V době, kdy se mohli uživatelé těšit na odeslání a doručení nových sluchátek Samsung Galaxy Buds3 Pro z předobjednávek, nastal zásadní obrat. Samsung jejich dostupnost posunul o měsíc, konkrétně až na 26. srpna. Samsung se k problémům sluchátek konkrétně nevyjádřil, uvádí jen, že se „důkladně věnuje vyhodnocení jejich kvality, aby měl jistotu, že všechny produkty splňují ten nejvyšší standard kvality“.

Na jednu stranu jsou to „jen“ vizuální detaily (zde např. rozdílná délka pruhů s LED diodami), to by se však Samsungu rozhodně stávat nemělo. Dalším problémem jsou trhající se špunty nebo zbytková barva či prach na sluchátkách, popř. pouzdro, které se kompletně nezavře
Největším problémem jsou špunty sluchátek, které se u některých uživatelů při pokusu o vyjmutí a nahrazení za větší velikost roztrhly. A to přesto, že uživatelé postupovali podle instrukcí výrobce. Podle zdroje měla některá sluchátka nejednotné mezery mezi plastovými díly, popř. docházelo u nových kusů k loupání barvy. Na některých modelech sluchátek byly údajně proužky s LED diodami umístěny nestejnoměrně. U každého ze sluchátek svítily na jinou stranu, než by podle tiskových fotografií měly. Někdy je na nových sluchátkách prach, pouzdro nejde zavřít nebo na špuntech zůstal zbytek modré barvy.
Zpoždění startu prodejů i v Česku
Pro Samsung hraje to, že sluchátka ještě nezačal globálně prodávat, takže se mohly chyby objevit jen u omezeného počtu kusů v dosavadní distribuci. V některých státech mohla být sluchátka zasílána s předstihem, popř. je už používali někteří novináři a tvůrci obsahu. V případě našeho bílého testovacího kusu evidujeme jedno místo, kde plasty stoprocentně nelícují, není to však nic dramatického. V případě rychlého vytažení sluchátek z uší nám v něm jednou zůstal i jeden ze špuntů, který šel z ucha velmi složitě vyndat. A všiml jsem si i drobného vrypu ve spodní části nožičky levého sluchátka, kterého bych si bez cíleného zkoumání pod lupou zřejmě nikdy nevšiml.

Opožděná distribuce sluchátek Galaxy Buds3 Pro se týká i Česka. Náš čtenář nám zaslal komunikaci se Samsung expertem
Pokud jste si sluchátka předobjednali, je pravděpodobné, že vám už dorazil e-mail informující o jejich opožděné distribuci. V případě sluchátek Galaxy Buds3 (pecková sluchátka bez „Pro“ v názvu) žádná omezení hlášena nejsou.
Vyjádření českého Samsungu:
Dobrý den, chtěli bychom vám poskytnout vyjádření týkající se prvních dodávek našich nových sluchátek Galaxy Buds3 Pro.
Abychom měli jistotu, že všechny naše produkty splňují ten nejvyšší standard kvality, dočasně jsme přerušili dodávky Galaxy Buds3 Pro do distribučních kanálů, abychom před distribucí zařízení zákazníkům mohli provést přísnou kontrolu jejich kvality.
Bereme tuto záležitost velmi vážně, i nadále hodláme zajišťovat nejvyšší standard kvality našich produktů. V současné době pečlivě hodnotíme a vylepšujeme naše interní procesy při kontrole kvality.
Děkujeme za pochopení.
Zdroj: Samsung, Sammobile, Reddit[1], Reddit[2], ITsub