Éra rootování už je naštěstí za námi, říká šéf servisu českého Samsungu

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 73

Názory k článku

28. 10. 2019 22:32

No když tohle slyším, tak vidím rudě. Další důvod k nenávisti vůči určité sortě manažerů... Nějaké názory jsou celkem přijatelné, ale nejvíc je tam cítit ta snaha lakovat věci na růžovo a ze zákazníka dělat v*la. To znamená nástup spotřebního chování ala Aplík. Nakonec i to zaříznutí Linux on DEX je takový další příznak této nemoci. A další důvod, proč Samsung nekupovat, bohužel. Uvažoval jsem o Note, ale po posledním vývoji se určitě poohlédnu po jiné značce a že jich (i s vynecháním Hnujaweje) je inovativních dost. Grrr!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 09. 2019 13:33

V rozhovoru se také i jednu informaci, ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 09. 2019 10:05

Taky jsem to dřív dělal, u starých Samsungů, na které výrobce s updaty dost kašlal. Nevidím ale nyní důvod jak u Note9, kde už fakt nevím, čím bych ho ještě mohl vylepšit , tak u OP 3t, kde mám aktuálně oficiální Android 9, i když původně přišel se 6 a to se dokonce ještě uvažuje o 10 (!!!)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 08. 2019 17:35

Éra rootu pryč rozhodně není. Navíc rootem záruku neporuším, spíš odemknutím zavaděče.
Co mi to teda přináší?
AdAway na filtr DNS
možnost emulace dotyku při použití gamepadu
díky třeba busyboxu nastavit funkce, které nikde jinde nenajdete
custom ROM
debloat/odstranění balastu z OS
různé neoficiální vylepšení
Já jsem na to prostě zvyklej od začátku androidu a zvyk je železná košile.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 08. 2019 14:30

Pamatuji si, jak jsem davam do samsung servisu den stary telefon s naprosto evidentni HW vadou - obrazovka plna barevnych čar. Pry zavada se neprojevila Zavadu jsem na nahral na CD, prilozil k dalsi reklamaci, vcetne vytistene fotky s projevem zavady (kdyby to CD neumeli vlozit do mechaniky) a pozadal rovnou o vymenu. Servis: zavada se neprojevila + vyhruzny odstavec na papire, kolik se plati za dalsi falesne reklamace. Zavada se poté uz nikdy neprojevila. Muj tip? Servis telefon potichu opravil, aby nemusel davat novy kus (kdyby tam vada byla, museli by respektovat muj pozadavek, viz pulrocni lhuta, "rozpor s kupni smlouvou", kdy je na zakaznikovi, zdali chce zarizeni opravit ci novy kus).Je to už celkem dlouho, ale kvuli této zkušenosti to byl muj první a poslední Samsung. Telefony kupuju cca 1x rocne, vetsinou topmodely (uchylka), ale Samsung ne. Smula.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 08. 2019 10:46

Projdete do servisu a tam Vam reknou ze zamitnuto. Tel vytopeny a pritem vubec neni. Joo čechystan. Lehkozivky od servisu ti se maj veluce dobre!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dog
20. 08. 2019 13:17

Root je u mne povinny na vsech zarizenich (mobily, routery, kamery, PC). Takovy mam proces, kazde zarizeni vzit pod kontrolu a odstranit omezeni. Taky nastavit bezprecedentni bezpecnost, ochranu pred spehovanim atd. Zmenit system na open source. Deratizovat bloatware, reklamy. Umoznit plne zalohovani.
Neni duvod nemit root.Psano z rootleho Galaxy S10.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 08. 2019 23:05

tamtung nikdy více, ntb odešel v záruce ani se ho nenamáhali opravit.
no a servis u S3 kdy mi nefungoval konektor na sluchátka ani po opravě nikdy více. tudle parodii na elektroniku už nekupuju. pro mě tendle čebol je jasnou známkou, že neuměj dělat pořádně vůbec nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
06. 08. 2019 11:41

Samsung J3/2016 - už žádného kusu nefunguje dual sim v kombinaci Vodafone + T-mobile. A servis to testuje na jedné vlastní SIM s výsledkem, že oba sloty fungují, tudíž je reklamace zamítnutá. Takže holt ty firemní telefony nakupuji od Nokie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
05. 08. 2019 15:53

Doba rootování? Asi skončila, protože nám výrobci neustále hážou klacky pod nohy a je stále složitější telefon rootnout.
Osobně bych nejraději telefon rootnutý přímo od výrobce, protože nechápu, proč si kupuji telefon, který mi vlastně potom nepatří.
Je to jako kdyby jste si koupili počítač a nedostali jste k němu práva administrátora a heslo do BIOSu.
Podle mě je to zlodějina, protože ten telefon mám ve skutečnosti pouze pronajmut a majitel je stále výrobce.
Navíc pokud si telefon nerootnu, tak po dvou letech mám útrum s upgrady systému, protože výrobce na uživatele po dvou letech jednoduše kálí. Kdežto do rootnutého telefonu, ketrý od výrobce naposledy dostal Android 6, můžu klidně nahrát Android 9. Pokud má podporu komunity.
Jedině kde je situace trochu lepší je u Apple, kde aktualizace telefony dostávají cca 5 let.
Fuj, to jsem se zase jednou rozčílil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 08. 2019 15:12

Já mám doma od Samsungu téměř všechno od TV přes soundbar, telefony, příslušenství atd. a NIKDY sem neměl jedinej problém. Teda jednou se mi posral na S4 po třech letech microUSB konektor, kterej mi po 10 minutách za 500kč vyměnili.Když máte s výrobcem takhle pozitivní zkušenosti, tak už prostě nic jinýho nekoupíte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 08. 2019 10:06

Reklamoval jsem jejich hodinky za 8000kc, opravili je výměnou základní desky a když jsem chtěl odstoupit od smlouvy s tím, že do půl roku mám nárok při zásadní závadě ma zarizeni bylo mi sděleno, že výměna základní desky není zásadní. Hodinky jsem prodal a mám garmin, s touhle značkou už nikdy nechci nic mít. Nechci být znova v rukou servisu, který prohlašuje, že základní deska není důležitá část elektronického zařízení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 08. 2019 07:19

Dobre vedet s dovozem mobilu. Tak si mobil pojedu koupit do polska. Cena je zcela jinde....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 08. 2019 22:23

"telefon z francouzské distribuce v síti Orange ve Francii fungoval bezchybně, stejný model v síti Orange na Slovensku měl určité problémy"Takže do francouzského firmware dali kur*ítko?Bodejď by neměnili zdarma baterie, když je to příjde na pár desítek korun. Za to by měli spíš platit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 08. 2019 22:05

Mimochodem, "pod dvěma procenty".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 08. 2019 20:01

Mám svobodný servis, mob.telefony se živím více než 22let. Z toho 7 let jsem měl autorizovaný servis Nokia (Než šla Nok. do kelu). A tak se ptám: Proč technik na foto nemá antistatický náramek? (Tedy na rozdíl ode mne "neautorizovaného")? Proč technikova pracovní podložka není připojena (uzemněna)? (To je ten cvoček v rohu). Jak je možné, že nepracuje s momentovým šroubovákem dle montážního předpisu? Za to bych u Nokie kdysi platil pokutu 100000,-Kč. A kontroly opravdu chodily. Podle krabiček s novými display používám stejné originální servicepacky... Stejné těsnící originální lepíky. Podlaha v mé dílně je antistatiská dle ISO 9001. Nechci se rozepisovat o dalších nedostatcích viditelných na fotografiích. Podle mne je to stejné jako ve všech jiných servisech- je to prosté. Jde jen o lidi a jejich invenci a zkušenosti. Článek pokládám za promotion.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 08. 2019 20:00

Taky jsem rootoval. Pak jsem zjistil, že mám root jen kvůli tomu, aby telefon uměl věci, které umí iPhone v základu. A přešel jsem a mám klid.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 08. 2019 14:13

Vokurky jsou v plným proudu co? Hezkej promo článek, bude na dovolenou:D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 08. 2019 14:13

doba flashován9 je pryč? pokud měníte telefon jak ponožky tak asi jo, ale pokud mám telefon a ten pořád telefonuje, tak nevidím důvod ho měnit, ale zase chci mít novější os tak flashovat musím ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 08. 2019 13:56

Technika v autorizovaném servisu Samsung jsem dělal a už nikdy víc. Peněz málo, nezaplacené nucené přesčasy, extrémní buzerace a tlak, kdo nesplnil denní limit opravených telefonů, byl napsaný na tabuli apod. Jediná výhoda byla ta technická vybavenost, nic se nedělalo na koleni a na vše byly nástroje a postupy, tím ale výčet výhod končí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 08. 2019 13:49

Samsung je jediná značka, na kterou jsem ochotný přejít až mě Huawei zklame. A to právě kvůli jejích přístupu k službám po prodeji zařízení. Jsou v tom na nejvyšší úrovni. Podle mě lépe než u Applu. Ale jak píšu, až mě Číňan zklame. A pro mě je teď nejsilnější argument cena. Až bude Sková řada cenově dostupná jako řada Mate u Huawei, budu hodně přemýšlet, kterou značku podpořím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
04. 08. 2019 13:06

Co se týká reklamase Samsungu mám velmi špatné zkušenosti: reklamace microfonu - kdy oprava nepomohla (Galaxy S5 Neo), reklamace že nikdy nenastartuje (Galaxy S4) - po diagnoze nabízeli jen novou základní desku či nový telefon. Sám jsem si ho přeinstaloval a už mi běžíbez problému přes 2 roky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor