Samsung Galaxy Note: milion expedovaných kusů za dva měsíce

Diskuze čtenářů k článku

mart'a  |  12. 05. 2013 18:30

no já mam osobně skušenost s applem i samsungemted momentálně mám samsung note2 a jsem spokojenější než ,když jsem měl apple a uz bych si ho asi ani nekoupil je to mobil jenom na machrování před lidma jinak je to pěkná s****a

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 01. 2012 19:39

Tak Samsung Note White už mám den doma z mobilpohotovosti a jsem nadšená. Je krásnější než černá verze. Jsem z tohoto telefonu nadšená. Je sice větší, ale úplně super. Je to přerostlé Galaxy S II. Miluju ho a už se těším na aktualizaci na ICS 4.0.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Golfuzdar  |  04. 01. 2012 20:45

Já také, ikdyž mám černý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yupick  |  04. 01. 2012 20:51

Mobilpohotovost totiž tahá telefony z Německa, a pak stejně nikdy neuná vadu, jako Mobilky...jestli s tím budete mít problém, vyhodila jste x tisíc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 01. 2012 16:51

To je blbost. Mam vse offiko. Nakupuji tam casto. Mam s nimi dobrou zkusenost a to uz jsem reklamovala 3 mobily. Jsou offiko prodejci a servis. Je to i na strankach Samsungu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 01. 2012 08:41

Zdravíčko, chci se zeptat jenom. Někdo tu psal cosi o vypalování displeje? Jak to vypadá? Já mám Galaxy S + Galaxy S2 už celkem dlouho, pár přátel má hodně různých telefonů, displeje s Amoled, Super Amoled, Super Amoled Plus a ještě jsem se teda s ničím takovým nesetkal ani jsem nikdy neslyšel, že by si na to někdo někdy stěžoval. Kdyžtak pošlete link na nějaký screeny nebo něco, docela mě to zajímá. Děkuju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ziko  |  03. 01. 2012 12:28

Mám ho taky půl roku a při normálním užívání nic nevnímám.Musel by se v tom člověk asi hodně šťourat ale další dva kluci v mém okolí ho mají a taky nic nepozorují.Tato věc se mi zdá zbytečně nafouknutá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nynek  |  12. 01. 2012 09:20

Fííha, zajímavé, no při běžném používání jsem si zatím nikde ničeho nevšiml, ale schválně zkusím to s tou modrou obrazovkou Jinak děkuji za zajímavé odkazy!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bad  |  03. 01. 2012 08:07

Líbí se mi rozhodně nejvíc ze všech samsungů doposud. Ty divné brady co předvádějí u modelů galaxy S mi vůbec nesedí.. není nad čistý hladký design

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XYZ  |  02. 01. 2012 19:51

Příliš velký na telefon, příliš malý na tablet (a příliš pozdě na PDA).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jogurt  |  03. 01. 2012 09:02

Jako aktivní uživateĺ přístroje bych na ta tři konstatování odpověděl: Ne - Ano - Ano.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Elrol  |  02. 01. 2012 15:16

A jsem opět u toho, jak Samsung reportuje "prodeje" svých zařízení. Veškerá čísla, která Samsung kdy uvádí jsou zařízení expedovaná k prodejcům (shipped), ne zařízení skutečně prodaná zákazníkům (sold). Takže ano, Samsung navezl k prodejcům dva miliony kusů. Kolik se jich ale skutečně prodalo se pravděpodobně nikdy nedovíme.
Stejně jako Samsung u prvního Galaxy tabletu uváděl miliony expedovaných zařízení a pak z nějaké analýzy vyplynulo, že pravděpodobně prodal maximálně desítky tisíc kusů. Stejně jako RIM expedoval stovky tisíc kusů Playbooku a prodalo se jich kolik? Možná stovky, maximálně jednotky tisíc.
Toto není kritika článku, vím že je v něm uvedeno správně že jde o expedovaná zařízení. Toto je kritika toho, jak Samsung vědomě manipuluje veřejným míněním. Spousta technologických webů napíše článek o milionech zařízení a v informačním šumu už se časem ztratí, že to číslo nejsou prodané kusy. A najednou se všeobecně "ví", že Galaxy Note je hit a prodalo se ho miliony kusů.
Nekritizuji ani nehodnotím zde reálnou kvalitu Galaxy Note - o to tady nejde. Možná to skutečně hit je. Možná ale ne. O co tu jde je, že to prostě nikdy nebudeme vědět jistě, díky tomu, jak Samsung vykazuje "prodejní" čísla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  02. 01. 2012 16:00

Ty si asi ešte po opici. Presne tak ako Samsung reportujú predaje úplne všetci, včetne Apple atď...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Elrol  |  02. 01. 2012 16:39

Myslím, že nemáš pravdu, např. Apple pokud vím reportuje počty skutečně prodané koncovým zákazníkům.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M2  |  02. 01. 2012 17:27

Nie uplne - Apple uvadza cisla priamo z predaja cez Apple store + expedovane kusy k opom :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marcelkor  |  02. 01. 2012 16:09

Myslím , že je to jasně zdůrazněno, že to jsou expedovaná zařízení, skutečně prodaný to bude se spožděním.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Elrol  |  02. 01. 2012 16:59

A já jsem myslím jasně zdůraznil, že vidím, že v případě toho článku je to správně označeno jako expedovaná zařízení. Viděl jsem už ale i články vycházející zřejmě ze stejné tiskové zprávy, které píší "Samsung prodal ..." atd. Nešlo mi o to, co je obsahem tohoto článku. Šlo mi o celkovou strategii zveřejňování v podstatě nic neříkajících čísel (nejen u Samsungu).
Jde o to, že expedovaná zařízení *mohou* znamenat vysokou poptávku a firmy to tak prezentují a všemi možnými silami se snaží, aby to tak veřejnost vnímala. Problém je ale v tom, že to *nemusí* znamenat vůbec nic a my to nemáme jak zjistit. Takové vykazování úspěšnosti produktů je pak značně zavádějící. To že Samsung (nebo jiná firma, nejde jen o Samsung) navezl do skladů k prodejcům 2 miliony zařízení ještě neznamená, že jich za půl roku nepoveze 1,9 milionů neprodaných zpátky...
A skutečně prodané kusy budou se zpožděním? Kdy Samsung zveřejnil skutečně prodané kusy? U jakého zařízení? To prosím není pokus o ironickou narážku - skutečně mě to zajímá, protože já o žádném takovém případu nevím, kde by Samsung konkrétně řekl toho a toho telefonu jsme v předminulém kvartálu (tj. se zpožděním) prodali tolik a tolik kusů.
Opět zdůrazňuji - nejde konkrétně jen o Samsung ani konkrétně o Galaxy Note. Lepší příklad by určitě byl RIM a jeho Playbooky nebo HP a první týdny prodeje Touchpadu (před slevou na $99). Já věřím, že Samsung prodal Galaxy Note nějaký významný počet, i když nevěřím (založeno čistě na osobním pocitu), že se to blíží dvěma milionům. Jak jsem říkal, o to mi nejde. Jde mi o tenhle úchylný, nic neříkající způsob vykazování úspěšnosti produktu.
Já to číslo dokážu vnímat pouze a jen v jediném významu: jako počet, který si výrobce dopředu *myslí*, že se prodá, a proto tolik kusů navezl do skladů k prodejcům.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mk  |  02. 01. 2012 17:18

U samsungu není problém to skutečně prodat, spíš nestíhá, žádná firma nemůže vědět, jestli už to skutečně prodali, nebo je to v nejakých obchodech. Pochybuju, že každý obchod hlásí výrobcům, že právě něco prodali. Samsung jen ohlásil, že poslal na trh milión sgs note, co na tom vidíš úchylnýho?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  03. 01. 2012 10:03

Jak zadna firma nemuze vedet kolik ma prodano? WTF? To vazne nemate mozek a skocite na vse, ca tato firma vypusti z PR oddeleni? Kazda firma ma presne spocitano, kolik je prodanych kusu, aby v teto zavislosti mohlo vytvaret strategie. Samsung jiste vi, proc neuvadet presne prodeje. Jeste k doplneni - Sony nema dobre prodeje ohledne PS Vita a taky nevidim maskovaci taktiku ohledne expedovanych kusu, jen ciste prodeje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marcelkor  |  03. 01. 2012 10:28

Jedinej, kdo nemá mozek jsi ty, samsung skutečně v tuto chvíli, nemůže vědět kolik presně telefonů je u koncového zákazníka, může pouze odhadovat. Co ví přesně, kolik jich vyrobil a kolik dodal na trh. Ale pro samsung jsou už stejně fakticky prodaný, každý obchodník musí nejdřív od výrobce nakoupit a prodává s přirážkou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bob  |  07. 01. 2012 23:10

To není tak úplne pravda. Když se aktivuje iPhone, tak se jde přes AppStore a tím Apple přesně na kus ví, kolik iPhone je aktivních.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 01. 2012 16:28

SAMSUNG zkopíroval styl APPLE reklam a dokonce do svojí Samsung (á la APPLE) reklamy na svůj tablet obsadil stejnou holčičku jako dříve APPLE do svojí reklamy. OMG ?! ... ►►► http://www.jailbreakplus.com/apple-vs-sumsung-whos-the... ...
Jinak 100% souhlas s Elrol. Ti, co na něho reagují, se chovají jako typické roboděti, případně Ťamťungáři ....... Ale Samsung by jinak nebyl špatný - Jeho Wave a Bada je ukázkou toho, že by uměl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mk  |  02. 01. 2012 16:59

první reklama je úplně jiná, než druhá, holčička je podobná, ale není to ona. Hlavně se z toho neposrat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dresinek  |  02. 01. 2012 17:23

No tak jsi se tady poměrně obšírně rozepsal o neexistujícím problému. V článku máš jasně napsáno "expedovaných" , tak absolutně nechápu tvojí hysterickou reakci. Ale nabídni se Samsungu, že budeš obvolávat všechny koncové obchůdky a Eshopy a budeš se vyptávat na prodejní čísla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fanda01  |  02. 01. 2012 18:18

Myslim,ze samsung urcite vi kolik zarizeni je aktivovano,tudiz prodano a pouzivano.Pochybuju,ze si nekdo takove zarizeni jen koupi a nebude ho pouzivat.Takze neni treba obvolavat vsechny obchudky,samsung to vi jiste velice presne.F

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Reno  |  02. 01. 2012 21:54

BLBOST!
Vis kolik telefonu byva zaplych uz na prodejnach kvuli zkouzce?(nemluvim o int. obchodech)
Vzdy jsme na prodejne kontrolovali zda neni nahodou v krabici cihla (to se jednou na jedne pobocce stalo),nebo hlavne u telefonu zda se nejedna o maketu. Plus taky kolikrat se zkousi telefon na prodejne pred zakaznikem-aniz by so ho zakaznik koupil.
A co vracene telefony?
Proste to co jsi napsal.je totalni blbost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marcelkor  |  03. 01. 2012 00:24

Zaplý trlefon neznamená, že je aktivovaný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mazec  |  02. 01. 2012 23:29

Elrol... A ty si jako myslíš, že samsung dává telefony do obchodu v celém světě zadarmo? Je přeci jasné, že v případě že neexpeduje telefony jen do svých vlastních prodejen, tak každý telefon, který je vyexpedovaný je prodaný. Samsung nemůže za to že si nějaký velkosklad koupi třeba 1000ks telefonů na sklad. OMG...
Ty asi nemáš co na práci..,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nepovim  |  02. 01. 2012 14:26

Nebejt tam ten sitoidni super amoled tak sem do nej sel taky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 01. 2012 14:53

to je jedna z jeho největších předností. Šetří energii, je krásně vidět venku na slunci a ta krásná černá... hmmm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neilz  |  02. 01. 2012 15:02

Si ten nedodelanej super amoled uzijte xD ma to o 1/6 min "pixelu" nez je uvadeno a displey se po par mesicich vypaluje http://www.mysamsungwave.com/index.php... topic=2988.0;attach=6805;image
takovejhle fotek najdes tisice a i daleko horsich

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neilz  |  02. 01. 2012 15:07
marcelkor  |  02. 01. 2012 16:12

Ve skutečnosti je to ale super jemný, v porovnání s sgs2 obrovský skok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Reno  |  02. 01. 2012 21:44

Jojo... Vsichni si nastavuji modre pozadi,aby mohli ty ctverecky pozorovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neilz  |  03. 01. 2012 00:32

jj jasny omluv vadu tim ze nebudes zobrazovat modrou, zamysli se nad sebou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 01. 2012 13:50

Pekne cisla. Myslim si, ze toto je jasny priklad toho, ze "tabletofony", teda zariadenia s uhloprieckou niekde medzi 5 a 7 palcami su ziadane. Jasne, nie je to pre kazdeho, ale niekto v tom najde dokonaly kompromis medzi smartphonom a tabletom. A je dobre, pokial trh takuto moznost ponuka. Gratulujem Samsung...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rascal  |  02. 01. 2012 13:59

Spíš si myslím že to je stylusem, jako telefon je to velký, jako tablet malý, ale na obou chybí stylus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R.ee  |  02. 01. 2012 14:11

To si nemyslim. Mam ho mesic a ovladam podle nalady. Da se kompletne ovladat s nebo bez stylusu. Me proste vyhovuje velikost displeje. Pro me je perfektni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Golfuzdar  |  02. 01. 2012 14:28

Naprosto souhlasím. Pro mne též perfektní.
Jen mi upadl šikovně přímo na displej a skončilo to výměnou za čtyři a půl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jackob32  |  02. 01. 2012 22:56

No jo no kupovat ochranu se vyplatí.
(PS:vtipný dvojsmysl )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wexter  |  02. 01. 2012 16:07

