." 😀 😀Chroustik, pocuj, neprehanaj to tak velmi, lebo je to prilis okate 😉"S ohebným mobilem Korejce minulý týden předběhli Číňané, ale řekněme, že v jejich případě jde o nehotový prototyp bez velkého potenciálu. Samsung má ambice přinést hotový, promyšlený a spolehlivý produkt v dohledné době na trh."Aha, takze Cinania nie su prvi, lebo oni predstavili len prototyp, ale Samsung uz bude prvy, hoci oni tiez ukazu len "nieco" a maju len "ambiciu priniest" tento vyrobok na trh "v dohledne dobe". To je cista komedia toto. 😀 😀
Edit:Pozeram, ze napr. take Verge alebo Engadget to maju dost v pazi, to len Chroustikova Samsungmania z toho ma predcasny orgazmus, ale inac nezajem...
Ak niekedy budem mat problem zaspat, pustim si tuto keynote.Nic nudnejsie s totalne nezazivnymi speakermi som este nevidel.
Z "najocakavanejsieho predstavenia" sa stal ten najvacsi fail v historii...Chlapci, normalne je mi vas luto, z toho si ani nemozem robit srandu, to je ako vysmievat sa hendikepovanemu:(((Snad to Chroustik predycha v zdravi.
Čo sa ti nepáči? Vyzerá to celkom Ok. Len či úkažu aj reálne fungujúci produkt....
Este jedna poznamka (aj pre Chroustika a jeho text v clanku):Nie je ironicke, ze ta noname cinska firma predstavila viac a v podstate hotovejsi produkt, ako dnes ten velky inovator Samsung?Som zvedavy na LG.
Samsung si na MM připlatil prvenství?
Jak to nebude mít i vykouslej displej, tak nezájem ... 😝
Smíšené pocity: Těším se a zároveň mám velkou obavu, co to bude za HYBRID... ;)
Samsung už si stihnul narovnat zpatky na plocho curved televize, akorát mobilni divizi to zapomneli sdelit. Ocekavam fiasko.
Nepředstaví první, ale druhý skládací telefon na světě. Minulý týden byl předběhnut.https://www.theverge.com/circuitbreaker/2018/11/5/... ...
Ale ved o tom pisali aj tu na MM, to len Chroustikovi zabudli vymenit noty:)
V clanku to spomenute je.
Jo, ale vies ako to je, titulok predava a snazi sa budit dojem, ze Samsung je v niecom prvy, to je dolezite.
Takový prototyp, co je na tom videu, ukazoval Samsung už někdy před dvěma lety novinářům.
Ty si tam bol?
a ty jsi byl na Keynote? kdyby jsi sledoval dění tak to víš taky. Ohyb minimálně loni předvedlo i Lenovo.
Cize ste videli fotky toho Samsungu, hej?:)
Smysl to začne dávat až v září 2019
Prečo?
Tupý slovenský debil
Aha. Další z mnohých čo si namiesto diskusie lieči komplexy. Smutne.
Who_Say_NI, zapalik, Posvar, halo, mate tu robotu!
Dětská reakce
Praveze trefna. Ale mozes mi kludne vysvetlit, preco ti zrazu nevadi reakcia typu "Tupý slovenský debil".
Dvojitý meter, bohužiaľ.
"Who_Say_NI | 05. 11. 2018 18:34Proč tady není možnost nahlásit příspěvek? Na každé alespoň trochu solidní diskuzi je možnost upozornit redakci/adminy.. "To byla všeobecná poznámka, na ubožáky Tvého typu. Jinak... když jsem si otevřel diskuzi, tak jeden z prvních zasíracích příspěvku tady, byl od Tebe..mám takové neblahé tušení, že kdybys tady nebyl, tak by obecně v diskuzích ubylo nadávek, čím to?
g-sus, reagovat na tebe nadále nebudu v této diskuzi..není to projev nezdvořilosti, nechci prohlubovat tvou duševní poruchu.
Aha, takze ja mozem za to, ze ludia tu su primitivovia, ktori sa nevedia ovladat a nadavaju mi a tebe vadi, ze tu tie nadavky musis citat.Wow, co si to pisal o dusevnej poruche?
Vtedy predstavuje svoje vyrobky ta spravna firma. Az jej aplikovanie inych napadov dava zmysel. 😉
To samozrejme viem. Na druhu stranu si nemyslim, ze by tak rychlo s niecim takym prisli. Apple nie je tak odvazna firma ako Samsung.S iPhone X dizajnom/konstrukciou tu podla mna budeme este ovela dlhsie ako do buduceho roka.Preto som sa pytal preco.
To Apple nebude mít nikdy leda v R. 2025.
Samozrejme, lebo je to blbost :)
Rozhodně není a sem rád že už se zas změní trh už mě Ty mobile přijdou nudné a bez smyslu kdežto zde uvidíme boj o nové prosazení výrobků, brzy ukáže LG svůj Foldable.
No to rozhodne je, pretoze je to samoucelne zariadenie "aby to uz nebolo nudne", ale prakticky to nic neprinasa. Nudla pri roztvoreni, hrube nieco pri zatvoreni, s nulovou odolnostou po stranach, dodatocnym displejom a problematickym displejom v mieste ohybu.Je to len PR stunt a pomeriavanie si pindikov vyrobcov, ktori nevedia co nove predviest.
Pokial to bude tak ako na prvom obrazku, cize ako boli kedysi V-ka len z dvoma displejmi tak ma to nezaujima, pretoze to bude uplne neergonomicke. Keby to bolo v kniznom formate tak by to uz bolo o dost rozumnejsie.Za 2tis+ euro to je tak ci tak len pre "fajnsmekrov".
Celkem se bojím co z toho bude.
Vyzerá to dobre.
Rovno v clanku mate odkaz ze prvy mobil ohybny predstavila ina firma. Takze damsung uz nemoze byt PRVY.
Ohebný, nebo skládací? To je rozdíl 😀
Nevím sice jak bude vypadat ten Samsung, ale ta Čína má blíž k bibli než k mobilu.
Aj tak je blbost napisat prvy ked evidentne prvy nie je.
Pretoze Chroustik ide stale podla stareho scenara a nevsimol si, ze nejaky cinsky noname uz jeho chlebodarcu predbehol. PR masinka je uz rozbehnuta:)
Fakt se nepoučíš. Škoda
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.