Jistě jste postřehli „trend" poslední doby, tedy polévání hlavy kbelíkem s ledovou vodou. Původně se jednalo o podporu nemocných lidí s ALS (Amyotrofická laterální skleróza), pokud se do 24 hodin od vyzvání dotyčná osoba také nepolila, musela zaplatit na podporu nemocných s ALS 100 dolarů. Na konto se do konce pracovního týdne v přepočtu vybrala téměř miliarda korun a na vlně polévání se ve velké míře podílejí i různé celebrity, známé osobnosti a sportovci. V současné době to ale skoro vypadá tak, jako by ten, kdo se nepolil v přímém přenosu na YouTube, ani neexistoval. Fenomén poslední doby využil Samsung k propagaci odolnosti Galaxy S5 vůči vodě (norma IP67), který také absolvoval ledovou výzvu.
Samsung Galaxy S5 výzvu přestál, ovšem trochu jako podpásovka se jeví nominace iPhonu 5S, HTC One M8 a Nokie Lumia 930. V nominaci chybí odolné Xperie od Sony, které by výzvu zřejmě přestály bez úhony, každopádně video s aktuálním námětem již shlédlo více než půl milionu lidí. Skoro to vypadá, jako by se regionální pobočky předbíhaly o co nejtrefnější reklamu. Za ledovou výzvou Galaxy S5 stojí britská pobočka, daleko úspěšnější, alespoň co do počtu shlédnutí a hodnocení, se však jeví reklama americké pobočky Samsungu zaměřená na Ultra úsporný režim vzhledem k nutnosti nabitého zařízení při letech do USA. Video s podtitulem Wall Huggers již má necelých 5 milionů shlédnutí.
]: The file '/PubSystem.Controls.Run.Articles.2015/AddOn_Blank.ascx' does not exist.-->