Samsung pro Čínu připravuje Galaxy Note II Duos

Dvousimkové smartphony s Androidem jsme zvyklí vídat spíše v nižších a středních třídách. Výrobci velkou část svých modelů dostávají do prodejních sítí mobilních operátorů po celém světě, kterým se logicky nelíbí, že by v jimi prodaném zařízení a s jejich SIM kartou mohla být i druhá SIM od konkurence. Tím se však brzdí rozvoj smartphonů s více SIM kartami a v konečném důsledku na to doplatí samotný uživatel. V recenzích několika Dual SIMů od Samsungu jsme si postěžovali nad tím, že ideálním zařízením by byl Galaxy S III s dvěmi SIM kartami. Jak se nakonec ukázalo, co není možné u nás, se nakonec povedlo v Číně.

Klepněte pro větší obrázek
Galaxy Note II se v Číně bude prodávat i ve dvousimkové variantě.

Samsung pro tamější trh připravil variaci tabletofonu Galaxy Note II, která si poradí hned s dvojicí SIM karet. Jeden se slotů pojme kartu standardní velikosti, druhý pak zmenšenou microSIM. Zbývající specifikace zůstávají při starém: 5,5" Super AMOLED displej, čtyřjádrový 1,6GHz procesor pod kapotou, 2 GB RAM a operační systém Android Jelly Bean.

Galaxy Note II Duos se začne prodávat u operátora China Unicom v průběhu října. Pevně doufáme, že se jeho dostupnost rozšíří i na evropské trhy. Svoji klientelu by si určitě našel.

Diskuze (4) Další článek: Shadowgun zdarma pro majitele Samsungu Galaxy S III

Témata článku: Samsung, Galaxy, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy Note II, Samsung Galaxy S, Samsung Galaxy S III, Sam, Galax Note, Cin, Ideální zařízení, Galaxy note, Note, Samsun, Duo, GAL, Note II

Studie sledovala přesnost chytrých hodinek. V měření kalorií jsou prakticky nepoužitelné

** Chytré hodinky dnes změří spoustu věcí, přeností ale někdy pokulhávají ** Studie se zaměřila na měření spálených kalorií ** Výsledky pro žádné z hodinek nedopadly dobře

MěřeníChytré hodinkyApple Watch
OnePlus Nord má dva nové přírůstky. Sází na rychlost, nadějné fotoaparáty a skvělou cenu

** Řada OnePlus má dva nové telefony ** První navazuje na loňský úspěšný model vylepšenou výbavou ** Druhý láká na skvělý poměr ceny a výbavy

Střední třídaSmartphonyAndroid
Samsung ukázal displeje blízké budoucnosti. Telefony brzy vícekrát přeložíte, roztáhnete nebo zarolujete

** Samsung ukázal blízkou budoucnost mobilních displejů ** Koncepční video je skvělé, spousta displejů však existuje i fyzicky ** Technologie je připravena, čeká se na její komerční nasazení

Výsuvná konstrukceSkládací displej

Nabíjení nemusí být nuda. PixelCable umí věci, které byste od kabelu určitě nečekali

** Nabíjecí kabely pro telefony jsou nuda ** Zažitý stereotyp chce změnit PixelCable ** Má svůj displej, jednotku s firmwarem i samostatnou aplikaci

GadgetNabíjeníSmartphony
25 nejlepších filmových parodií, které můžete vidět. Víme, kde je najdete online

Filmové parodie jsou divácky velmi vděčné a mezi filmaři oblíbené. Tvůrci v nich mohou totiž zcela beztrestně vykrádat cizí díla a v jejich nápodobě popustit uzdu své fantazii. Vybrali jsme nejlepší zahraniční i české parodie.

Jaromír PukMarek Čech
Moder překopal kultovní Need for Speed 3 do Unreal Enginu 5. Chcete si zavzpomínat?

Staré dobré začátku legendární série v novém kabátku.

Unreal Engine 5Video
Nové nálezy mění naše představy o vzhledu i úloze pravěkých šavlozubých šelem

** Vyčnívající špičáky na rekonstrukcích mnohých šavlozubých šelem jsou výsledkem omylu ** Velké šavlozubé kočky nemusely dávat na své „zbraně“ tak velký pozor, jak se doposud předpokládalo ** Jejich přínos pro evoluci člověka tak byl mnohem menší, než se vědci domnívali

Jaroslav Petr
ZvířataEvoluce
S odolnými telefony se musí počítat. Tenhle tank se může opřít o vysoký výkon, noční vidění i o rychlá data

** Značka Blackview uvedla na trh dvě nová odolná monstra ** Pyšní se maximální odolností, obří baterií i podporou 5G sítí ** Jeden telefon vsadil na noční vidění, druhý zase na termovizi

TermokameraMIL-STD 810BlackView

Jak dobře vybrat televizor. Stanovte si cenu a kupte ten největší s dobrým ovladačem

Výběr nového televizoru není složitý. Nabídka je sice obrovská a cenové rozpětí široké, ale při dodržení jednoduchých pravidel dokáže svůj ideální televizor vybrat každý.

Jaromír Puk