Nenabídl vám telefon od Samsungu novou aktualizaci? Můžete si pomoct aplikací pro desktop

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 4

Názory k článku

27. 04. 2023 09:47

A neni aplikace i pro zakázání aktualizaci, uz nekolik let mi zde sviti aktualizace a nejdou skryt.Jen blazen aktualizuje neco, co funguje. Jeste jsem se nesetkal s vyrobcem hw, ktery by mel aktualizace bez problemu.Jediny system na kterem vyrobce garantuje funkcnost a parametry, tak je ten, se kterym vam to prodal. Pak uz se jen toci ze novejsi systém je narocnejsi a ze tohle neni kompatibilni ze strany googlu, nikoliv ze strany lenosti vyrobce apod...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 04. 2023 13:27

Výhradně tímto způsobem aktualizuji od roku 2014, od dob svého prvního SAMSUNGu S4 mini (tehdy ještě přes Samsung Kies) a to jen proto, že po několikáté aktualizaci OTA se mě začalo občas samovolně odpojovat BT handsfree sluchátko. Než mě napadlo, že je to "po aktualizaci", tak jsem restartoval telefon, zrušil párování s BT sluchátkem, znovu napároval, a občas (každý 3-5 hovor) se stále odpojovalo, až jsem došel k názoru, že je to sluchátkem. Koupil jsem tedy nové (jako to předchozí, ne levné, protože ho používám pracovně a chci spolehlivou kvalitu) a po pár hovorech s novým sluchátkem opět odpojení během hovoru. Olilo mě horko a začal přemýšlet co se od doby bezproblémového fungování změnilo a blik, byla to OTA aktualizace!!! Následovala obnova továrního nastavení, opětovné nastavení telefonu a ejhle obě sluchátka fungovaly bez jediné chyby. Další zkušenost, že se OTA aktualizace občas nepovedou měl kolega z práce, když se mě ptal, jestli nevím o nějaké aplikaci, která by za něj automaticky dělala každé ráno restart. Vykulil jsem oči, co že to potřebuje, načež mě vysvětlil, že po nějaké aktualizaci se mu každou noc vypnou obě SIM karty v telefonu a ráno má místo indikátoru síly signálu jen "zákaz stání". Každé ráno restart a pomohlo až "továrko" s otravným nastavením všeho. Mám takovou svou teorii, že při aktualizaci OTA se stáhne jen aktualizovaná část OS Android (velikost desítky až stovky MB) a ta se "nějak přilepí" ke stávajícímu "jádru" OS a to může občas způsobit nějaký problém, když si to "slepení" nesedne. V případě aktualizace se stáhne celý operační systém včetně aktualizace (pro můj S22 např. 7,8GB velký balík) , po stažení program Smart Switch restartuje telefon a přepne ho do flashovacího režimu a následně do něj "nahrne" celý aktualizační balík, restartuje a je hotovo. Od r.2014 bez jediné chyby funkčnosti, bez jediné ztráty dat u všech šesti modelů, které jsem měl... Já vím, jsem asi divný, když to jde vše vyřešit přes OTA jedním potvrzením aktualizace, ale mě to baví mít telefon pořád v kondici. Jediné, co mě štve, že telefon mě někdy pár dní upozorňuje, že je aktualizace dostupná (OTA), ale po připojení k PC mě Smart Switch hlásí, že je FW aktuální. Po několika dnech je ale aktuální FW přidán na aktualizační servery Smart Switch, tedy situace přesně opačná, než je popisovaná v článku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor