Alex Colombo
22. 4. 2016 • 12:39

Chtěl bych upozornit redakci, že sedo článku vloudila chybička. Apple neměl ve Q4/2015 22,90%, ale 20,9% trhu, protože jinak by nebyl 1,2% za Samsungem, ale před ním... A pak by neseděl ten sloupcový graf, kdy je Samsung s 22,1% před Applem... Díky za opravu...

Libb
Libb
22. 4. 2016 • 6:15

Ehm, sice jsem SamOvce, ale není to třeba tím, že Samsung uvedl nové vlajkové lodě o chvíli dřív, než Apple, takže u Samsungu se to už projevilo, zatímco u Apple ještě ne?

geronimo_cz
geronimo_cz
21. 4. 2016 • 18:08

=D a koho to zajima? apple zajima ze budem stokrat vetsi zisky nez samsung a o to preci v podnikani de.. skoda ze nepisou modelu jakyho se prodalo.. protoze mam tuseni ze vetsina tech zarizeni samsungu sou telefony typu Core prime, J5,atd..

josr
21. 4. 2016 • 16:40
buttom.cz
21. 4. 2016 • 16:40

Srovnáváte Renault s Lamborghini.. 😂
Zatímco jeden vyrábí stovky modelů pro zákazníky všech vrstev či kategorií, tak druhý vyrábí pouze TOP pro vymezený typ zákazníků.Po bohatých zkušenostech se Samsungem (S6 + S7) mohu závěrem podotknout, že iPhonu 6s ani ten nejlepší vlajkový model od Samsungu nesahá ani po kotníky (či konektor, chcete-li).. 😉

Lukáš Palacka
21. 4. 2016 • 16:18

Zdá se, že Samsung nebude tak naivní a hloupej jako byla Nokia když byla ještě jednička a usnula na vavřínech.

Yeezey
21. 4. 2016 • 16:13

První dva - výrobci nejlepších, designově nejkrásnějších a nejvýkonnějších vlajkových lodí. A ostatní... radši nic. 😀

Kontratrakt
Kontratrakt
21. 4. 2016 • 16:04

Brambory vs Lanýže, jak jednoduché. 😂

Určitě si přečtěte

Články odjinud