Instagram přemýšlí, jak ještě víc využít předplatné. Otevírá možnosti pro exkluzivní Reels a příspěvky

  • Předplatné se ani po půl roce nedostalo za hranice USA
  • Navíc je stále využíváno jen velmi omezeným počtem účtů
  • Instagram totiž stále přemýšlí, jak dát předplatnému hlubší smysl...

Instagram ještě stále nerozšířil funkce pro předplatné do celého světa, a přesto neustále hledá další cestičky, jak jeho existenci co nejlépe „ospravedlnit“. Šéf Instagramu Adam Moserri se na Twitteru rozpovídal o novinkách, které se týkají systému předplatného. Ten je stále k dispozici v testovacím provozu a to pouze v USA, z původních několika desítek uživatelů však počet účtu s dostupným předplatným po půl roce narostl na několik desítek tisíc.

Ze startu Instagram umožňoval těm, kteří si u dané osoby aktivovali předplatné, zobrazit speciální stories, účastnit se uzavřeného živého vysílání či mít u svého profilu speciální odznak. Adam Moserri však bez okolků uvedl, že pro spoustu uživatelů není Instagram nic jiného, než byznys. Prostě místo, kde se hlavně vydělávají peníze. A není podle něj nic důležitějšího, než to, abyste si Instagramem zajistili měsíční stabilní příjem. O kvalitě obsahu se nikde nehovoří...

Klepněte pro větší obrázek
Předplatitelé mají na Instagramu svůj vlastní badge, brzy by měli dostal daleko větší porci „exkluzivního“ obsahu

Známé Instagramové „celebrity“ sice už nyní využívají viditelné a velmi často i „neviditelné“ spolupráce, ovšem i tak je to pro mnohé z nich málo. Snad nikde jinde ve světě neuslyšíte tolikrát větu „Tohle není spolupráce“, než u Reels a Stories na českém Instagramu. A proto může být předplatné i pro našince další možností, jak si s minimálním úsilím finančně přilepšit.

Předplatné má zajistit zejména stabilní příjem

Jak tedy uživatele na předplatné ještě více nalákat? Pokud si předplatíte kanál dané osoby, budete s ní moci komunikovat přímými zprávami, a to v kanálu, jehož součástí může být maximálně třicet předplatitelů najednou. Instagram dále otevírá dveře ke sdíleným videím a fotkám, které budou určene jen pro předplatitele. Těm se navíc u předplacených profilů objeví sekce „Subscriber Home“, kde bude na jednom místě vidět veškerý „prémiový“ obsah. Jenže, než se předplatné dostane i do Evropy, určitě to ještě nějaký čas potrvá.

Novinky ve vydělávání na Instagramu:

Uvažujete nad tím, že byste některé vámi sledované účty na Instagramu podpořili formou předplatného nebo je podle vás Instagram už nyní protkán reklamami a „spoluprácemi“ do takové míry, že už prakticky nikdo nenabízí originální obsah, za nímž nestojí žádná reklama? Podělte se o váš názor v diskusi pod článkem.

Zdroj: Twitter

Diskuze (2) Další článek: Cyklopočítač Garmin Edge Explore 2 nabijete i za jízdy. A to rovnou z elektrokola nebo z powerbanky

Témata článku: , , , , , , , , , , , Omezený počet, Adam, Uživatelé, Obsah, Stories, Účet, Evropa,