No když tohle slyším, tak vidím rudě. Další důvod k nenávisti vůči určité sortě manažerů... Nějaké názory jsou celkem přijatelné, ale nejvíc je tam cítit ta snaha lakovat věci na růžovo a ze zákazníka dělat v*la. To znamená nástup spotřebního chování ala Aplík. Nakonec i to zaříznutí Linux on DEX je takový další příznak této nemoci. A další důvod, proč Samsung nekupovat, bohužel. Uvažoval jsem o Note, ale po posledním vývoji se určitě poohlédnu po jiné značce a že jich (i s vynecháním Hnujaweje) je inovativních dost. Grrr! 3-[ B-]
V rozhovoru se také i jednu informaci, ...
Taky jsem to dřív dělal, u starých Samsungů, na které výrobce s updaty dost kašlal. Nevidím ale nyní důvod jak u Note9, kde už fakt nevím, čím bych ho ještě mohl vylepšit , tak u OP 3t, kde mám aktuálně oficiální Android 9, i když původně přišel se 6 a to se dokonce ještě uvažuje o 10 (!!!)
Názor byl 1× upraven, naposled 16. 9. 2019 10:06
Éra rootu pryč rozhodně není. Navíc rootem záruku neporuším, spíš odemknutím zavaděče. Co mi to teda přináší? AdAway na filtr DNSmožnost emulace dotyku při použití gamepadudíky třeba busyboxu nastavit funkce, které nikde jinde nenajdetecustom ROMdebloat/odstranění balastu z OSrůzné neoficiální vylepšeníJá jsem na to prostě zvyklej od začátku androidu a zvyk je železná košile.
Pamatuji si, jak jsem davam do samsung servisu den stary telefon s naprosto evidentni HW vadou - obrazovka plna barevnych čar. Pry zavada se neprojevila Zavadu jsem na nahral na CD, prilozil k dalsi reklamaci, vcetne vytistene fotky s projevem zavady (kdyby to CD neumeli vlozit do mechaniky) a pozadal rovnou o vymenu. Servis: zavada se neprojevila + vyhruzny odstavec na papire, kolik se plati za dalsi falesne reklamace. Zavada se poté uz nikdy neprojevila. Muj tip? Servis telefon potichu opravil, aby nemusel davat novy kus (kdyby tam vada byla, museli by respektovat muj pozadavek, viz pulrocni lhuta, "rozpor s kupni smlouvou", kdy je na zakaznikovi, zdali chce zarizeni opravit ci novy kus).Je to už celkem dlouho, ale kvuli této zkušenosti to byl muj první a poslední Samsung. Telefony kupuju cca 1x rocne, vetsinou topmodely (uchylka), ale Samsung ne. Smula.
Názor byl 3× upraven, naposled 26. 8. 2019 14:34
Projdete do servisu a tam Vam reknou ze zamitnuto. Tel vytopeny a pritem vubec neni. Joo čechystan. Lehkozivky od servisu ti se maj veluce dobre!!!
Root je u mne povinny na vsech zarizenich (mobily, routery, kamery, PC). Takovy mam proces, kazde zarizeni vzit pod kontrolu a odstranit omezeni. Taky nastavit bezprecedentni bezpecnost, ochranu pred spehovanim atd. Zmenit system na open source. Deratizovat bloatware, reklamy. Umoznit plne zalohovani.Neni duvod nemit root.Psano z rootleho Galaxy S10.
tamtung nikdy více, ntb odešel v záruce ani se ho nenamáhali opravit.no a servis u S3 kdy mi nefungoval konektor na sluchátka ani po opravě nikdy více. tudle parodii na elektroniku už nekupuju. pro mě tendle čebol je jasnou známkou, že neuměj dělat pořádně vůbec nic.
Ja osobne mam radsi "O Smolickovi". 😀
Samsung J3/2016 - už žádného kusu nefunguje dual sim v kombinaci Vodafone + T-mobile. A servis to testuje na jedné vlastní SIM s výsledkem, že oba sloty fungují, tudíž je reklamace zamítnutá. Takže holt ty firemní telefony nakupuji od Nokie.
Nestandardni SIM v podani nasich operatoru ovsem neni chyba Samsungu.
