Michal Franěk
17. 12. 2022 • 20:39

Jen se chci podělit o svou zkušenost s těmito hodinkami. Bohužel problém s danou aktualizací se u mě projevil a po jejím stažení se vyply a již nešly spustit. Po tom, co jsem zjistil na různých diskusních fórech, že nejsem jediný případ a navíc sám Samsung informoval, že o problému ví, neváhal jsem a rovnou je odnesl na reklamaci (zakoupeno v Datartu). Reklamaci přijali s tím, že podle nich to bude do 10 dnů zpět s přehraným SW. Každopádně včera to bylo 31 dnů od předání k reklamaci, a protože jsem neobdržel žádnou zprávu ani e-mail, vypravil jsem se do Datartu. Chlapík byl překvapen, že jsem info nedostal, poté asi 5 minut urputně datloval na PC, následně vytiskl nějaké papíry a přišel mi oznámit, že mi bude vrácena kupní cena. Byl jsem překvapen a na můj dotaz, jestli to byla neopravitelná závada, mi sdělil, že ve vyjádření od aut. servisu Samsung je uvedeno, že závada je opravitelná, a to konkrétně výměnou základní desky hodinek, nicméně aktuálně je nedostatek náhradních dílů, a potřebný díl servis v termínu neobdržel. Tudíž byla reklamace vyřešena vrácením peněz. Takže mi tam prodejce vysázel 9 tisíc na dřevo a dnes jsem obejdnal samsung galaxy watch 5 (na jiném e-shopu) a ještě mi zbyly 3k na dárky.. 😂 Za mě velmi povedená reklamace.. 🙂 Má někdo podobnou zkušenost?

Hubert Vašek
Hubert Vašek
22. 11. 2022 • 17:49

Zajimavy. Kámoš dnes aktualizoval a z hodinek tezitko...

FatSlim XL
18. 11. 2022 • 10:02

Ano, také mám těžítko z W4 Classic. vyrešil jsem to tak, že ihned jsem šel koupit W5 Pro a ty staré mrdky nechám v záruce opravit a na bazaru vtláčím nějaké socce.

KMKM
15. 11. 2022 • 23:06

Tak jsem se nechal nachytat na poslední opravnou aktualizaci. GV13 jsem měl a hodinky byly v pohodě. Po dnešním upozornění v článku jsem nainstaloval aktualizaci opravenou a hodinky rovnou "umřely". Že jsem to vůbec četl. Opravdu děkuji za "dobrý" typ.

madmaxkimi
14. 11. 2022 • 18:47

Tak to je paráda,,,s křížkem po funuse,,,novou aktualizaci GVI3 už mám v hodinkách RFAR7 tipuju déle než měsíc a hodinky fungují,,,schválně jsem zkusil zkontrolovat aktualizace a je tam už další verze GVK4,,,mě by spíš potěšila oprava bezkontaktního placení,,,za ten rok a čtvrt co je mám mě zklamaly už minimálně v 35 případech,,,u garminů se mi to nestalo ani jednou a výdrž na baterii měly 3x delší...

Anonymizovaný
7. 11. 2022 • 18:29

Ach jo, už jsem si myslel, že jsem dostal šanci se toho zmetku zbavit přes reklamaci a já tu aktualizaci prošvihl 😀 😀

MonikaSh
7. 11. 2022 • 14:44

Ono to bude všude stejné. Mám Mi Band 6. Aktualizace oficiální apky mi přestala náramek vidět a synchronizovat. Neoficiální apka mi nepřesunula data z náramku z minulého týdne, jen z neděle. A nebylo to poprvé. 🙁

Adam Horák
7. 11. 2022 • 7:22

Aktualizaci mám již cca 3 týdny a hodinky fungují i po několika restartování.Ale všímám si po update menších problémů...
Jelikož mám kartu v hodinkách, tak na nich mám heslo a stávalo se mi hodně často, že se mi i na ruce zničeho nic hodinky zamčely a to i několikrát denně, což bylo velice otravné... ( Zatím pomohl Factory reset, ale i po nahrání zálohy asi 40% nastavení se neuložilo, což též bylo otravné)
Ovšem přetrvává problém, že sundané hodinky nasadím, zadám heslo a display jakoby problikne a musím zadávat heslo znovu.
A dále když " probudím " hodinky a pootočím lunetou na nějakou dlaždici a to jen o jedno, tak mi přeletí všechny dlaždice až na konec. A tento problém přetrvává i po Factory reset.Někdo něco podobného, nebo zas jen já jsem v něčem zvláštní ? 😃

ja jsem (Tencovi)
6. 11. 2022 • 12:55

Nainstalované od 15.10. na GW4 44 a bez problémů.

Laďa987
6. 11. 2022 • 12:27

Hodinky jsem v pátek vypnul a už je nelze zapnout.
Zde je vyjádření Samsung Korea kde uznávají, že ona aktualizace u některých hodinek GW4 může tohle způsobit
https://r1.community.samsung.com/t5/%EC%9B%A8%EC%96%B4%EB%... ... ale je to screenshot a korejsky, takže to vyžaduje ie. google translate mobilní appku s možností překládat z kamery.Korejci také na samsung community diskutují, že je to problém jen hodinek, koupených hned po release = září 2021, pozdější série by problém mít neměly.

Názor byl 2× upraven, naposled 6. 11. 2022 12:35

vasek9999
6. 11. 2022 • 8:37

Nainstalovíno cca 14 dní. Po dnešní Vaší zprávě 3 restartováno a bez problémů

Tom1122
6. 11. 2022 • 8:13

Aktualizace je na hodinkách asi 14 dni a bez problému.

Iceman_CZE
6. 11. 2022 • 6:59

Potvrzuji, Galaxy Watch4 po aktualizaci z oficiální české distribuce po vypnutí je jen těžítko a nereagují vůbec na nic, včetně odpojení baterie, prostě cihla na zápěstí 3-[

Tenchytrak
6. 11. 2022 • 5:49

17.10 poslední aktualizace no zatím nevypnuto, bude nějaká opravná pro jistotu?

Radiusxe
6. 11. 2022 • 2:17

Samsung konecne nasel recept jak jeho hodinky vydrzi nabite i nekolik dni!!! A lidi je davaji na reklamaci - fakt se neda zavdecit vsem.

Milan  Keršláger
6. 11. 2022 • 0:30

Na Galaxy Watch4 Classic LTE mám verzi GVH1 ze září a novější se nenabízí.

tommart
5. 11. 2022 • 21:28

Minuly vikend uz jsem je nenahodil a v utery reklamace....

Jiří Věrný (Vernyj1)
Jiří Věrný (Vernyj1)
5. 11. 2022 • 20:18

Mám Galaxy Watch 4 Classic a tento update už mám. Hodinky běží naprosto v pohodě. Právě naopak, zvýšila se výdrž baterie.

Mihinek
Mihinek
5. 11. 2022 • 19:06

Tak já je zrovna dneska ve stavu těžítka odnesl na reklamaci. Včera večer na nabíječku, ráno hodinky mrtvý. Nereagují na nic, nejde hard reset, prostě cihla.

DeeJay-DEFFI
DeeJay-DEFFI
5. 11. 2022 • 17:49

Aktualizaci mám již několik týdnů, nenarazil jsem na žádný problém.

Pavel Polcar (pavel846)
5. 11. 2022 • 16:59

Aktualizace stará již asi tři týdny. Běžně vypínám a zapínám a neměl jsem žádný problém

spacir26
5. 11. 2022 • 15:41

take mam od 12.10. a je vse v poradku... a vypnout a zapnout jdou...

Názor byl 1× upraven, naposled 5. 11. 2022 15:42

Jindřich Doleček
Jindřich Doleček
5. 11. 2022 • 15:07

Aktualizace od 12.10.2022 vše ok. Opravdu rychlé varování😀

Jakub Dufka
5. 11. 2022 • 14:38

Aktualizace GVI3 je u nás skoro měsíc. A bez problémů. Není redakce trochu pozadu?

Milan Pekař (MAILA)
Milan Pekař (MAILA)
5. 11. 2022 • 14:30

Tuto aktualizaci mám nainstalovanou od 13. 10. 2022 a hodinky vypínám každý den na noc. Žádné problémy se neobjevily.

Miroslav Rajský
5. 11. 2022 • 14:23

Tak já mám tuto aktualizaci od 21.10.,hodinky jsem mezitím nevypínal, takže nevím, jestli jdou pak zapnout, jinak všechno funguje normálně.

Určitě si přečtěte

Články odjinud