Galaxy Note jsem vůbec kvůli stylusu nekupoval, je to příjemný bonus. Kdyby stylus neměl, stejně bych jej koupil. Naprosto luxusní záležitost, pokud toužíte po telefonu a tabletu zároveň, ale tablet s sebou nemůžete nosit všude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jogurt  |  03. 01. 2012 08:57

Souhlas, přešel jsem z HD2 na Note. Sylus jsem za měsíc používání ještě nepotřeboval. Použitelnost přístroje je lepší než jsem vzhledem k rozměrům čekal, nositelnost je OK, paradoxně dělá bouli na kapse menší než Hádédvojka, protože kapsu vyplní ve větší ploše a tedy nevyboulí. Minusy: ovládání jednou rukou (ani velkou...) je skoro nemožné, chybí stavová LED, Samsung zbytečně ořízl některé funkce nastavení, například nelze ponechat nezamčený telefon při nabíjení. Občas se přístroj bez vnější příčiny sám restartuje. Aplikace Samsungapps a S Choice jsou víceméně k ničemu. Polaris office umí tisknout jen na tiskárnách Samsung. Touchwiz je paskvil, klávesnice Samsung také. Ty dvě poslední chyby lze naštěstí eliminovat.
Jinak řečeno, hardwarově až na maličkosti příjemné překvapení, softwarově to už taková sláva není. Naštěstí má Note dostatek paměti a tak ty softwarové slátaniny od Samsungu zas tolik nevadí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marcelkor  |  02. 01. 2012 16:17

Ze začátku to bylo obrovský, já na to přecházel z iPhonu, na který jsem si po sgs2 nemohl zvyknout, ale na velký se dobře zvyká a zpět už nepujdu, používám to uplně běžně, jako předtím, osobně ani stylus nepoužívám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno9094  |  02. 01. 2012 13:39

osobně to dost nechápu.. takovej kočkopes.. hezká hračka, ale jako telefon pro běžné používání.. je to hrozně veliký..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jackob32  |  02. 01. 2012 22:54

jako "běžné používání" pro mě ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZikoPěkné  |  03. 01. 2012 00:04

Pro mě taky ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
veto  |  03. 01. 2012 12:46

no a kto by si kupoval note len pre bezne pouzivanie?
Na to je uplna ina sorta telefonov za ivela mensie peniaze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PM  |  02. 01. 2012 13:36

Ahoj, jsem v Asii, v normalnim kramu vyjde na necelych 10 tis., nevite nekdo jak je to s asijskou verzi (podpora siti, aktualizace, mezinarodni zaruka)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepa  |  02. 01. 2012 14:49

...a co se třeba zeptat - když už tam jste

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PM  |  02. 01. 2012 14:59

No kdybych věděl na jaký se ptát sítě, jestli to bude podporovat Kies aktualizace atd .. V obchoďáku ví kulový, já taky ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepa  |  02. 01. 2012 15:37

...to já jen tak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 01. 2012 15:15

Dovezeš mi jeden? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 01. 2012 23:55

Myslím to vážně. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zubař  |  02. 01. 2012 13:35

To prodá Apple během víkendu (když vydá nový telefon)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
y750rr  |  02. 01. 2012 14:12

nemám potřebu se plést do diskuzi o Apple/Samsung (nevlastním ani jedno), ale co je moc, to je moc, kdykoli se objeví článek o Samsungu nebo Apple, tak se vždycky najdou méně inteligentní jedinci, co hned začnou rýpat do druhé strany... už vám z těch žabomyších válek asi docela hrabe. A tady navíc srovnáváte dva úplně odlišné produkty, takže je jasné, že se prodeje budou hodně lišit, ještě když vezmeme v úvahu, že Apple vyrábí jen jeden model ročně ... zamyslete se lidi nad sebou .. platí vám snad Samsung nebo Apple za ty kecy, co pod každým článkem melete?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
klablo  |  02. 01. 2012 18:46

jj vzdycky si rikam co k tomu lidi zene - chapal bych vlastnictvi akcii konkurence, ale popravde tito lide spis nez psani do diskuze resi co s tema akciema
ale asi to nekoho bavi (a to pisu jako apple user - nez me ubijete se samsungem nemam zadny problem. Ale mozna je plati:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 01. 2012 22:17

Možná je to taková náhrada za náboženství. Některý lidi ho asi v nějaký formě potřebujou..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 01. 2012 19:41

já bych chtěla vlastnit akcie Samsungu i Applu, byla bych určitě hrozně bohatá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 01. 2012 15:14

A vlastníš alespoň 40% jejich akcií? Vtom případě bych tvé porovnávání pindíků i chápal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ludek_II  |  05. 01. 2012 20:00

Milá redakce, nemůžete tyto vyslovené spamy mazat ? Pán neřekl kloudnou myšlenku, jen se tu rádoby vtipně vyzvracel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor