Česká roadmapa updatů Samsungů na Android 10. Galaxy S9 se dočká v únoru

Samsung ve své mobilní aplikaci Samsung Members uvedl aktualizovanou roadmapu aktualizací smartphonů na Android 10. V únoru dojde řada na modely Galaxy S9 a Galaxy S9+, které bude následovat Galaxy M20. Podle tabulky se v únoru objeví update i u Galaxy Note 9, ovšem aktualizace u něj již byly zahájeny minulý týden v pátek. Ne však pro všechny u nás prodávané verze, takže je pravděpodobné, že do konce února se dočkají i majitelé telefonu od operátorů O2 a T-Mobile.

Harmonogram na následující měsíce je poměrně bohatý, až do září chce Samsung aktualizovat dvacet dalších starších smartphonů a tabletů. Androidu 10 se tak dočkají některá „jéčka“, nejlevnější „áčko“ i několik tabletů. Konkrétně se jedná o tyto modely rozfázované do několika měsíců:

Jakékoliv případné změny v harmonogramu budou uvedeny v aplikaci Samsung Members. Dostanete se k němu přes ikonu oznámení v pravém horním rohu. V seznamu přijatých notifikací následně zvolte položku Update One UI 2. Seznam změn v aktualizaci bude z drtivé většiny stejný, jak uvádí changelog u Galaxy S10, Galaxy Note10 či Galaxy Note 9.

S Androidem 10 na Samsungy dorazí i nadstavba One UI 2.0:

Diskuze (24) Další článek: Freebuds 3 mají úspěch, Huawei nabídne bezdrátová sluchátka i v červené barvě

Témata článku: Samsung, Android, Galaxy, One UI, Aktualizace softwaru, Android 10, Roadmapa, Samsung Galaxy A10, Samsung Galaxy A20e, Samsung Galaxy A30s, Samsung Galaxy A40, Samsung Galaxy A50, Samsung Galaxy A7 (2018), Samsung Galaxy A9 (2018), Samsung Galaxy J6, Samsung Galaxy J6+, Samsung Galaxy M20, Samsung Galaxy S9, Samsung Galaxy S9 256GB, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S9+ 256GB, Samsung Galaxy Tab A 10.1 (2019), Samsung Galaxy Tab A 8.0 (2019), Samsung Galaxy Tab S4, Únor, Telefony s Androidem na Heureka.cz

V podivné čočkové galaxii Kolo od vozu vybuchla nová supernova

** Astronomové nedávno zjistili, žev prstenci galaxie Kola od vozu se objevil nový a velmi jasný objekt ** Jde o supernovu typu II, tedy explozi zhroucené masivní hvězdy, která rychle spálila své hvězdné palivo ** Monumentální exploze dostala označení SN2021afdx

SupernovaAstronomie
Jak rozmazat dům, aby vás sousedi nemohli šmírovat. Jde to v Mapách Google i na Mapy.cz

** Nelibí se vám, když cizí lidé okukují váš dům? ** Všechny mapové aplikace nabízejí možnost rozmazání snímku ** Máme návod pro Apple Maps, Bing Maps, Mapy Google a Mapy.cz

SoukromíNávodyMapy
Malé telefony s Androidem ještě nevymřely. Už brzy se dočkáme nového čtyřpalcového telefonu do kapsy

** Hledáte kompaktní telefon okolo čtyř palců? ** Dotykáč už možná nenajdete, budou zde jen tlačítkové telefony ** Zavedené pořádky chce brzy změnit Cubot Pocket

Toto jsou nejlepší levné telefony. Alespoň 90Hz displej je už téměř standard, 5G ani zdaleka ne

** Vybrali jsme ty nejlepší levné smartphony ** Nejlevnější startují na 2 000 Kč, nejdražší jsou téměř za 6 tisíc ** Většina nabídne alespoň 90Hz displej a některé i 5G konektivitu

Nižší třída
Jak dobře vybrat televizor. Stanovte si cenu a kupte ten největší s dobrým ovladačem

Výběr nového televizoru není složitý. Nabídka je sice obrovská a cenové rozpětí široké, ale při dodržení jednoduchých pravidel dokáže svůj ideální televizor vybrat každý.

Jaromír Puk