Já to mám ještě kurióznější přímo se Samsung.cz.
Objednal a zaplatil jsem S22 256GB hned 10.2. dodání to ukázalo 11.3.
Když mi najednou 8.3. přišla zpráva, že objednávka byla stornována a peníze mi budou posílat zpět.
Zjišťoval, jsem, co se děje a dohledal, že mi Samsung 28.2. telefon dodal na prodejnu, kde byl telefon objednán.
Jenže s tím jsem nepočítal a nějaký e-mail o dodání jsem ignoroval, protože telefon měl být až slíbený termán 11.3. Všiml jsem si až 8.3. toho storna.
Hned jsem volal Samsung a že prý se s tím už nedá nic dělat a musím si objednat telefon znovu, ale že dostanu slevu.
Hořce jsem pokl a hned 8.3. objednal a zaplatil se slevou další S22 256GB opět s dodáním 11.3.
10.3. volám, jestli se mohu spolehnout, že ho 11.3. dostanu. Dostalo se mi ujištění, že prý ho jistě dostanu 11.3. nebo nejpozději 14.3. v pondělí, že toho mají moc.
15.3 (dnes) jsem volal, kde je můj telefon a bylo mi řečeno, že telefon bude snad někdy 1.4.!!!
To už mě ale opravdu ročílilo. Proč zákazníkům lžou! Proč mě ještě 10.3. ujišťovali. že telefon bude! Mám skoro všechny modely od S4 a takhle mě natáhnout! Poslal jsem jim cca 40 tisíc a telefon nikde. Sice už první úhradu poslali zpět, ale to je neopravňuje si ze zákazníků dělat dobrý den!
A pouzdro za 50%? To je sice fajn, ale to ať si strčí třeba za klobouk, protože jsem si už jedno koupil bokem, když ho ani na Samsung.cz nemají skladem!
Názor byl 2× upraven, naposled 15. 03. 2022 19:37