Vypadá to, že se schyluje k jednomu z největších spojení hudební branže a marketingu za poslední léta. Samsung podepsal s Rihannou dohodu na sponzorování chystaného alba „Anti“ a s ním spojených koncertů. Jihokorejci přitom zaplatí 25 milionů dolarů, což v přepočtu dělá necelých 615 milionů Kč. Konečnou dohodu předcházelo zdlouhavé sedmiměsíční vyjednávání.

Zpěvačka Rihanna
A co za to Samsung získá? Jihokorejci chtějí propagovat svou řadu smartphonů Galaxy. Samsung exkluzivně nabídne videoklipy s Rihannou skrz službu Milk Music Radio. Společnost dále získá větší „viditelnost“ na koncertech, Rihannu může „využít“ pro marketing či propagační videa a možná se ve smartphonech dočkáme možnosti stáhnout si některé skladby této 27 leté rodačky z Barbadosu zdarma.

Britská zpěvačka Adele
Nechat si „upsat“ populární zpěvačku se nyní zřejmě dostává do módy, zástupci Adele nabízejí Applu a dalším společnostem (Live Nation a AEG) sponzorování jejího chystaného alba a koncertové tour po celém světě. A cena? Nemá se jednat o méně než 30 milionů dolarů (v přepočtu necelých 738 milionů Kč).
Via Nypost