Hudební kapela Mirai je novou marketingovou tváří Samsungu Galaxy S9

Populární hudební kapela Mirai se od 1. července stala novou tváří smartphonu Galaxy S9. V průběhu léta se fanoušci kapely mohou těšit na různé soutěže na sociálních sítích či na rádiu Evropa 2, na společně prožité hudební festivaly i na soutěž pro dva šťastlivce, kteří se budou moci po jednom z koncertů v backstage setkat se všemi členy kapely Mirai.

Tím hlavním je však samozřejmě spolupráce marketingová. Kapela Mirai vydala nový singl Chci tančit, v jehož videoklipu si zahrály smartphony Galaxy S9 (včetně barevné varianty Sunrise Gold) nebo brýle Samsung Gear VR. Členové kapely také nafotili fotografie s různými barevnými variantami „es devítek“. Ty budou členové kapely propagovat i v rámci kampaně, každému připadne jiná barevná varianta.

„Když nás Samsung oslovil ke spolupráci, byl to pro nás šok a zároveň zbrusu nová zkušenost. My, kluci ze severní Moravy, tváří celosvětově známé značky. Děkujeme Samsungu za tuto příležitost a také za skvělou spolupráci při natáčení klipu Chci tančit. Těšíme se na další společné zážitky,“ komentuje vzájemnou spolupráci kapela Mirai.

Videoklip k písni Chci tančit, kde si zahrály i produkty od Samsungu:

„Samsung vždy fandil hudbě a letní zábavě, proto máme z nové spolupráce s kapelou Mirai upřímnou radost. Těšíme se, že novým singlem Chci tančit společně skutečně roztančíme fanoušky na nejednom českém festivalu,“ říká Tereza Vránková, ředitelka marketingu a PR společnosti Samsung Electronics.

Diskuze (13) Další článek: Samsung dostihl Apple. Má patentovanou 3D kamerku pro skenování obličeje

Témata článku: Samsung, Smartphony, Ostatní, Ambasador, Marketing, Propagace, Kampaň, Samsung Galaxy S9, Hud, Má TV, Vzájemná spolupráce, GAL, Sociální síť, TV +, Nov, Samsung Electronics, Evropa, Tereza Vránková, Nový singl, Morava, Mirai, Nová tvář, Samsung Galaxy s, Barevná varianta, Průběh léta