Samsung spouští prémiový servis MojeGalaxy pro Galaxy S8 a S8+

Samsung v loňském roce při uvedení „es sedmiček“ přišel s prémiovým servisem MojeS7, který zaujal i v zahraničí. Samsung na loňskou službu, která poběží až do letošního léta, navazuje prémiovým servisem MojeGalaxy, který je šitý na míru modelům Galaxy S8 a Galaxy S8+.

Prvním milníkem služby MojeGalaxy je bezplatná infolinka pro všechny majitele „es osmiček“, která bude poskytovat informace ohledně nastavení telefonů, návodu k používání či k reklamacím. Telefonní číslo 800 66 53 77 bude k dispozici od pondělí do soboty od 8:00 - 20:00 a v neděli od 8:00 - 16:00 hod.

V případě problémů s Galaxy S8 nabízí Samsung osobní vyzvednutí telefonu na udané adrese na území České republiky a Slovenska. Stačí zavolat na zákaznický servis prostřednictvím infolinky, následně vás kontaktuje servisní pracovník, který s vámi domluví čas a místo vyzvednutí telefonu. Po dobu trvání opravy bude mít majitel Galaxy S8 zapůjčen, dle dostupnosti, náhradní telefon.

Třetím pilířem prémiového servisu MojeGalaxy jsou opravy na počkání při osobní návštěvě servisů. Pokud to umožnuje charakter závady a servis bude mít náhradní díl, celá oprava nezabere déle, než hodinu. Tato služba bude poskytována v Praze (Samsung Plaza na Ječné 36, Alza TechZone na Bubenském nábřeží 13), v Brně (AVION Shopping park) a také v Ostravě (Nádražní 307/102).

Služba prémiového servisu platí pro „es osmičky“ zakoupené v oficiální české distribuci a nevztahuje se na vady způsobené uživatelem či mechanickým poškozením telefonu. 

Samsungy Galaxy S8 a Galaxy S8+ se do prodeje dostanou 28. dubna. Pokud si telefony předobjednáte, můžete je dostat až o osm dní dříve. Na výběr budou ve stříbrné, šedé a černé, modrá verze Coral Blue bude k dostání pouze ve vybraných řetězcích.

Diskuze (12) Další článek: Trh s tablety vadne a je to vidět i u Xiaomi. Mi Pad 3 posílil jen pár parametrů

Témata článku: Samsung, Smartphony, Galaxy, Ostatní, Infolinka, Servis, Zákaznický servis, Samsung Galaxy S8, Samsung Galaxy S8+, Pře, Galaxy s, Prémiový servis, MojeGalaxy, Náhradní díl, Avion, Sam, Coral Blue, Třetí pilíř, Samsung Galaxy s, GAL, První milník, Modrá verze, Pracovník, Alza Techzone, Rozbití



Určitě si přečtěte

AAWireless: malá krabička, která zpřístupní Android Auto i bez kabelu
Jan Láska
Chytré autoAndroid AutoPro řidiče
Vybíráme 13 smartphonů s nejlepším poměrem ceny a výkonu

Vybíráme 13 smartphonů s nejlepším poměrem ceny a výkonu

** Hledáme smartphone, který nestojí jmění, ale přitom je kvalitní ** Podle hlediska ceny a výkonu jsme vybrali 13 nejvýhodnějších modelů ** Připravte si šest až čtrnáct tisíc korun

Jan Láska | 27

Jan Láska
Střední třídaSmartphonyNákup a ceny
Nejlepší univerzální tarif za tři stovky. Vodafone se spojil s Kauflandem
Lukáš Václavík
Tarify a mobilní službyVodafone
RECENZE: Nokia 8.3 5G – dlouhé čekání na telefon Jamese Bonda

RECENZE: Nokia 8.3 5G – dlouhé čekání na telefon Jamese Bonda

** Design a modrá barva je parádní, to se musí nechat ** Výkony ultraširokého foťáku jsou slabé, škoda ** Telefon má čistý Android 11, ten ale bude potřebovat péči

Jakub Michlovský | 16

Jakub Michlovský
Android OneRecenze
Samsung Galaxy Watch 4 se blíží. Hodinky zřejmě dokáží změřit glykémii
Martin Chroust
Krevní cukrSpekulace
Android 12: Nainstalovali jsme první preview, tady jsou hlavní novinky
Filip KůželVladislav Kluska
Android 12Video
Xiaomi Mi 11 Ultra má dva displeje a nejlepší foťák na trhu

Xiaomi Mi 11 Ultra má dva displeje a nejlepší foťák na trhu

** Xiaomi Mi 11 Ultra láká na špičkový fotoaparát a druhý displej ** Dvojice modelů Mi 11 Lite uspokojí náročnější uživatele střední třídy ** Překvapením je odlehčená vlajková loď Mi 11i

Martin Miksa | 105

Martin Miksa
DxOMarkDruhý displej