Objednali, zaplatili, ale telefon stále nemají. Čekání na Galaxy S22 je dlouhé, Samsung sám neví, kdy zboží dodá

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 76

Názory k článku

17. 03. 2022 11:03

Mate niekto realne skusenosti s S10e a S22? Rozhodujem sa totiz medzi nimi. Objednal som si sice uz S22, ale ked citam tie zle referencie najma na bateriu, zacinam vahat. S10e stoji 400eur, za S22 po odratani zliav dam asi 500eur. Na S10e ma odradza, ze ide uz o vybehovy model a tym padom aj baterie budu stare...Potrebujem kompaktny telefon s dobrym fotakom, hry nehravam. Treti do hry bol este Asus zenfone 8

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 03. 2022 10:35

Ale keď meškal iPhone 12, tak to bolo v poriadku .. Lebo to bol Apple a čo vyrobí Apple je sväté ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 03. 2022 21:51

Prý, že Ultry v pořádku.. Hovno, objednáno, zaplaceno, 3x SMS že posílají kurýrem, taky hovno, pak sleva 2x na příslušenství, hromada keců, plná huba lží. Značkový eshop Samsung.. Nee, sorry.. Kdyby u předobjednávek alespoň nelhali s datem dodání.. Prostě super kecy.. Objednán a zaplacen 18.2.,doteď hovno..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 03. 2022 19:20

Androidi jsou zvyklí čekat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 03. 2022 16:16

Objednal jsem nezávisle 2x Ultra a jednou Plus, vše přišlo dřív než bylo avizováno.
Jednou z samsung.cz a zbyle 2 z mp.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 03. 2022 15:33

Už od Applu okopírovali chybějící 3,5 mm jack, pak přestali po vzoru Applu dodávat nabíječku a teď se opičí s tím, že neumí dodat telefony v termínu. 😀

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 03. 2022 14:02

Predobjednana S22 Ultra 11. 2. u T-Mobile...stale nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 03. 2022 13:43

Osobně ... S22Ultra 512GB - předobjednáno hodinu po Samsung představovačce u Alza.cz - k vyzvednutí jsem telefon měl 18.2. ... jsem spokojen

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 03. 2022 12:26

Já objednával již 9. 2. a to model S22 8/128 v barvě green a stále kde nic, tu nic. Pokud tedy není ani první možný den předobjednávek vypořádaný, vypadá to pro ostatní termíny ještě na poměrně dlouhé čekání

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
16. 03. 2022 09:45

S22 256 zelený předobjednán u Alzy, teď je tam očekávané dodání 1.4. Od Samsungu jsem žádnou omluvu s nabídkou 50% slevy na pouzdra nedostal (neposílají to jen těm, kdo mají objednáno přímo u Samsungu?). Pro zajímavost - třeba ve Švédsku za zdržení dávají zdarma bezdrátovou nabíječku Duo:
https://www.archyworldys.com/samsung-galaxy-s22-series... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 03. 2022 09:12

Před objednal jsem u CZC 15.2. S22 Ultra 256Gb a také stále čekám a sleduji situaci. Zatím to vypadá že budu muset čekat minimálně do 1.4.
Navíc se CZC není schopné ani ozvat, žádný email.
Tak snad se brzo dočkáme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 03. 2022 07:03

S22 Ultra jsem si vyzvedl z předobjednávky už 17.2.
Již tehdy bylo jasné, že nedostatek čipů ovlivní dodávky "masovek" S22 a S22+.Ukrajina to ještě od 24.2. znásobila a možná budou Samsungy podpultové zboží

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 03. 2022 06:46

Já už plusko mám doma huraaa :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 03. 2022 23:49

Objednáno 10.2. v Datartu S22+ 128 GB zelená. Vyzvednutí a zaplacení na prodejně v Praze. Stále čekám. Dnes jsem dostal odpověď, že očekávají naskladnění koncem března (ale jestli vůbec). Škoda, těšil jsem se, tak musím čekat dál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 03. 2022 22:02

Přitom je toho plnej marketplace, jak se toho lidi hned zbavují.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 03. 2022 21:50

Galaxy S22 Ultra 512gb Burgundy objednaná 9.2. 2022... 3 hodiny po oficialnom predstavení... zaplatená. Doteraz cakam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 03. 2022 20:24

Já mám už dávno objednaný S22 plus 256GB zelený včetně všech možných doplňků, ale nic jsem radši neplatil. Nějak jsem tušil, že to na mé narozky neklapne. Zkoušel jsem vybrat něco jiného, ale nevybral jsem. Na podzim jsem koupil iphone 12 a po třech měsících jsem ho prodal. Asi už jsem starej na změnu systému

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 03. 2022 20:05

Objednaval jsem cernen S22 256gb na smarty koncem unora a taky nic :) Ono to dopadne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 03. 2022 19:31

Objednáno 12.2. a doručen 14.3. přes MobilPohotovost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 03. 2022 19:30

Já to mám ještě kurióznější přímo se Samsung.cz.
Objednal a zaplatil jsem S22 256GB hned 10.2. dodání to ukázalo 11.3.
Když mi najednou 8.3. přišla zpráva, že objednávka byla stornována a peníze mi budou posílat zpět.
Zjišťoval, jsem, co se děje a dohledal, že mi Samsung 28.2. telefon dodal na prodejnu, kde byl telefon objednán.
Jenže s tím jsem nepočítal a nějaký e-mail o dodání jsem ignoroval, protože telefon měl být až slíbený termán 11.3. Všiml jsem si až 8.3. toho storna.
Hned jsem volal Samsung a že prý se s tím už nedá nic dělat a musím si objednat telefon znovu, ale že dostanu slevu.
Hořce jsem pokl a hned 8.3. objednal a zaplatil se slevou další S22 256GB opět s dodáním 11.3.
10.3. volám, jestli se mohu spolehnout, že ho 11.3. dostanu. Dostalo se mi ujištění, že prý ho jistě dostanu 11.3. nebo nejpozději 14.3. v pondělí, že toho mají moc.
15.3 (dnes) jsem volal, kde je můj telefon a bylo mi řečeno, že telefon bude snad někdy 1.4.!!!
To už mě ale opravdu ročílilo. Proč zákazníkům lžou! Proč mě ještě 10.3. ujišťovali. že telefon bude! Mám skoro všechny modely od S4 a takhle mě natáhnout! Poslal jsem jim cca 40 tisíc a telefon nikde. Sice už první úhradu poslali zpět, ale to je neopravňuje si ze zákazníků dělat dobrý den!
A pouzdro za 50%? To je sice fajn, ale to ať si strčí třeba za klobouk, protože jsem si už jedno koupil bokem, když ho ani na Samsung.cz nemají skladem!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 03. 2022 19:06

Taky mám od 12.2. předobjednáno a pořád nic. Klasická výmluva na těžkou dobu. No ale na PS5 jsem taky čekal půl roku, takže to vydržím a třeba si to ještě rozmyslím, protože co si budem, klasická S22 ma hodně slabou výdrž a od Samsungu se rojí kauzy jedna za druhou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 03. 2022 17:51

I podle toho se pozná značkovej telefon dle přístupu k zákazníkům - 50% sleva na kryt (fakt sranda)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 03. 2022 17:19

Profesionálny prístup od samsungu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 03. 2022 16:50

Já mám od 15. 2. předobjednanou S22 ultra u Vodafonu a taky stále čekám. Prý do konce března by ji měli mít skladem 🤷‍♂️

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor