Pamatuji si, jak jsem davam do samsung servisu den stary telefon s naprosto evidentni HW vadou - obrazovka plna barevnych čar. Pry zavada se neprojevila Zavadu jsem na nahral na CD, prilozil k dalsi reklamaci, vcetne vytistene fotky s projevem zavady (kdyby to CD neumeli vlozit do mechaniky) a pozadal rovnou o vymenu. Servis: zavada se neprojevila + vyhruzny odstavec na papire, kolik se plati za dalsi falesne reklamace. Zavada se poté uz nikdy neprojevila. Muj tip? Servis telefon potichu opravil, aby nemusel davat novy kus (kdyby tam vada byla, museli by respektovat muj pozadavek, viz pulrocni lhuta, "rozpor s kupni smlouvou", kdy je na zakaznikovi, zdali chce zarizeni opravit ci novy kus).Je to už celkem dlouho, ale kvuli této zkušenosti to byl muj první a poslední Samsung. Telefony kupuju cca 1x rocne, vetsinou topmodely (uchylka), ale Samsung ne. Smula.
Názor byl 3× upraven, naposled 26. 08. 2019 14:34