Tady někdo nepochopil, že to není o šifrované komunikaci ve smyslu zamezení odposlechů hovorů.Jedná se o bezpečný přístup do firmy skrze VPN do interních firemních aplikací (které nejsou dostupné přes veřejný Internet):
- email
- intranet
- SAP, ERP, CRM, .. cokoliCitrixový a nebo jiný vzdálený přístup k virtuálnímu desktopu - tj. možnost spouštět plnohodnotné aplikace přes vzdálenou plochu na reálném PC, nebo na virtuálním stroji běžícímu v cloudu.
Kdy telefon/tablet funguje jen jako terminál - zobrazovač a ovládací rozhraní. Veškerý výpočetní výkon běží na serverech, nebo na PC, ke kterému je terminál připojen.To všechno se zachováním bezpečnosti.
Aby se k citlivým firemním datům nedostal nikdo nepovolaný, třeba když telefon a nebo tablet ukradne.To nijak nesouvisí s tím, jestli je pracovník "velká ryba". A už vůbec to nemá souvislost s pácháním protistátní a nebo nezákonné činnosti. Kolikrát je to přesně naopak, kdy je díky tomu zabráněnu úniku osobních a nebo jinak citlivých dat. Což řeší zákon na ochranu osobních dat.