Samsung Clear View Cover: jak postupovat, když objevíte škrábance

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 14

Názory k článku

06. 06. 2015 14:28

Nedomysleli to, to je očividné, pokud budou měnit display, bylo by to super, nicméně se bojím, že když to půjde přes Britex, dopadne to špatně.. Toť otázka, jak moc velký problém to je, ovšem pokud to není jen hoax, měli by daný kryt urychleně stáhnout z trhu..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 06. 2015 23:19

#CoverGate :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 06. 2015 18:41

Je to prostě konstrukční vlastnost. Podle mě na tom není co reklamovat.Ale ano, poukazuje to na to, že Samsung nikdy nic neumí doladit a dotáhnout do funkčního konce...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
05. 06. 2015 15:51

Právě jsem si donesl S6 s vyměněným displejem. Samsung se k tomu staví tak, že to není jeho chyba, ale je hodný, a proto to vyměnil. A nalepili fólii i s bonusovou bublinkou :)
3 týdny bez telefonu, ale konec dobrý, všechno dobré

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 06. 2015 11:34

Reklamovat něco u Samsungu? Hahaha. Mě neuznali záruku u foťáku s odůvodněním, že se záruka neuznáva proto že přístroj byl vyroben před více než 24 měsíci. Že záruka běží ode dne prodeje?, nezájem!!! Naštěstí prodejce toho foťáku, se k tomu postavil čelem a prostě mi ho vyměnil za nový.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor