6 Fotogalerie Samsung otevřel prémiové zákaznické centrum. Garantuje opravu do 1 hodiny Filip Kůžel 30. listopadu 2016 Diskuze (8) Samsung otevřel nové prémiové centrum pro zákazníky. Je součástí tzv. tech-zóny v holešovickém areálu Alza.cz. Otevřeno je 7 dní v týdnu a k čemu bude sloužit, vysvětluje David Mrzena, ředitel zákaznické péče společnosti Samsung:„Našim zákazníkům chceme být neustále k dispozici. V novém zákaznickém centru přijmeme k opravě jakýkoli Samsung produkt a zájemci si k nám mohou kdykoli přijít pro nezávaznou konzultaci. Lokalitu jsme vybrali tak, aby byla co nejdostupnější z centra Prahy.U produktů, které to charakterem dovolí, garantujeme rychlé opravy do 1 hodiny od přijetí. Součástí centra je i inovovaná relaxační zóna, kde si mohou klienti vyzkoušet novinky z portfolia Samsung nebo využít speciálních dobíjecích křesel.“ Momentky ze slavnostního otevření centra. Vstoupit do diskuze (8) SamsungServisSamsunCentCentrumZákazSamSlavnostní otevřeníZakHodPřeCentrZákaznické centrum
Apple čelí žalobě kvůli hodinkám Apple Watch. Nemá u nich dostatečně podloženou uhlíkovou neutralitu Reklama
Do Česka zavítaly dvě nové Motoroly. Jedna vás naláká na OLED displej, druhá zase na podporu 5G Reklama