Můj názor:
1.Kdyby Samsung dělal telefony pořádně tj. bez HW chyb, není žádná taková služba potřeba. Samozřejmě, elektronika je choulostivější a při klesajících cenách telefonů se při návrhu PCB někde šetřit musí ale fakt, že Samsung nedávno obsadil první místo v poruchovosti o něčem svedčí.
2.Upřímně lituju zaměstnanců, kteří budou sedět na infolince, protože budou čelit dotazům typu: nejde mi Viber, samo mi to smazalo kontakty, píše mi to plná paměť apod. Po radě, obnovit tovární nastavení a znovu zadat Google účet k synchronizaci budou padat otázky "Co je to tovární nastavení" a "Kde se zadá ten účet" případně jestli může operátor na lince zjistit majitelovo heslo k účtu protože při zakládání, pokud nějakým zázračným způsobem přišel na to, jak účet založit, si samozřejmě žádné heslo nepoznamenal.
3.Dost dobře si nedokážu představit zápůjčku mobilního telefonu. V článku není nic o nějaké vratné kauci a proto se dozajista stane, že nějaký vyčůraný majitel pošle na reklamaci vědomě poškozený telefon (např. oxi), nechá si zápůjčku a zvesela se přestane Samsungu hlásit.
4.Bohužel jsou mezi námi i tací jimž by do ruky neměla přijít žádná elektronika, proto k výše popsaným situacím docházet bude
5.Myslet si, že majitelé S7 budou z té "inteligentnější sféry" obyvytelstva a synchronizace jim nebude dělat problém je neskonale naivní, protože poté co se Samsung se svými top modely začíná rovnat Applu si je pořizují i lidé viz 4 (Tím nemyslím, že by si snad Apple pořizovali jen neinteligentní lidé, to vůbec ne ale dříve by se takový majitel pravděpodobně geek-friendly Androidu vyhnul)
4.Nic z toho není vytažené z paty ale jedná se o osobní pracovní zkušenosti tvůrce toho příspěvku
5.Rád bych se mýlil ve všech bodech...