Doba rootování? Asi skončila, protože nám výrobci neustále hážou klacky pod nohy a je stále složitější telefon rootnout.Osobně bych nejraději telefon rootnutý přímo od výrobce, protože nechápu, proč si kupuji telefon, který mi vlastně potom nepatří.Je to jako kdyby jste si koupili počítač a nedostali jste k němu práva administrátora a heslo do BIOSu.Podle mě je to zlodějina, protože ten telefon mám ve skutečnosti pouze pronajmut a majitel je stále výrobce.Navíc pokud si telefon nerootnu, tak po dvou letech mám útrum s upgrady systému, protože výrobce na uživatele po dvou letech jednoduše kálí. Kdežto do rootnutého telefonu, ketrý od výrobce naposledy dostal Android 6, můžu klidně nahrát Android 9. Pokud má podporu komunity.Jedině kde je situace trochu lepší je u Apple, kde aktualizace telefony dostávají cca 5 let.Fuj, to jsem se zase jednou rozčílil 😉
Tak dneska jsou ale mnohem důležitější aktualizace OEM nadstaveb než aktualizace samotnýho androidu. A bezpečnostní záplaty. Co novýho totiž přinesl čistě google za poslední 2 roky? Skoro nic, všechny vychytávky vymysleli výrobci v rámci nadstaveb a google to v čistým androidu kopíruje. Už dávno neplatí, že nejlepší je čistej android, One UI nebo EMUI si ho totiž namaže na chleba. Mnohem víc bychom tedy měli sledovat aktualizace nadstaveb.Tady je o tom výbornej článek. https://www.phonearena.com/news/Android-updates-dont... ...
Je to tak. Verze Androidu je už jenom číslo. Na svém Xiaomi s nadstavbou MiUI jsem měl již na Androidu 7 funkce, které Google slavnostně implementoval v Androidu 9. Tedy minimálně s dvouletým zpožděním. Všechny značky si tam dávají svoje vlastní featury a čistý Android One je ve srovnání s nimi velmi omezený.
Takže podle vás je super mít v telefonu nejnovější MiUI, hlavně když to běhá na Lunuxovém jádře 3.18.20, a poslední Google záplaty z 1.4.2017, že? (viz Xiaomi Redmi 3s).Prosím vás trochu se zamyslete, než řeknete takový nesmysl.
Když už o tom nic nevíte, tak alespoň nebalamuťte ostatní. Bezpečnostní záplaty jsou dvojího druhu, od Googlu každý měsíc a od výrobců. Bohužel zrovna čínští výrobci dost často bezpečnostní záplaty od Googlu opomíjejí.
no tak urcite 😀
Já mám doma od Samsungu téměř všechno od TV přes soundbar, telefony, příslušenství atd. a NIKDY sem neměl jedinej problém. Teda jednou se mi posral na S4 po třech letech microUSB konektor, kterej mi po 10 minutách za 500kč vyměnili.Když máte s výrobcem takhle pozitivní zkušenosti, tak už prostě nic jinýho nekoupíte.
Jo S4 je legenda svou jednoduchostí. Je to skvělý telefon a dá se prakticky opravit jedním šroubovákem...
Přesně, pár šorubků ven, vyloupl starej modul, šoupnul tam novej, zapojil do desky a bylo. Byl to skvělej telefon. I S7 co mám teď je hroznej držák.
Zkus si nekdy koupit Samsung pracku a pak sem za par let prijd rict, za jak dlouho ti uhnilo uchyceni bubnu na stredovou hridel 😀 (Samsung pracky jsou tim notoricky zname)
Reklamoval jsem jejich hodinky za 8000kc, opravili je výměnou základní desky a když jsem chtěl odstoupit od smlouvy s tím, že do půl roku mám nárok při zásadní závadě ma zarizeni bylo mi sděleno, že výměna základní desky není zásadní. Hodinky jsem prodal a mám garmin, s touhle značkou už nikdy nechci nic mít. Nechci být znova v rukou servisu, který prohlašuje, že základní deska není důležitá část elektronického zařízení.
Ale to měli naprostou pravdu. Výměna mainboardu NENÍ zásadní závada. To stejné se dozvíte i v servise Apple.
V tom případě je něco špatně v celém systému. To by mně zajímalo, co je pak zásadní závada, když vám přístroj přejede parní válec? 😀
Dobre vedet s dovozem mobilu. Tak si mobil pojedu koupit do polska. Cena je zcela jinde....
"telefon z francouzské distribuce v síti Orange ve Francii fungoval bezchybně, stejný model v síti Orange na Slovensku měl určité problémy"Takže do francouzského firmware dali kur*ítko?Bodejď by neměnili zdarma baterie, když je to příjde na pár desítek korun. Za to by měli spíš platit.
Vsak to máš psané i v tom článku - FW se pro některé operátory lehce mění. A pokud je Francouzský FW nějak upraven aby fungoval co nejlépe u operátorů ve Francii, tak nemusí korektně fungovat jinde...
Mimochodem, "pod dvěma procenty".
Mám svobodný servis, mob.telefony se živím více než 22let. Z toho 7 let jsem měl autorizovaný servis Nokia (Než šla Nok. do kelu). A tak se ptám: Proč technik na foto nemá antistatický náramek? (Tedy na rozdíl ode mne "neautorizovaného")? Proč technikova pracovní podložka není připojena (uzemněna)? (To je ten cvoček v rohu). Jak je možné, že nepracuje s momentovým šroubovákem dle montážního předpisu? Za to bych u Nokie kdysi platil pokutu 100000,-Kč. A kontroly opravdu chodily. Podle krabiček s novými display používám stejné originální servicepacky... Stejné těsnící originální lepíky. Podlaha v mé dílně je antistatiská dle ISO 9001. Nechci se rozepisovat o dalších nedostatcích viditelných na fotografiích. Podle mne je to stejné jako ve všech jiných servisech- je to prosté. Jde jen o lidi a jejich invenci a zkušenosti. Článek pokládám za promotion.
ISO 9001 nema s antistatickou podlahou co delat. To je jen o dodrzovani tebou napsanych procesu. Jen pro upresneni.
Ano, samozřejmě. Já jen když už jsem ty prachy do toho vrazil...
Tak kdyz jsi do toho ty prachy vrazil, tak mas certifikat z mereni, ktere se musi kazdy rok opakovat 😉 Jinak, pripojen k zemi muze byt pres nohu. Problem bych pote videl spise v absenci antistatickeho obleceni (ty reklamni tricka, ktere ma trebas i iwant dle me moc antistaticke nejsou) a skoro bych rekl, ze ani ty rukavice (s timhle se vyrobci rukavic radi pochlubi, zveda to cenu a da/musi se to kontrolovat). Ta nepripojena podlozka je samozrejme viditelny fail, ktery je tezce postihovany pri auditech.
Pánové to chce více pozornosti. On tu podložku uzeměnou má. A ty rukavice mohou být taky antistatické (mám doma stejné).
Ovšem teď mne napadá, že nemám ještě jednu věc: Ta designová křesílka v čekárně. 🙁 Na druhou stranu servisy jsou různé. Tuhle jsem šel po městě a koukám před zastavárnou taková ta reklamní roznožka a na ní křídou napsáno : Servis iPhone.
Laik žasne, čeho jste si nevšiml, odborník se diví, jak jste mohl získat licenci bez základních znalostí a vybavení. Jako sorry ale děláte ze sebe odborníka a nepoznáte, že má velkou podložku na celém stole a viditelně uzemněnou na jiné fotce. Ten malý kus má jen proto, aby si z toho mohl oklepat střepy po demontáži rozbitého displeje. Co se týká ESD, tak to není jen náramek, ale také pracovní plášť, boty, stůl, nářadí, židle a celá podlaha. Bez těchto věcí nedala autorizaci ani Nokia. Momenťák u Samsungu v povinné výbavě není. Navíc autorizace není jen o ESD a dílech, ale zejména o té zmiňované znalostní bázi. Zajímalo by mě, jak například neautorizovaný servis provede tu tlakovou zkoušku (nijak jí neudělá, nikdy!). To že si někdo koupí originální lepení ještě nic neznamená, protože například sebemenší zbytek starého lepidla způsobí, ze lepení těsnit nebude.
Zdravím, ještě jednou. Přiznám se, že fotografie jsem tak nějak v rychlosti prolétl a jak upozornil uživatel landys.cz pod pracovní podložkou je další, větší a ta je připojena. My ze staré školy tedy používáme i ten náramek. Co se týká mých znalostí o ESD, ty vy opravdu asi hodnotit nemůžete, vždyť se ani osobně neznáme. Ano, máte pravdu, tlakové zkoušky vůbec neděláme, omezujeme se na kontrolu stykových ploch pod mikroskopem. Mimochodem- opravdu vodotěsný telefon zatím ještě nikdo nevyrobil. Viz. reklamace vodotěsných tel., to platí samozřejmě i pro Sony a ostatní. Laboratorní IP testování není zrovna moc "ze života". Podle celkově agresivního vyznění vašeho příspěvku hádám, že jste zaměstnanec či majitel autorizovaného servisu. A nejlepší na tom je, že kdysi když jsem patřil k "autorizovaným" tak jsem na ostatní také shlížel tak nějak zhora. Každopádně je fakt, že cílem každého školícího střediska je veškeré procesy unifikovat, aby opravy Level 1 a 2 (u ostatních je to trochu jiná písnička) mohla dělat i cvičená opice. To je jediná cesta jak dosáhnout systémovosti a jednotné kvality. To asi všichni chápeme. Jediným důvodem mého příspěvku bylo, že článek vyzněl opravdu jako reklamní a jeho smyslem byla glorifikace autorizovaného servisu. No snad jsem vás moc nerozčílil, to je ode mne vše.
Taková (možná až hloupá) otázka. Jsou ještě dnes dostupné nějaké servisy, které by mi opravily Nokii 7110, 6310?
Taky jsem rootoval. Pak jsem zjistil, že mám root jen kvůli tomu, aby telefon uměl věci, které umí iPhone v základu. A přešel jsem a mám klid.
Já zase dělal na iphonech jailbreak kvůli funkcím které android dávno uměl. Root je root, s jailbreakem byla větší zábava.
Třeba blokovat reklamu napříč systémem? Fakt to iphone umí?
On nepsal o tom, ze iphone umi blokovat reklamu. Psal o tom, ze chtel iphone funkce na droidu a ty ziskal diky rootu, protoze jinak to neslo. Da se vymyslet x veci, ktere jsou unikatni danemu systemu. Proc by chtel zrovna tu tvoji jednu?
Napříč systémem? To není Android. Tam žádné reklamy neskáčou na plochu jako u Samsungu.
Vyhráváš cenu za pitomost roku.
Jak to?
Můj důvod byl jen a pouze ten, že poté šlo vyházet hromady balastu, který tam výrobci nablejou. Třeba u Xperie RAY s ROM 1GB (včetně systému!), či LG G2 mini s 8GB to byla přímo nutnost. Dnes doba výrazně pokročila a 32GB je základ. Balast sice zůstal, ale už tolik nevadí. Každopádně Samsung byl od počátku proti rootování velmi "odolný".
Vokurky jsou v plným proudu co? Hezkej promo článek, bude na dovolenou😃
doba flashován9 je pryč? pokud měníte telefon jak ponožky tak asi jo, ale pokud mám telefon a ten pořád telefonuje, tak nevidím důvod ho měnit, ale zase chci mít novější os tak flashovat musím ;)
A v čem je problém? .) Dnes není zpětná kompatibilita takový problém a nové funkce, bez kterých by se nedalo žít, moc nepotkávám... takže mi nakonec spíš nestačí výkon (ok, argument pro odlehčenou ROM).
Technika v autorizovaném servisu Samsung jsem dělal a už nikdy víc. Peněz málo, nezaplacené nucené přesčasy, extrémní buzerace a tlak, kdo nesplnil denní limit opravených telefonů, byl napsaný na tabuli apod. Jediná výhoda byla ta technická vybavenost, nic se nedělalo na koleni a na vše byly nástroje a postupy, tím ale výčet výhod končí.
No tohle je v servisu elektroniky obecne normální. Jede se jak na pásu.
Takže vlastně říkáš, že to není flákárna, ale z pohledu zákazníka nic špatného nemáš.
Z pohledu zákazníka bez problému, tam není co vytknout. Teď už servisu Samsung využívám taky pouze jako zákazník, než jako otrok za 15-17 čistýho 😃
A kdy v čase to bylo, těch 17 čistýho? Předpokládám, že ten servis byla celkem kvalifikovaná práce, kdy elektromaturita minimálně byla povinností? Nebo to bylo jen o připojení sond na interní konektor a sepsání výsledku? Pak bych to chápal, z pozice "operátor diagnostiky" nemusí umět nic jiného než psát a nemít parkinsona, to aby se na ty kontakty trefil. Od analýzy je pak program nebo někdo jiný... B-]
S tím ovšem nemá samsung nic společného. To jste jen doplatil na klasického českého vychcana který to pro Samsung dělá.
Hm, co je vychcaného na tom nechat se o*ebávat? Nějak tomu nerozumím.
To bych netvrdil, audity a návštěvy korejců taky stály za to 😀
Samsung je jediná značka, na kterou jsem ochotný přejít až mě Huawei zklame. A to právě kvůli jejích přístupu k službám po prodeji zařízení. Jsou v tom na nejvyšší úrovni. Podle mě lépe než u Applu. Ale jak píšu, až mě Číňan zklame. A pro mě je teď nejsilnější argument cena. Až bude Sková řada cenově dostupná jako řada Mate u Huawei, budu hodně přemýšlet, kterou značku podpořím.
Kup si telefon u kterýho servis nepotřebuješ. Takže tím Samsung a Huawei odpadá. Kup si telefon u kterýho máš pravidelný měsíční bezpečnostní aktualizace, včetně firmwaru a kde výrobce podporuje přechod na novější Android. A to pokud možno 2x po sobě. Dělá tohle Huawei, nebo Samsung? Dost pochybuju.
no jestli se tu podprahově snažíš vyzdvihnout Apple tak ten je zrovna v servisu jak doma 😀 '-D
jj iphony maji vzdy jenom ten nejnovejsi android. Uz ti ty jabka lezou pekne na mozek ;)
U nej mozek nehledej 😁
No a to je právě Samsung. Mám A8 2018,koupený 3/18 žádná závada, měsíční bezpečnostní update, už třetí android. S androidem 7 jsem to koupil, 8 a 9 přišly posléze. Za celou dobu jsem nemusel dělat reset do továrního nastavení, žádné zpomalení se zatím nekoná.
U sveho Note 8, který uz není nejnovější chodí aktualizace každý měsíc, tak tu nemel blbosti! iOS je stejně omezený, jako lidi kteří ho používají!
Jenom omezenec muze hodnotit uzivatele podle toho jakej pouzivaji OS v telefonu.
Ale prdlajs, znám hafo lidí, kteří iPhone používají a omezení nejsou o nic víc, než takovéhle příspěvky ...
Mám Samsungy 10 let - 0 reklamací. Asi máme každý rozdílné zkušenosti.
Pokazit se může cokoliv. Nevím jak Huawei, ale Samsung aspoň pro vyšší modely měsíční aktualizace a 2x nový systém dodává.
Já měl na S7čce cca měsíční bezpečnostní aktualizace...tak kde je problém? .) I když osobně nejsem fanouškem příliš častých aktualizací FW, pokud to není nezbytné (ne vždy se to obejde zcela bez problémů na všech zařízeních)
Co se týká reklamase Samsungu mám velmi špatné zkušenosti: reklamace microfonu - kdy oprava nepomohla (Galaxy S5 Neo), reklamace že nikdy nenastartuje (Galaxy S4) - po diagnoze nabízeli jen novou základní desku či nový telefon. Sám jsem si ho přeinstaloval a už mi běžíbez problému přes 2 roky.
Zajímavé :) co jsem měl v autorizovanem Samsungu já vše ok :) asi nová doba
Milane, jak sis přeinstaloval telefon, který nikdy nenastartuje? 😀😀😀
Možná, že trošičku přeci jenom startoval. 😀
Tak já měl telefon od Nokie, kde byl problém s bootloaderem, který kupodivu šel (díky chytrým hlavám) vyřešit podomácku přes běžný usb kabel. Servis mi oznámil, že telefon má neopravitelně poškozenou základní desku. Ale za to bych se na ně nezlobil. Někdy zkrátka nemají čas řešit konkrétní problémy (v tomhle případě oficiální řešení neexistovalo) a tak zkrátka mění díly.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.