Galaxy S5 není dostatečně odolná, Samsung chystá Galaxy S5 Active

Samsung Galaxy S5 sice disponuje odolnostní normou IP67, což zaručuje prachotěsnost a vodotěsnost při pobytu telefonu do jednoho metru pod hladinou po dobu maximálně třiceti minut, výrobce se ale nevzdal plánů na výrobu ještě odolnějšího modelu Galaxy S5. Galaxy S5 Active (SM-G870) má být přímou konkurencí Sony XPERIA Z2, alespoň co se týká odolnosti dle normy IP68. Navíc se spekuluje o armádní normě MIL-STD-810G, která řeší odolnost vůči soli, prachu, vlhkosti, dešti, nárazům, slunečnímu zařízení a tepelným šokům. O chystaném modelu se již delší dobu neobjevily žádné nové informace, klidné vody však rozvířil twitterový účet @evleaks, který publikoval seznam 277 předinstalovaných aplikací u chystaného odolného modelu.

Klepněte pro větší obrázek
Seznam nainstalovaných aplikací v Samsungu Galaxy S5 Active

Mezi aplikacemi nalezneme celou řadu podobností s Galaxy S5, navíc se objevuje ActiveMode.apk, což by mohl být speciální režim domovské obrazovky. MobilePrint4.apk je pak zřejmě inovované rozhraní služeb pro přímý tisk z mobilu a zajímavě vypadá MagicShot.apk, pravděpodobně jeden z předinstalovaných efektů fotoaparátu. Foto aplikace by měla zůstat stejná jako u vlajkové lodi, chybět však bude senzor otisků prstů na domovském tlačítku i senzor srdečního tepu na zádi.

Zdroj: Twitter, UAprof

Diskuze (62) Další článek: Sony Xperia Z2 Tablet: zkušený plavec [recenze]

Témata článku: Samsung, Android, Smartphony, Galaxy, Samsung Galaxy, Samsung Galaxy S5, Sony Xperia Z2, Nen, Active, GAL, Galaxy s, DOS, Sam, Samsun, Samsung Galaxy s, Telefony s Androidem na Heureka.cz

S jakou navigací na dovolenou? Vybrali jsme 7 nejlepších aplikací, které vám ukážou cestu

** Vybrali jsme sedm nejlepších navigací pro Android a iOS ** Na své si přijdou řidiči, cyklisté i pěší ** Většinu aplikací lze používat zdarma

Pro turisty a cyklistyPro řidičeNavigace
Nové nálezy mění naše představy o vzhledu i úloze pravěkých šavlozubých šelem

** Vyčnívající špičáky na rekonstrukcích mnohých šavlozubých šelem jsou výsledkem omylu ** Velké šavlozubé kočky nemusely dávat na své „zbraně“ tak velký pozor, jak se doposud předpokládalo ** Jejich přínos pro evoluci člověka tak byl mnohem menší, než se vědci domnívali

Jaroslav Petr
ZvířataEvoluce

25 nejlepších filmových parodií, které můžete vidět. Víme, kde je najdete online

Filmové parodie jsou divácky velmi vděčné a mezi filmaři oblíbené. Tvůrci v nich mohou totiž zcela beztrestně vykrádat cizí díla a v jejich nápodobě popustit uzdu své fantazii. Vybrali jsme nejlepší zahraniční i české parodie.

Jaromír PukMarek Čech

Nabíjení nemusí být nuda. PixelCable umí věci, které byste od kabelu určitě nečekali

** Nabíjecí kabely pro telefony jsou nuda ** Zažitý stereotyp chce změnit PixelCable ** Má svůj displej, jednotku s firmwarem i samostatnou aplikaci

GadgetNabíjeníSmartphony
PowerToys naučí Windows 10 to, co základní systém neumí

** Chybí vám ve Windows 10 funkce a nebojíte se experimentovat? ** Microsoft oživil sadu PowerToys, která zanikla spolu s XP** Co se bude hodit a co ještě není vyladěné?

Lukáš Václavík