Samsung mění strategii. Více se zaměří na kategorizaci zařízení

Mediální kampaň „The Next Big Thing“ zanechala u Samsungu významnou stopu. Jihokorejci již před pěti lety nastavili strategii k představení jednoho klíčového zařízení (dvou, pokud mimo jarního Galaxy S počítáme i podzimní Galaxy Note), jemuž bylo podřízeno téměř vše. Tato strategie se nemalou měrou podílela i na vzestupu Samsungu a na jeho současné pozici lídra trhu, ovšem pro její udržení je podle Samsungu třeba učinit určité změny.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kampaň „The Next Big Thing“ v podání modelů Galaxy S III a Galaxy S5

Změnami je myšlena novýá kampaň Samsungu, která podle šéfa amerického marketingu, Marca Mathieu, ponese název „Go, Explore, Create and Move“. Jihokorejci chtějí nová zařízení škatulkovat do jednotlivých kategorií. Posledním impulzem k zavedení těchto čtyř kategorií bylo představení sluchátek Gear IconX a náramku Gear Fit2.

Sekce „Go“ je zastoupena hodinkami Gear S2 a platbami Samsung Pay. Pod položkou „Explore“ se skrývají brýle Gear VR a prostorová kamerka Gear 360. Do sekce „Move“ připadá právě nedávno představená dvojice fitness příslušenství. Kategorie „Create“ je zatím nezaplněná, zřejmě se do ní dostanou nové produkty z řady Galaxy Note.

Via Cnet

Diskuze (2) Další článek: Samsung nabídne dva ohebné smartphony. Už v roce 2017!

Témata článku: Samsung, , Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S, Samsung Galaxy S III, Samsung Galaxy S5, Zařízení, Zář, Str, Sam, Kat, Gear IconX, Záměr, Vice, Samsun, Things, Představená dvojice