Vodafone vylepší zákaznický servis pro neslyšící na prodejnách

Vodafone se snaží vyjít vstříc neslyšícím zákazníkům, kteří navštíví prodejnu a usnadní jim komunikaci s obsluhou. V pilotním provozu na několika prodejnách testuje službu Tiché spojení, která zajistí jak online tlumočení do znakové řeči pro neslyšící, tak i přepis mluveného slova pro nedoslýchavé zákazníky. Ti se tak snadněji dorozumí s obsluhou v reálném čase.

Klepněte pro větší obrázek
Tak vypadá úvodní obrazovka služby Tiché spojení, která je nově dostupná na prodejnách Vodafonu

Zákazník si může přepisovatele nebo tlumočníka Tichého spojení rezervovat na konkrétní čas nebo si službu vyžádat bez předchozího ohlášení při příchodu na prodejnu. Služba je zdarma a prozatím je k dispozici na prodejnách v Mladé Boleslavi, Jičíně, Trutnově, Turnově, Jablonci nad Nisou, Liberci, České Lípě, Vrchlabí, Kladně a v Praze (šest prodejen).

Klepněte pro větší obrázek
O dostupnosti služby Tiché spojení informuje Vodafone na stránkách piktogramem pro neslyšící

Do měsíce bude Tiché spojení dostupné již ve všech prodejnách Vodafonu. Služba Tiché spojení, která využívá kvalifikované tlumočníky a přepisovatele obecně prospěšné společnosti Tichý svět a technologicky ji zajišťuje společnost Tiché spojení, bude poskytována ve stejném režimu, jako je otevírací doba konkrétní prodejny Vodafone.

Zákaznický servis je možné obstarat také přes aplikaci Můj Vodafone:

Diskuze (2) Další článek: Nejplošší nabíječka, která netrčí ze zásuvky, půjde do prodeje příští rok

Témata článku: , , , , , , , Tichý, Mladá boleslav, Jabloň, Voda, Prodej, Pilotní provoz, Předchozí ohlášení, Praha, Vrchlabí, Jablonec nad Nisou, Tlumočník, Úvodní obrazovka, Obec, Boleslav, Reálný čas, Česká Lípa, Liberec, Trutnov,