To je masakr, pak ti můžou slíbit sedm let podpory, když budou těch sedm let dělat tři verze Androidu 😀 Mám firemní Motorolu za 6000,- a tam mám Android 15 oficiální cestou. Zatímco u telefonu za 6000 je mi jedno jaká je tam verze systému, tak u dražších mobilů mi to jedno není. Než že by mi tam něco chybělo jde spíš o princip. Vypadá to fakt směšně
Ono je to sedm generací androidu. Takže z toho může být nakonec třeba deset let podpory 😁 Spíš jsou sami proti sobě. Každopádně je to ostuda jak hrom. Přitom minulé roky byl mezi prvními.
Proc se na to kua nevykvajznou? Ted by meli ladit 16ku ne 15ku TVL! Vychazi za 2 mesice. No teda pro Slowsung majitele asi ne no, spis tak za 12 mesicu...
Však už ladí 16, chce si o tom nejdřív něco zjistit.
"I'll believe it when I see it." U Slowsungu plati dvojnasob.
Už ladí 🤣🤣🤣🤣
Galaxy s24 +.Vsetko ok,len bateria vydrzi dako menej.Bud je 15 narocnejsia,abo dakde je chyba.
Mně baterka drží spíš malinko lépe než před updatem.
Máš novou verzi, která dovoluje obejít zámek obrazovky. A to se vyplatí.
Nic takového. Naopak. V Korei se objevila po aktualizaci chyba, kdy nešel telefon některým odemknout 😁 Tak aktualizaci raději stopli. Ladili až přeladili.
Šmíruje pořád, ale dělat se s ním nedá. Android LOL
Názor byl 1× upraven, naposled 14. 4. 2025 13:58
Nerozumím řeči tvého kmene.
Hezky si se popsal, ale tady už tě každý zná. Vlastně nejen tady 😁
Zvyknu si na to. Ale měl jsem se na tu aktualizaci radši vykašlat.
Na Ultře se Snapem vše funguje. Problém bude marný exynos bohužel.
Tak už mám A15 na fold 6. Přijdou mi to celkem omalovánky proti A14. Asi to bude chtít zvyk. Co mě ale štve, je rozdělení notifikačního centra. Stáhnout vlevo notifikace, stáhnout vpravo nastavení. Po instalaci se mě to ptalo, jestli to chci tak, nebo po staru. Ja to nechal a nevyhovuje mi to, ale teď to zaboha nemůžu v nastavení najít, jak to vypnout a nechat pěkně postaru. Nevíte, pod co to schovali?
Stiahnes dole obrazovku,kliknes na ceruzku.das nastavenie panela a tam spolu.Tiez ma to sralo.Inak mam samsung,ale 8 r pouzivam launcher Sony xperia.
Názor byl 1× upraven, naposled 13. 4. 2025 08:05
Vidíš, v nastavení toho panelu me to nenapadlo hledat. Hlavně po chvíli jsem.byl znechucen a už se mi to ani hledat nechtělo. Tohle bylo na Honor magic 6X Pro a bylo to taky strašný.
Nechci být hnusný ale když nejsi schopný najít něco co jde najít hnedka máš vlajku na co? 😃 ty kraso
Možná pro to, že chce to nejlepší a nejvymakanější, aby právě takové věci nemusel jako blbec hledat? 😃
Jelikož jsem stará konzerva, já bych nejvíc ze všeho ocenil, kdyby se tam objevilo zatržítko "vypnout ejaj" a v aplikacích aby byla možnost povypínat, či ideálně odinstalovat všechen balast a sajrajt (typu bixby, reminder, gaming hub....) který není primárně nezbytný k chodu founu. Takže jsem asi jeden z mála, který se na novinky ani trochu netěší...
já jsem napůl snězená konzerva, takže bych uvítal možnost vypnout nelokalizovanou AI. Plus samozřejmě balast.
Kup si mobil pro důchodce Aligator a máš klid 🤣 Proč se otravovat s technologiemi kterým nerozumíš a jsou ti k ničemu 🤣?
A bude uz v ramci AOD uveden cely aktualni den a ne jen třeba Po a vedle toho mrda místa ? Ale to neni jen u AOD, i jinde jsou zcela nesmyslne zkracene nazvy dnů...
Asi záleží na stylu hodin, já mám velký hodiny, pod tím třeba dnes pá, mezera na jedno písmeno, datum a aktuální teplota. Žadná hromada prázdnýho místa.
Názor byl 1× upraven, naposled 11. 4. 2025 16:07
Na UI 7 (S24) je tak malé písmo u procenta baterie, že ho nepřečtu. Jde to nějak zvětšit? A poloviční písmo mám i u notifikací, co s tím? A u zvuku klávesnice mám hlasitost na 1%, ale řve to přes celou kancelář. Ach jo.
No hurá, konečně je One UI 7 k dispozici 😊 Už stahuji 😊S24U
Názor byl 2× upraven, naposled 10. 4. 2025 12:01
Umělá inteligence na iPhonu je přece boží! Zvláště ta česká verze se podařilo 😂👍 již mnoho let Apple chodí jenom čuchat tam odkud android odešel! Jediné co zůstalo , je úspěšný marketing ,který přesvědčuje své jablečné zoufalce , že mají něco výjimečného! Souhlasím s tím , že mají výjimečnou předraženou bídu! 🤔... A teď do mě, moštový fanatici 😂👍 vždy mě zpětně bavilo, jablečný fanatici vykřikovali že to co jejich iPhone nemá ,v podstatě ani nepotřebuji... Aby to s velkou slávou za čas ohlašovali jako novinku! 🤭
Názor byl 1× upraven, naposled 10. 4. 2025 10:29
Jsem kouknul na prodeje a v top 10 jsou samá Jabka a laciný Samsung. 🤣
Sice to nic neumí, ale zase se toho prodá hodně. Apple Yntelligence 😄
Jakou zasadni funkci Apple prosimte neumi? A prosim bez blbin jako DeX apod.
Zřejmě jste ještě asi neslyšel o umělé inteligenci 🤣... Já jsem se s radostí svého iPhonu 13 Pro zbavil, pro bídný příjem wi-fi, když v protilehlé straně v patře mého domu jsem byl bez signálu 😭👎 Ale chápu že někomu vyhovuje iOS který byl vyvinutý pro negramotné občany Ameriky, kteří nejsou schopni si nastavit smartphone podle svých potřeb! A pak třeba slaví když si konečně mohou na iPhonu nastavit ikony 🤣👎
Nechci nijak komentovat nekonečný a legrační boj mezi dvěma tábory, ale to co jsi napsal je docela dost vypovídající o tom, že velké většině lidí prostě laciný Samsung stačí a nemají potřebu utrácet za drahou prémiovku, kterou v podstatě mnohdy ani nepotřebují, resp. nevyužijí.
To je skvělá zpráva! A ještě lepší zpráva je, že máme každý možnost vybrat si produkt, který nám vyhovuje ze všeho nejvíc, že? Takže zatímco ty používáš Samsung 24 Ultra, já používám Apple iPhone 16 Pro. Taky s radostí a taky jsem spokojený. A tak jsme spokojení oba dva. Spokojenostmetr stoupnul o 0,000000002 jednotek směrem nahoru 🙂
No hlavně že už si třeba můžeš nastavit ikony podle svých potřeb, 🤣... Což byla obrovská změna 🫡👎... O umělé inteligenci si u iPhonu můžeš ještě nechat hodně dlouho zdát, a o podpoře češtiny vůbec pochybuji! Takže ti zbyde předražený vergl který umí to co smartphone s androidem za 6000 Kč 🤣😀 můžeš dál s pocitem výjimečnosti hrdě nosit předražený smartphone 👎
Aspoň někde je ta inteligence - blahopřeji
lacinější Samsung, toho umí stejně, jako o půlku dražší Ajfoun ☺️
Blahopřeji
??? 🤦🏻♂️ … teď nechápu tady ten tvůj výkřik.
Tak se zamysli třeba Kdy konečně bude mít iPhone umělou inteligenci 😝.. Kdy bude třeba i v češtině 🤣👎
Někdy určitě bude. Chápu, že jestli ses sotva nauči svůj mateřský jazyk, tak na druhý jazyk se nemá smysl ani ptát 😀
No hlavně se uklidňuj že někdy bude 🤣 Za ty prachy To přece stojí: ten pocit že to někdy bude když já už to na Samsungu rok běžně používám 😀 můžeš se konečně opájet i možnosti nastavit si své ikony podle potřeby, nebo konečně používat c kontakt k nabíjení.. škoda že nejde komunikovat třeba přes Bluetooth s jinými mobily Ale to přece nevadí..
Ale Apple nikdy nikde neinzeroval nic o tom, že by AI měla podporovat náš jazyk 🙂 tak o čem to meleš?
No jistě proč by taky v České republice mělo něco fungovat v češtině 😝??To je logické ne 😀... Apple ovce to určitě berou jako výhodu... Umělá inteligence ještě několik let nikde... A čeština také někde...
a co tablet Samsung Galaxy Tab A9 dostane OneUI 7 ?
Názor byl 1× upraven, naposled 20. 3. 2025 17:08
Proč by ne?
Lze v One UI 7 konečně přejmenovat ikony nebo je pro tohle potřeba stále instalovat alternativní launcher? Mám větší množství aplikací a tak nehledám v ikonkách, co chci spustit, ani ny ploše nemám ty nejpoužívanější (mám minimaliastickou plochu bez ikon, jen widget s časem), použiju gesto, na které vyjedede dialog pro zadání názvu aplikace, kontaktu apod. a napíšu třeba "smart" - ve One UI to najde x různých aplikací. A přitom stačí mít možnost přejmenovat aplikace s názvy obsahující "smart" nějak rozumně, třeba "Moneta", "Unicredit", "Momentum4", apod. Onehdá jsem si říkal, že zkusím žít s One UI (něco se mi dokonce líbí, třeba vrstvené widdgety), natankuju na benzince a u kasy si vzpomenu, že si nechám připsat body do appky - napíšu "omv" a One UI? Nic. Musel jsem hledat ikonku, protože v tu chvíli jsem neměl šajnu, že aplikace OMV vůbec nemá v názvu "OMV", že se jmenuje "My Station" a že už ji díky Samsungu nemám přejmenovanou po svém. Jsem to po chvíli hledání vzdal.
Nevím, kolik máš těch aplikací, ale na vyhledání do 5i sekund jakékoliv z nich používám pouze jednu obrazovku, na které mám vše posdružováno do pojmenovaných 10i složek. Neumím si představit, že bych tímto způsobem cokoliv hledal déle, než bych to stačil napsat... ?Odemknu, nelistuju, kliknu, kliknu.. a sem tam.
Každý máme jiné nároky a očekávání. Umím číst i psát, neorientuju se podle obrázků ... i když dopravní značky celkem dávám 😀 (ale když nějakou budu hledat v seznamu, tak podle názvu, a ne podle skupiny a obrázku, jak by to asi vyhovovalo tobě). Nedovedu si představit, že bych si skládal aplikace do nějakých skupin, a přemýšlel nad tím, v jaké skupině jaký obrázek mám hledat, po instalaci nové aplikace přemýšlel nad tím, kam ikonu zařadím a zvykal si na místo, kde ji najdu. Prostě mi stačí, když vím, jak se aplikace jmenuje, což je v případě nemožnosti měnit duplicitní/podobné/nicneříkající názvy hodně nepraktické. Výrobci alternativních launcherů jsou si toho vědomi a tak to řeší. Naopak mi přijde, že velcí výrobci telefonů s Androidem demonstrují, že v tomhle nutně potřebují být horší než iOS, kde přejmenovat ikonu jde.
2 roky stary Tab S8 neni na seznamu? Pisete ze ostatni budou casem dostavat, kdy a kde? Ten tablet stal 20tis, tj asi 6x tolik co ty podelany A3. To same S4, jeden Aj droid a slus... Tablety od Samsungu jsou stejny jak z ciny, bez podpory, jen 5x drazsi.
Dnes mají podporu sedm let, to má nějaký čínský tablet? Asi ne že.
A těch 7 let funguje jak? Tak, že Google vydá novou verzi Androidu a Samsung jí za rok a půl odladí a vypustí do světa spolu s nádstavbou? A ve finále vyjde 7 nových verzí Androidu, ale jenom 3 nové verze pro uživate Samsungu? Vtipná podpora.
Vtipnej je jen ten tvůj vycucanej blábol.
jak vycucanej blábol, vždyt píše pravdu, podpou jsem si představoval tak, že když vyjde nový android tak že ho dostanu na stávající telefon po dobu podpory, ale samsung to nedodržel vždyt A15 vyšel před půl rokem nebo kdy a kdo ho dnes na samsungu reálně má?
Samozřejmě že Tab S8 aktualizaci dostane, jen o něco později. Nesmíš věřit všemu, co se tady napíše.
Má dostat na konci dubna. To se snad dá vydržet 🙂
aj S8 bude
Na co update? Přestal ti snad tablet fungovat? 😂😂😂
Ale dostane to že není v fake seznamu neznamená že nebude však starý tab od Samsungu z roku 2021 má A14 A7 lite..Takže proč by vlajkový tablet nedostal nový update. Má 4 roky podporu a A16 bude poslední systém.
A co Samsung ine rady? Ako napriklad Axx. Ako toto si Samsung pekne posral u mna.
Použij Android mantru: Update není potřeba. Telefon fungovat nepřestane 😂😂😂
Praveze prestane, banky, pay apod...
Pokud očekáváš aktualizaci, tak na 99,9% již máš android 14. A věř tomu, že ta 14ka bude bankám stačit ještě minimálně dva roky. Spiš víc.
Lepší je Apple mantra: update opravující chybu, kterou měl vyřešit předchozí update, která se objevila v minulém updatu. Velcí výrobci mají dnes délku podpory prakticky stejnou. Jen na androidu se aktualizuje a u Applu se opravuje 🤣
Ty budou logicky později.
Co posral? Nebude to hned 7. dubna, ale aktualizaci samozřejmě dostanou taky.
Takže ikony, task manager, stahování notifikací vlevo a nastavení vpravo, widgety na zamykačce, vzhled widgetů na ploše, "dynamic island" - akorát že je dole, dokonce i ikona baterie - všechno kopírovačka iPhonu...
Měli zkopírovat i Apple inteligence, aby v tom Apple nebyl sám. Takové soucitné gesto.
Tak v tom jsou si 1:1. někdy, nějak, ale příště placeně. Jo Samsung, jede bomby 😀
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 3. 2025 08:30
Co by za to Apple dal, kdyby to bylo 1:1. Asi si v poslední době spal.
Někdy a nějak to má leda kepl.
Notifikace, rychlé přepínače a widgety zase opsal Apple z Androidu
A Samsung zase stohování widgetů. A tak můžeme pokračovat dál a dál 😀Mmch, Apple měl widgety v době, kdy Google ještě ani netušil, že bude dělat telefony...
Jo, mrtvý neinteraktivní, takže vlastně úplně k ničemu, klasika jabko.
Jestli bude IOS 19 opravdu redesignovaný, tak to budou muset chudáci v Samsungu zase celé předělávat.
Design je to poslední co tato aktualizace přináší.
A také vlastní nápad je to poslední co Samsung přináší. https://samsungmania.mobilmania.zive.cz/clanky/samsung...fault.aspx
A komu to vadí? Jeden "opisuje" od druhého už několik let. Apple a Samsung si nemají vůbec co vyčítat. Já teď přešel z Apple na Samsung a velká spokojenost. Jediné, co mi schází je pohodlnost Face ID, ale na otisk se dá zvyknout.
Za mě je 100x lepší ten otisk než faceId. Hlavně jablko nemít Samsung tak ty displaye mají ještě kostičky komedianti.
Face ID je nejpohodlnější způsob odemčení. Kdyby nemělo Samsung, tak mají dvorního dodavatele třeba LG… komediante 🤦🏻♂️
A s čím ten trapný Apple přišel sám bez konkurence a bez kopírování prosím jedinou věc a pokud napíšeš faceID tak si vůl.
Apple opisuje od Windows Vista, tak hold Samsung bude muset taky, cemu se divite.
Apple měl tento Aqua styl designu v Mac OS X v roce 2000, dávno před Vistou, ale dobrý pokus.
Jestli to bude to samé jako s chytřejší SIRI, která měla být minulý rok a nakonec dle oznámení nejdříve IOS 20 ve 2027. Tak slibem nezarmoutíš :)
Applisti se chytřejší Siri dočkají, ale správný samsung fan už raději na chytřejší bixby nečeká a ani se k ní nehlásí, protože ví, že samsung má mimořádně dobře napsaný bloatware... pardon software.
Dočkají se velkého kulového, a ne určitě v češtině. Proto jsem od Applu po letech odešel. Abych dostal v rámci aktualizace duhovou tapetu, se mi zdá moc málo.
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 3. 2025 19:52
Chápu. Proč dostat od Applu update ihned v den vydání, když můžete se Samsungem rok čekat.
Update keplu znamená vyšší čisílko za ios a 50 nových přiteplených emotikon 😀 Na slíbený funkce si ovečko počkáš do příštího roku. No a aby jablečná neschopnost tak nebila do očí, smazali ohryzci všechny reklamy na chytřejší blbku siri 😀
kolik bylo u Ajfounů updatů za 11 let, když nebyli schopný opravit chod budíku?
Díky tomu budu mít delší podporu. Takže za mě ok :)
👍😂😂😂
Nedáme sázku jestli Google na Pixelech dřív Android 16 a nebo Samsung Android 15.jo jo ty keci kolik roků podpora ale že jednu verzi málem přeskočí o tom se nezmíni 🤔
Tohle asi čekal málo kdo, ale počítám, že příští měsíc aktualizace začnou vypouštět. Zatím je to jediný případ, kdy byla taková prodleva, jinak bývají mezi prvními. Bezpečnostní záplaty vypouští často dřív než Google na Pixely. Každopádně to dobrou reklamu nedělá.
No kdyz si Google neni jistej, tak to nejdriv posle betatesterum, tim bych se nechlubil.
A potom vydá to samé. Jo, to dává logiku.
A tobě přestal fungovat telefon, že tak urgentně potřebuješ nový Android?
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 3. 2025 12:40
Potřeboval jsem pracovní mobil, kde nainstaluji FortiVPN, budu mít ostré hrany displeje, rovný displej, styluj pro vzdálenou plochu v těle přístroje. Vyšla mi S24U. Jenom škoda té váhy.
Ta váha u ultry je úplně v klidu. Já jsem max spokojen.
Ta kapacita v % uprostřed ikony baterie to je teda 🙄🙄🙄
a ja si rikal kde sem to jen videl... u jabka, no jestli tohle nepujde vypnout tak snad de samsung z domu. Mel sem za to ze nove = lepsi a ne horsi.
Super, že už Samsung dohání Apple, už to firma z Cupertina potřebovala jako prase drbání, aby jí někdo začal dýchat na záda.
Stale mam pocit, ze sa Samsung snazi pochovat Ultra/Note seriu. Uz po poslednej aktualizacii One UI 6.x to je divne. Na "AI" vyrez obrazovky som si nejako zvykol, aj ked mi tam stale vadi ten zhruba 2sec lag. Ale stale nedoriesil S-Pen funkciu prekladu textu. Namiesto mnozstva jazykov cez Google translate, tam stale trci par jazykov cez Samsung translate.K tomu este aj opustenie navykoveho 10x zoomu.Asi este dlho zostanem pri S22Ultra.
Já mám na svý S23 nastavený, že když kdekoliv na domovský obrazovce potáhnu prstem dolu, vyjede ovládací centrum s notifikacema. A nehodlám to dělat jinak 😃. Jak to je řešený v One UI 7, při tomhle nastavení? Levá/pravá půlka dipleje? Funguje to vůbec? Jestli tušíte, díky za info.
Levá/pravá půlka jde vypnout...
Super, díky.
Android je pro uživatele, kteří by chtěli iPhone.
Aha aha, tak takhle to je... Díky, že jsi mi to vysvětlil.
Proto jim na Androidu dělají všechno jako v minulé verzi iOS 😀
Všechno? A já myslel, že iOS až teď umožnilo si dávat ikonky kamkoliv potřebuji...
A pauzu u videa 😀
Jako při natáčení? To snad iPhony uměly odedávna, ne? Přeci nebudu mít nejlepší video na trhu a nemít možnost jej při natáčení pauznout, ale pouze ukončit (zvláště u Pro modelů)...
A to taky vymyslel Android? 😀😀😀😀
Názor byl 1× upraven, naposled 9. 12. 2024 13:29
To nikde netvrdím - jen jsem se zeptal, že mi přijde zvláštní, že by taková blbost na iOS nebyla a přišla až s 18 verzí...
Přesně jak říkáš. Na Androidu je každá blbost, ale základ chybí.
Co je základ? Telefonovat a esemeskovat umí...
Jo, to přišlo až s ios 18 🤣
A to vymyslel Android? 😀 😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀
Názor byl 1× upraven, naposled 9. 12. 2024 13:27
To ne, ale má ji tam pokud vím od zčátku. Ajfon až letos 😀😀😀
Názor byl 1× upraven, naposled 9. 12. 2024 14:38
No vidíš, a kdy dostane Android bezpečnost, soukromí, Face ID, iMessage a další základní funkce? To už víme přesně - NIKDY 😂
Bezpečnost, soukromí- jaký si to uděláš, takový to máš. Když jsi tupan, nepomůže ti sni ajfon. Imessage? Krávovina jen pro iosly. Faceid? K čemu? Mám otisk bez lívance na displeji 😀
iMessage třeba co se týče možnosti a funkcí, spolehlivosti. Za mě daleko lepší než Whatsapp. Čtečka taky není řešení, tisíckrát za den se dotýkat při každé možné bezpečnostní autorizaci něčeho, to by mě kleplo. To raději ať je ten FaceID prvek 3x tak velký, ale ať mě biometrická autorizace absolutně neobtěžuje a nemusím kvůli ní činit kroky.
Chudáci majitelé některých současných macbooků a ipadů. Tam jsou uživatelé šikanováni biometeickou autorizací pořád. Že jim to nevadí a pořád to kupují. Mají se na to raději .......
To je ten narcismus. Ono což o to, ale ta délka tý animace je komická. Prostě Apple už nikdy.
i ty iMessage už Android má - RCS zprávy...
Tak proč si ho nekoupí? (Vím, že klasicky napíšeš, že na něho nemají) Vždyť těch krámů je na bozoši mrak. No, pravděpodobně proto, že většině lidí je nějakej ajfon u prd*le.
Názor byl 1× upraven, naposled 9. 12. 2024 12:27
jak to víš?já Ajfoun určitě nechtěl a vůbec ses mne neptal 😀
Proč, respektive abych se ptal správně, jakým model iPhone dokáže nahradit Samsung (aktuálně mám v provozu svojí S24, 19x A55, 13x XC7 a 8x XC7) a proč si myslíte, že všichni mají stejné nároky? IPhone mi prostě nenahradí telefony Samsung, podobně jako MBP nemůže nahradit Lifebook U7313 či IPad jako náhrada Panasonic FZ-M1.
Akorát kecáš, ve skutečnosti nemáš ANI JEDEN důvod. 😀 Teď budeš akorát vztekle a hloupě reagovat nějakou pitomostí, protože žádný opravdový důvod nevymyslíš 😀
Přesně proto jsem z IP13PM/IP16PM, tenhle rok přešel na S24U.
Na trhu není nic lepšího, než Galaxy řady Ultra. Od S23ULTRA se mohou ostatní výrobci a především Applle, Samsungu dívat pouze na záda. Utíká jim mílovými kroky a především implementace stylusu do těla telefonu, dělá ze Samsungu něco, co nemá na trhu momentálně nikdo.
Tak je to o úhlu pohledu. Pokud koukneme jen do samotné vlastní stáje, tak za mě osobně je daleko lepší Pixel. Ve focení pak snad bohužel každý číňan. Takže to co píšeš, tak je jen tvůj osobní dojem, který se s realitou moc nepotýká.
Souhlas. Pixel univerzální, Samsung víceméně taky (byť v jiných oblastech). Čína zaměřená na foto a na HW parametry.Výhoda je, že každý má možnost výběru...
Jo ve focení to určitě. Pak jsem měl v ruce týden pixel 9xl a nestačil jsem se divit čemu se teda pixelu říká foto král. To samé xia 15 pro. Prostě čistý android je hrůza a xia nadstavba taky. Takže pořád mi ze všeho vychází nejlépe Samsung.
Ja som zase S24 ultra predával po mesiaci, silne sklamaný kvalitou fotiek. Taký šum na fotkách som dlho nevidel. Teraz Pixel 9 pro pohoda 🙃
Stylus je spíše takový pohrobek tlačítkové doby pro fajnšmekry. Předpokládám že časem zmizí i z tohoto posledního modelu. Dříve mělo stylus samozřejmě hodně modelů jiných výrobců. Mám s23 z jiných důvodů a o žádný stylus nestojím.
A proč by měl stylus zmizet? Nechceš ho, kup si model, kterej ho nemá. Chceš ho, kup si Galaxy S Ultra (nevím, jestli ho nějaký jiný mobil má). Já ho třeba na mobilu nemám (S21 FE) a ani nepotřebuji, ale v tabletu (S9 FE+) ho mám. A nikde nebudu křičet, ať má stylus každý tablet, protože mě se zrovna u tabletu hodí, jako Ty "předpokládáš" že zmizí i z Ultry, protože Ty zrovna o stylus nestojíš....
Tak já naopak S-pen využívám celkem často. Občas vyrábím ze dřeva nebo něco stavím a potrebuju si udělat skycu na místě nebo ji nakreslit do fotky abych měl představu jak to bude vypadat. Prstem to fakt nejde, jestli teda člověk nemá prstíky jako kojenec. Je tedy nejakej jiné řešení jak S-pen nahradit? Samozřejmě člověk co telefon používá jen na zábavu asi S-pen nebude potřebovat. Btw. poslední dobou jsem si oblíbil psaní poznámek S-penem.
No ... tak zpět na stromy ... a to píšu jako majitel S24 ultry ... Vivo X200, Xiaomi 15 Ultra, Honor 7 Pro ... to jsou všechno telefony, které Samsung ve všem hlavním porazí ... lepší baterie, lepší foťák, lepší výdrž, lepší chlazení ... jen mně na nich vadí jediná věc, která ovšem nejde jaksi udělat fyzikálně jinak ... významně vystouplý modul fotoaparátu. A to jsem se po nich reálně díval, protože ten potemnělý displej S24 ultry v létě, když se začne přehřívat mně opravdu dost vadí ...
Neco dobre, zbytek preplacane ku**oviny.Doufam, ze bude fungovat zlaty jednoduchy ADW Launcher..
Jak si nainstaluji beta verzi?
Ty články píše AI? "Nová podoba hlavní nabídka""Trvalé notifikace se zobrazují v bublině ne spodní části displeje"
UI nedělá překlepy, spíš píše nepravdivá fakta, eventuálně celkově nesmyslné věty. Ale takovéto překlepy z mých zkušeností ne
Však se podívej, je tam M. Chroust. 😀
Můj další telefon bude S25 Ultra, iPhonu už mám plné zuby.
Přešel jsem z iPhonu, ale na Pixel 9 Pro. Samsung zaostává stejně jako Apple. Samotnému vedení Samsungu vadí i to kopírování. Samozřejmě pořídit si ho můžeš a uvidíš. Ale moje preference je hold Pixel či nějaká Čína jako například vivo X200 Pro.
Letošní Pixel je dobrý, nebýt toho procesoru. Ten v téhle cenovce nemá absolutně co dělat. Optimalizaci mají sice dobrou, ale to výkon procesoru nenahradí. Za mě má třeba Samsung lepší prostředí a mnoho funkcí, které Pixely vůbec nemají. Často je přebírají později právě od Samsungu. OneUI7 bude opět daleko před ostatními, o čínských telefonech ani nemluvím. Ty mají třeba nějaký parametr lepší, ale ve výsledku jsou to podobné plácačky s podobnými neduhy. Sw je prostě čína, mrzká délka podpory a kopírka iOS jedna ku jedné. Rozhodně dám raději třicetník za Samsung, než nějakou bláznivou čínu. X200Pro splňuje do puntíku přesně to o čem píšu.
Jako OneUI 7 vypadá dobře. Konečně moderní prostředí, ale animacemi pořád zaostávají. Když odhlédneme od softwaru, tak ákladní Sko bude mít stejné foťáky jako S22. No a o S24 FE nemluvím. Teleobjektiv a ultraširokoúhlý foťák ještě z S20 FE. Čínské vlajky už mají aktualizace 4+5 (4 verze Androidu a 5 let bezpečnostních záplat), dokonce i střední třída OnePlus Nord 4 má 4+6.
Doba podpory je fajn, jenže u čínských výrobců mnohdy chodí aktualizace jedou za kvartál a mnohdy ani neobsahují opravy na několik měsíců staré chyby (CVE Crit/High). Na papíře vypadá vše dobře, ale v realitě to není žádná sláva. U telefonů Google, Samsung, … je četnost aktualizací mnohem vyšší a rychleji reagují na CVE označené jako Crit/High.
Nn. OnePlus telefony mají bezpečnostní aktualizace každý měsíc. Levné nějaký Oppo nebo realme každé dvě měsíce. Takže řekněme většina Číňanů dělá každé dva měsíce. Ale ano, u tohohle je Samsung a Google lepší.
Dost odvážné tvrzení, o kterém pochybuji, avšak nedisponuji přehledem o všech čínských telefonech a jejich podpoře, tudíž nevyvrátím ani nepotvrdím. I u dražších telefonů střední třídy jako Motorola Edge 50 se čeká tři měsíce update, zatímco se CVE kupí (alespoň je mají uvedené v seznamu), u takového Redmi Note (levné telefony) se čekalo i 5 měsíců, a přitom i červnové aktualizace (2024) neměli aplikované patche CVE nahlášených z listopadu 2023. Proto docela pochybuji o tom, že většina se „přetrhne“ v podpoře.
Mám tu doma levné realme narzo 50 5G a Oppo Reno 11F, na oba chodí bezpečnostní záplaty každé dva měsíce. O tom, že na OnePlus chodící bezpečnostní záplaty každý měsíc vím z videí z YouTube kanálů které sleduji. U Motorola Edge 20 mi chodili bezpečnostní záplaty každé dva měsíce taky, ale jak jsou na tom nyní nevím.
OnePlus nemá bezpečnostní aktualizace každý měsíc...
Blmartin: přijde mi že pan Čech je úplně mimo. Xia má v softu milion chyb a neví co dříve opravit a hlavně že vydají Harmony dvojku 😃 jako ještě že mám možnost to vše porovnat ale musím na tohoto člověka reagovat jelikož je úplně mimo. Napíše že nejlepší animace má Harmony OS 😃 to je vtip roku tohle. Ale tak pana Čecha už nějaký pátek poznávám. Jen trol
Jak můžou animace zaostávat? Ty tady vyzdvihuje s činu. A ta je úplně mimo s animacemi. Takže jde čistě že jsi vlajku do Samsungu v ruce neměl. Já měl i ten slavný pixel 9 pro a ty fotky za mě hrůza. Barvy a ostrost fakt ne. Animace ani nemluvím. Pak je tu ten marný procesor a to už snad stačí.
Ne jen marný procesor, ale i storage. By mě zajímalo, kolik zdejších diskutujících ví, že Pixel 9 Pro XL jakožto vlajkový telefon nemá ani UFS 4.0, ale jen UFS 3.1. Google prostě na HW evidentně šetří a takový přístup mi sympatický není.
Jinak pane Čech a pořád to má lepší fotky než Čína a o prostředí ani nemluvím. Je vidět že je tady zarytý číňánek co? :) už vím kdo jste.
No jsem si nevšiml, že by můj Pixel 9 Pro byl Made in China. Zarytý Číňan nejsem, jen ty jako Samsung fan boy nedokážeš unést pravdu. Ale to je v pohodě. Taky jsem takový byl, když jsem byl Apple ovce.
Zbytečný na toho trotla reagovat. Tisíckrát zabanovanej sedmilhář. Nemá s ničím zkušenost, jen všude lže jak všechno měl a všechno zkoušel a všechno je vždy horší než ten jeho Ťamťung 😀
Nevím co myslíš těmi animacemi, ale na Samsungu jede vše krásně plynule. OneUI7 to doladí k dokonalosti. Problém všech čínských telefonů je sw, jeho aktualizace a potom to, jak takový telefon po roce, dvou běží. Pravidelně se objevují chyby a zážitek z používání je jen horší a horší. U Samsungu je to pravý opak, kde se nemusíš obávat, že něco nebude fungovat. Naopak vše funguje lépe a lépe. Proto bych dvacku za čínu nikdy nedal. Jak píšeš s těmi fotoaparáty, tak tam také dochází ke změnám, optika, snímač... třeba ne tak výrazným, ale ve výsledku to fotí srovnatelně jako ostatní telefony. Na rozdíly aby sis vzal lupu. Tady opět Samsung podává konzistentní výsledky, kdy číňanům ustřelují barvy, ostření atd., atd. Pár telefonů jsem už vystřídal a tohle se opakovalo u všech značek. Chci funkční telefon za všech okolností na dlouhou dobu a tuhle kombinaci žádný číňan nesplňuje. Pokaždé jsou tam nějaká ale. Z toho jsem už dávno vyléčen. Parametry ohromující, ale výsledek tomu neodpovídá. Stejné jako s jejich obřími akumulátory, ale neodpovídající výdrží. Ne, děkuji takový dobrodruh už nejsem.
Samsungu to jede plynule, když ho cca 3x týdně restartujete. Nechte ho týden bez restartu a uvidíte. Například Zflip6 2-3 dny provozu a začne lagovat home obrazovka po rozevření, někdy i 3 sekundy čekáte než naběhne. Restart hned vyřeší a zase pár dnů telefon jede dobře.
Hroznej blábol, restartuju jen při aktualizaci zabezpečení a není problém.
Názor byl 1× upraven, naposled 9. 12. 2024 12:16
Moje zkušenost. Kecy o blábolech si vyprošuji.
Tak reklamace. Tohle rozhodně není standardní chování - jak píše kolega výše, restart pouze v případě instalace aktualizace. Jinak nikdy...
To už je druhý přístroj, dělá to taky.
Nevěřím, že jsi měl byť jen jeden, z poslední doby.
To mě mrzí.
S23+ jsem nerestartoval nikdy, mimo instalaci aktualizací. Ale teď, v předvánočním čase, je na tvé pohádky prostor.
A co já s tím? S23+ není fold, tak logicky, tvl kde se furt berete. Neumíte číst?
..nahore pises o flipu, ne foldu.. kde se tupci jako ty berou? Neumis psat? :)
Mám oba telefony, prostě diskuse je o skládačkách, proč tam cpete klasické telefony je mi záhadou. Další dotaz?
Pixel má pro mě velmi zásadní problém, který mi vadí víc, než samotný nevýkonný čip a to je posazení přední kamery velmi nízko od hrany. Tohle velmi kritizuji na Applu u Dynamic Island a bohužel Google to letos "obšlehl". Čína mi nesmí do baráku, takže mi zbývá Samsung. Dlouho jsem ho neměl (naposled S7, od té doby jedu iPhony) a i se docela těším na změnu.
Názor byl 1× upraven, naposled 7. 12. 2024 14:14
Samsung se dost zasekl s bateriemi třeba..
Ty doby kdy iPhone určoval směřování trhu jsou dávno pryč! Ale zastydlý jablečňáci to budou stále popírat! Začalo to už většími displeji kdy vykřikovali že nechtějí žádná pádla, aby se po čase iPhone 13 mini přestal vyrábět 🤣... S velkou slávou oznamovali že je možné uspořádat si ikony podle sebe... A další funkce , které jsou na androidu už dávno běžné! Nyní iPhone stále jen dohání Samsung, a například umělá inteligence je stále v nedohlednu, v ještě větším nedohlednu je čeština,😂! Používal jsem souběžně Samsung Ultra 23 a iPhone 12 ,který jsem nyní poslal do světa a místo něj pořídil Samsung z flip... S iPhonu zbyla pouze navoněná předražená bída 👎
Haha tak ako som dobre pochopil tak sa priblizuje OS v JEDNEJ funcii pricom OS sa este ani len nepriblizilo samsungu v inych veciach. Co uz niekto tu je velka apple ovca(autor).
Vážně je potřeba narvat ohryzek do každého článku??? :-O
Na tomto serveru? Ano. Vzbuzuje to emoce, má to kliky.
Se zeptej v Samsungu, proč se snaží dohánět zrovna Apple 😂
v čerm ho dohání? kdo více opravných updete tak je lepší? 😀
Přečti si článek 😀
proč bych měl? 😀
Takže jen náhodně meleš 😀
Kdyby se měl přiblížit iOS, museli by mu tak 100 funkcí ubrat.
To víš že jo
Třeba iMessage a FaceID. 😀 Oni už to odstranili 😂
Obličejem se můžu do telefonu Samsung přihlašovat už třetí generaci. A stejeně radši používám otisk. V čem je lepší ajmesidž od jakého koli jiného kecálka, nevím, co tam máte dale .......
No nepoužíváš to, protože je to naprd 😀 Laciná nebezpečná nápodoba Face ID.I message je nejlepší v tom, že ho má každý, je to šifrované a zprávy nečte nějaký reklamosystém 😀
Názor byl 1× upraven, naposled 7. 12. 2024 18:25
Má každý? Proč má WA o miliardu a půl víc uživatelů? 😀
Protože nejlidnatější země jsou zároveň ty chudé 😀 Pokud bych psal zprávy nějakému obyvateli Bangladéše nebo sociálnímu případu z ghetta v Bruntálu, pak bych se nad tím zamyslel 😂
Názor byl 1× upraven, naposled 8. 12. 2024 14:39
A jakou to má souvislost s tou tvojí lží, že ho má každý? 😀
Už to akceptují i banky, Datovka atd? Kdyz jsem odchazel z S10+, tak se furt pouzival otisk.
Banky datovka atd. nemají co akceptovat. Přihlášení obrázkem před mobilem (aneb obličejem na Androidu) není systémem kvalifikovano jako dostatečně bezpečné a nepředá se taková autentifikace do nejvyšší bezpečnostní autorizace.
U Pixelu myslím jo.
Chapu ze radsi pouzivate prehistorickou ctecku otisku prstu. Prihlasovani pomoci detekce obliceje je na Samsungu hodne smesna parodie na FaceID. O nemoznosti vyuzivat jej k cemukoliv dalsimu nez odemknuti telefonu, nemluve.
Proč tu prehistorickou čtečku má i nejnovější macbook PRO za 50K +? A proč má teda výžez? 😀
Ty telefonuješ laptopem? 😀😀
Ne smartfonem, čím ty? Já vím, iDumbfonem 😀
Tak proč meleš o laptopech? 😀
Protože laptop za sto klackú má prehistorickou čtečku 😀
A proč by neměl? 🤣
A proč by ji neměl mobil v displeji 😀
protoze se mu to hodi do kramu, jednoduche. Ctecka otisku prstu na telefonech je vazne zaostalost. A chapu ze parodii na FaceID co je k nalezeni na Androidech radsi nevytahuje vubce - protoze to je nepouzitelne.
No já považuju za rušivou zaostalost mít lívanec přes čtvrt displeje.
Jako cena za pohodlne a bezproblemove FaceID je to akceptovatelne. Androidy maji take rusivou diru do displeje, ale tam se nachazi pouze "tupa" predni kamera.Navic jak tu casto opakuju, ten vyrez nejvice vadi tem co ten telefon nepouzivaji a znaji ho maximalne z obrazku nebo stojanku v elektru.
Ta kamerka je u vlajek tak cca 10% lívance.
Tak to by mi zajímalo, jaký máš telefon, že tam máš lívanec přes 1/4 displeje. Nerozflákal sis ho? 😃
Bavime se o iPhonech pokud sis nevsiml 😉
Bavíme se o údajně prehistorické čtečce, jestli sis nevšiml.
Ano, na telefonech... tam je to slusna prehistorieMac si odemknu hodinkami... co tam mas dal?
Na to se nikdo neptal 😉
Obličej není jedinečný, otisk prstu ano, tolik k Vaší prehistoričnosti.
Tak aspoň 50 vyjmenuj.
Kéž by, třeba by to konečně začalo fungovat a člověk by o tom mohl začít uvažovat jako o funkční / uspokojivé alternativě 😃
"přibližuje se iOS" - no, zkouší to. Co jiného jim zbývá 😀
Krom animaci jsou už dávno jinde. Ale to jablko fans někteří pořád neumí spapat.
Pravda. Samsung má nejhorší animace že všech mobilních výrobců. Ve OneUI 7 už je to lepší než v předchozích verzích, ale za konkurencí těžce zaostává. A shutter lag stále přítomný.
Žádný shutter není sám mám S24U a vše ok. S těmi animacemi to nemyslíš vážně ne? Měl jsi v ruce xia nebo např vivo? Tak mi pak napiš že má Samsung nejhorší animace. Jde vidět že si se moc netrefil. Jinak chci napsat tu konkurenci kde zaostává ať se tu všichni pobavíme. Doufám že odpovíš.
No já když měl samsungy a používal jsem pouze ovládání tlačítky, tak to šlo. Pokud se ale přepne na ovládání gesty je to ještě víc vidět. Shutter lag se pořád řeší. No a nejlepší animace na trhu má HarmonyOS, následuje Pixel UI a potom ColorOS 15. Zrhuba za nimi je nový MagicOS 9 od Honoru a iOS či OriginOS. HyperOS opravdu není zázrak, byť s verzí 2 se to taky trochu zlepšilo. Můžeš udělat co já, pustit si plno videí ohledně OneUI 7 a poslouchat co říkají (což je "je to lepší, ale na konkurenci to stále nemá"). Ano jedná se stále o Beta verzi a Já sám bych si přál, aby tyto problémy zmizeli a užijte uživatelé měli, co co si zaslouží. Snad se podaří. Já ale zatím žádný další Samsung kupovat bát nebudu. A to i kvůli zaostání hardwaru a neustálého kopírování, které vadí samotnému vedení Samsungu.
Prý nejlepší animace na trhu má Harmony OS 😃 jako tím pádem ty musíš být dost opilej ne? Tvrdit tohle tak doporučuji brylky kolego. Prosím a ten Snapdragon gen 3 je omezení že strany Samsung 😃
Animace u Pixelu by byly super, kdyby to nezabíjel čipset, který je neskutečně pomalý. Pokud dáme Pixel9 proti čemukoliv se SD8 gen3 (nedejbože SD8 Elite), pak je ten rozdíl propastný...
Ano, shutter lag tam ve výchozím stavu je, ale dá se to nastavit, aby nebyl... jde o to, že když dáš prst na "spoušť", tak aplikace čeká, co budeš dělat dál (zvedneš prst, podržíš prst, potáhneš dolů), když tohle vypneš, tak eliminuješ shutter lag na minimum...
Škoda, že poslední ios musel vykrást android, aby ta zaostalost trochu míń bila do očí 😀
To víš že jo 😀. Proto se tak moc Ťamťung snaží o kopírování, že už to i jejich TOP management se*e 😀
A od koho zkopíroval např. AI funkce, na který se zaostalý jabko vůbec nechytá?
AI funkce? Od aplikací, stejně jako Android 😀
Od jakých prosímtě? 😀
A tak tedy jablečný zoufalče umělá inteligence bude na iPhonu kdy? A když bude tak kdy bude v češtině 😂👎
AI na iPhonu už nějaký ten pátek je. A v našem jazyce bude až ve chvíli, kdy jej Apple začne podporovat. Zatím to asi není v plánu. Ale to omezuje hlavně ty, co jsou rádi, že se dorozumí svým rodným jazykem, natož jiným.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.