Samsung otevřel prémiové zákaznické centrum. Garantuje opravu do 1 hodiny

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 8

Názory k článku

03. 12. 2016 12:58

To by vám Apple nenabídl vy iOfce hloupé...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 12. 2016 18:10

A nějaká adresa nebo kontakt by byly k dispozici?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 12. 2016 13:54

U produktů, **které to charakterem dovolí**, garantujeme rychlé opravy do 1 hodiny od přijetí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 12. 2016 11:26

Že bych to vyzkoušel? Mám od nich pět let starý notebook, kde by bylo potřeba pořešit chlazení - při zatížení obou jader snižuje frekvenci. Sem zvědav jak se budou tvářit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 11. 2016 16:02
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor